Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

An unexpected decoration from michanikos.gr












As you can see in the photo above Χάρης from michanikos.gr has ordered to block my personal account.

Dear Χάρης, I understand that it is your site and you can do whatever you like there. A Greek person could say the expression “you have the melon and the knife too”. I hope you have heard it when you visit Greece sometimes.

But, you know, on 2009 excluding and blocking other people opinion is not quite democratic, especially when the relevant decision taken is one person authority only.

In this regard, I would like to thank you for this medal which is actual a direct statement of your weakness to face TEI (Technological Educational Institutes) arguments.

Please calm, relax and stop deciding in hot mind condition.

We would be TCG (Technical Chamber of Greece) mates in a short while and we should find a way to communicate inside there. And this is as a minimum requirement concerning our co-existence in the leading Chamber of our country.

You should realize that a new era is rising and TEI graduates will have a key role from now on. They will stop to be outsiders. Not anymore.

Anyhow, thank you again for blocking my account, it is positive to me and please transfer my compliments to the Chairman Mr. Giannis Alavanos.

He would be our Chairman in the time coming.

Buy, Χάρης

Όσο αφορά δε το σχόλιο μου στο michanikos.gr είναι ένα και μοναδικό που σας καλώ να το διαβάσετε όλοι σας προκειμένου να έχετε ιδία γνώμη.

Σε εσάς τους ποπολάρους των ΤΕΙ το λέω.

Προσέξτε ιδιαίτερα τις ημερομηνίες που είναι τρείς και όχι δύο.

Μία της ανάρτησης μου στο michanikos.gr, μία στο email με το οποίο μου ανακοινώνουν τον αποκλεισμό μου που επισυνάπτω στην αρχή του άρθρου και μία στο άρθρο για το πτυχίο του κου Γιάννη Αλαβάνου.

Τότε μόνο θα καταλάβετε για πόσο δημοκρατία μιλάμε. Μικρογραμμάρια.

Ένας αδούλωτος Μηχανικός

Υποσημείωση: Πάντως εγώ δεσμεύομαι ότι εάν με ψάχνει η Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Αστυνομίας δεν έχει παρά να μου στείλει ένα email στο anotata_tei@yahoo.gr και θα παρουσιαστώ αμέσως.
Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία κάποιοι να εξηγήσουν ενώπιον της δικαιοσύνης και παρουσία εισαγγελέα:
1-γιατι 25 χρόνια τώρα δεν υπάρχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ,
2-με ποια δικαιολογία δεν εφαρμόσθηκε ποτέ ο Ν. 1404/1983,
3-γιατι τα παιδιά μου είναι σήμερα ανασφάλιστα,
4-ποιος είναι ο ασφαλιστικός φορέας των ΤΕΙ με βάση τον νόμο 29 χρόνια μετά από την έκδοση του Ν.1028/1980 που αφορούσε μόνο τους υπομηχανικούς και όχι τους απόφοιτους ΤΕΙ οι οποίοι μάλλον δεν θα γεράσουν ποτέ,
5-ποιος είναι ο λόγος που δεν θα πάρω σύνταξη,
6-για ποιο λόγο δεν θα έχω ποτέ ευκαιρίες στην ζωή μου καθότι τα χρόνια που πέρασαν δεν θα ξαναγυρίσουν,
7-ισχύει στην πράξη κάποιο από τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα που γράφει το Σύνταγμα της χώρας και για ποίους; Γιατί για εμένα και την οικογένεια μου δεν ισχύουν σίγουρα.
Όποιος λοιπόν με ψάχνει είναι πολύ εύκολο.
Ένα email μακριά.
Από επίσημη αρχή.
Τα ακούτε κυρ αστυνόμε. Υποθέτω ότι αφού με ψάχνεται θα παρακολουθείτε και το blog μου.
Σας περιμένω εναγωνίως.