Σάββατο 26 Απριλίου 2008

Απάντηση στο μέλος του ΚΔΣ της ΕΕΤΕΜ κο Μπλάνα Φοίβο

Φοίβο μου καλησπέρα σου.

Σε ευχαριστώ για την παρέμβαση σου, την οποία εκτός απο τιμητική την θεωρώ μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να βάλουμε κάποια πράγματα στην θέση τους.

Έτσι επίτρεψε μου να σου πω ότι εδώ, στην θέση αυτή, αναφέρομαι στην ζωή μου.

Και με αυτήν ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ.

Αν λάβεις υπ’ όψιν σου ότι είμαι και Μηχανικός, για τους εντός της Ελληνικής επικράτειας έχω ένα κρατικό χαρτί κρεμασμένο στον τοίχο που δηλώνει την ιδιότητα μου αυτή (το γράφω για τους Πανεπιστήμονες που με διαβάζουν γιατι πρέπει να αρχίσουν να το χωνεύουν σιγά-σιγά), και εάν συνδιάσεις ζωή με πτυχίο, τότε να είσαι βέβαιος ότι ποτέ δεν θα έβγαινα δημόσια να παρακινήσω τον κόσμο μας για κάτι που έχω βρεί ή σκεφτεί όπως μου γράφεις.
Έτσι, πιστός στην ζωή μου, στις σπουδές μου και στο επάγγελμα μου, γράφω για αυτά που έχω ΚΑΝΕΙ. Εγώ και η ομάδα που με υποστηρίζει.

Και μόνο.

Έτσι λοιπόν μάθε ότι έχω στην κατοχή μου ήδη έναν πιστοποιητικό που λέει ότι είμαι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ απο το Αγγλικό επιμελητήριο. Νέτο, σκέτο.

Εάν σκεφτεσαι «ε, καί;» κάνεις λάθος. Μεγάλο λάθος.

Και αυτό γιατί η ζωή άλλα μας δείχνει.
Η ζωή μας λέει ότι κάποια στιγμή όλοι μας διαπραγματευόμαστε για την κατοχύρωση της θέσης μας και εκεί πρέπει ξέρεις να έχουμε διαπαραγματευτικά ανταλλάγματα για να έχουμε σοβαρές πιθανότητες επιτυχίας. Πρέπει να έχεις να δώσεις για να πάρεις. Και εάν στην διαπραγμάτευση δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης συννενόησης τότε χρειάζεται ένα ενδιάμεσος διαπραγματευτής. Mediator στα αγγλικά. Έτσι σε καλώ να προσέξεις σαν παράδειγμα ότι στην πρόσφατη κρίση με τα Σκόπια η Ελλάδα προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα χρησιμοποιόντας έναν τέτοιο ενδιάμεσο διαπραγματευτή. Τον κο Νίμιτζ. Η ανάγκη που επέβαλε την χρησιμοποιήση του είναι ότι επι χρόνια οι δύο πλευρές δεν μπορούν να βρούν λύση μόνες τους (όπως καλή ώρα με εμάς και τους Πανεπιστήμονες). Και το ξένο επιμελητήριο αυτό ακριβώς τον ρόλο θέλουμε να παίξει. Του ανεξάρτητου μεσολαβητή. Στην περίπτωση μας, στην μικρή εθνική μας πολιτική κλίμακα, κανονικά η Ελληνική κυβέρνηση έπρεπε να παίξει αυτόν τον ρόλο, αλλά όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις έτσι και σε αυτήν οι πολιτικοί μας, που σημειωτέον ενδιαφέρονται μονο για την πάρτι τους (το γνωστό τρίπτυχο που συνεχώς γράφω το τομάρι τους, το κόμμα και μετά ο κόσμος) έχουν παραδώσει τα κυριαρχικά δικαιώματα τους για διαχείρηση της χώρας σε τρίτους, εξωθεσμικούς κατα κανόνα, σε μειοψηφίες προκειμένου να κυβερνούν χωρίς πολλά προβλήματα περισσότερο χρόνο. Κοινώς εποπτεύουν κατά νόμο χωρίς να έχουν την υποχρέωση να ελέγξουν. Φτιαγμένο παραγγελία απο αυτούς για αυτούς. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που ξυπνάνε τρομαγμένοι κάθε φορά που σκάει και ένα σκάνδαλο. Τότε και μόνο τότε ανακαλύπτουν ότι δεν γίνεται σωστή και νόμιμη η χρήση τους. Γιατί η μειοψηφία τα συμφέροντα της θα κοιτάξει να ωφελήσει την στιγμή που έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι στα χέρια της. Τάδε έφη ΤΕΕ.

Να σου ζητήσω και μία χάρη τώρα. Μου ζητάς να δούμε.
Τι να δούμε ρε Φοίβο μου;
Σαραντά πέντε χρόνια κοντά βλέπουμε.
Τι να δούμε;
Αν ήταν να δούμε κάτι θα το είχαμε δεί.
Ασε που το σκεπτικό αυτό μου θυμίζει Δημόπουλο (μιμιτισμός του υποκείμενου στο υπερκείμενο λέγετε αυτό που κάνεις, στο αφεντικό δηλαδή).
Δεν έχει κανένα στραβό ο άνθρωπος, ίσα-ίσα που μου είναι πολύ συμπαθής.
Παίζει όμως τερματοφύλακας σε μία ομάδα χωρίς συμπαίκτες και προπονητή, που οι αντίπαλοι σουτάρουν με έντεκα μπάλες αντι για μία, ενω αυτός έπρεπε να ήταν ο προπονητής που θα είχε βάλει και άλλους παίκτες στην ομάδα και να ήταν άλλος ο τερματοφύλακας.
Έτσι θέλω εικρινά να σε ρωτήσω ρε Φοίβο, οργάνωση είναι αυτή που έχουμε;
Που είναι οι επιτροπές εργασίας, οι εισηγήσεις, οι διαπραγματευτές και οι προσκλήσεις μας προς το ΤΕΕ και τους άλλους φορείς; Επι χρόνια μας σέρνουν απο Υπουργείο σε Υπηρεσία και τούμπαλιν για χαστούκια και φάπες μόνο.
Είμαστε κοινωνοί ενός επαγγέλματος χωρίς δικαιώματα, άρα δεν υπάρχει επάγγελμα.
Ένας σύλλογος κακομοιριασμένων μίζερων επαγγελματιών είμαστε που μέχρι τώρα κοιτάγαμε μόνο τον μικρόκοσμο της ΕΕΤΕΜ.
Και για να στο αποδείξω κάτσε και μέτρα πόσες φορές σκοτωθήκατε για μικρά και ασήμαντα θέματα της ΕΕΤΕΜ. Χωρίς σοβαρό λόγο.
Εάν δεν σου έρχετε κάτι στο μυαλό να σου θυμίσω στα γρήγορα το συνέδριο του 2006 αν θυμάμε καλά όπου τέσσερις παρατάξεις σκοτονώσαστε για το αν θα μαγνητοφωνηθούν οι ομιλίες. Να σου θυμίσω τους πρόσφατους λεονταρισμούς σας με την διαγραφή των συνδέλφων που θα τολμήσουν να πάρουν κωδικό απο το ΤΕΕ. Κάνατε τίποτα; Διαγράψατε κανένα; Πιστεύεις μετά απο αυτό ότι θα σας υπολογίσει κανένας; Μπακακάκια που παίζουν στα λασπόνερα σας αποκάλεσαν.
Να ξέρεις ότι όσο είμαστε εσωστρεφείς και προσέχουμε τον μικρόκοσμο της ΕΕΤΕΜ μόνο χειρότερα μπορούμε να πάμε.
Και ξέρεις κάτι, ήδη κάθε χρόνο πάμε χειρότερα αντι για καλύτερα.
Έναν Δημόπουλο παντός καιρού, παντός Υπουργείου, Υπηρεσίας και Ειδικότητας έχουμε και τίποτα άλλο απο πίσω.
Εάν πάθει κάτι ο άνθρωπος, κτύπα ξύλο, όλοι εμείς θα μείνουμε ξεκρέμαστοι.
Να σου πω και για την νομική υποστήριξη της ΕΕΤΕΜ; Όλοι όσοι προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με την κα Μανίκα ιδρώνουν για να την βρούν. Την δε εποχή που παιζότανε το δράμα της εφαρμογής του 318 στις Νομαρχίες όλοι λένε ότι ευτυχώς που είχαμε και δικό μας δικηγόρο. Τι συμβαίνει; Βρείτε το. Επικοινωνήστε με αυτούς που έκαναν αγωγές και μάθετε απο πρώτο χέρι τα γεγονότα. Τους ξέρετε έναν-έναν. Δική σας δουλείά είναι. Για αυτό σας έχουμε εκεί. Να σημειώσω εδώ την εντυπωσιακή παρουσία του ΤΕΕ στις δίκες που με έκανε να το σέβομαι.

Πάμε τώρα στο ζουμί.

Στην αναφορά σου για τους πολλούς σωτήρες του παρελθόντος που είχαν σκοπό τους το κέρδος.
Φοίβο μου μας παρουσιάσθηκες σαν μέλος του ΔΣ της ΕΕΤΕΜ και ως εκ τούτου έχεις ευθύνη για αυτά που λές και πολύ περισσότερο για αυτά που γράφεις.
Την ΕΕΤΕΜ έβαλες σαν τίτλο σου για αυτή σου την παρέμβαση και αυτό σημαίνει ότι εμάς έβαλες μπροστά για να καθαρίσουμε. Άρα έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε ερωτήσεις και κρίσεις για την χρήση της ιδιότητας που σου έχουμε μεταβιβάσει.
Νομίζω λοιπόν ότι εσείς σαν ΕΕΤΕΜ διαθέτετε όλα τα μέσα για να μας έχετε ενήμερους, πληρώνουμε και συνδρομή ξέρεις, και κάτι τέτοιο δεν είδα να ανακοινώνεται απο πουθενά.
Ούτε καν απο το περιοδικό.
Θες να πιστέψω, ότι ο Φοίβος Μπλάνας μέλος του ΔΣ της ΕΕΤΕΜ δεν με προφύλαξε όταν έπρεπε, με άφησε εκτεθημένο ένας θεός ξέρει πόσα χρόνια, δεν έκανε χρήση κανενός μέσου που διέθετε και έρχετε τώρα επισκέπτης σε ένα παράθυρο σχολίων σελίδας, που σημειωτέον δεν είναι ανοικτό μόνιμα, για να μου πεί ότι κυκλοφορούν και απατεώνες σε μία σημείωση τριών γραμμών;
Τυχαία;
Την στιγμή που ο κλάδος πάει να σηκώσει κεφάλι;
Άν δηλαδή εγώ δεν έβγαινα μπροστά θα το κρατούσατε για τον ευαυτόν σας;
Θα το κρύβατε;
Τι άλλο ξέρετε και δεν το έχετε ανακοινώσει;
Και άντε όλα αυτά τα χρόνια σας ξέφυγε και ξεχάσατε να μας ενημερώσετε, τώρα όμως απο ότι φαίνεται έχετε την διάθεση να εκπληρώσετε τον θεσμικό σας στόχο.
Δώσε μας στοιχεία και όχι μόνο ονόματα.
Μόνο ονόματα θα είναι λάσπη και μόνο λάσπη.

Μην τρελένεσε Φοίβο μου. Καταλαβαίνω ότι απειρία περιέχει η δήλωση σου όπως ίσως και οι δικές μου δηλώσεις. Αλλά άλλο η δικιά μου απειρία και άλλη η δικιά σου. Για εσένα στους πονηρούς καιρούς που ζούμε εσείς εκεί στην ΕΕΤΕΜ έναντι της απειρίας σας πρέπει να δείξετε γρήγορη μάθηση, και προπαντός, μην επαναλαμβάνετε τα πρότυπα που κληρονομίσατε, γιατί πολύ απλά δεν έχετε περιθώρεια για λάθη επειδή αντιπροσωπεύετε όλους εμάς. Και ξέρεις κάτι; Την αποφυγή επνάληψης των παλαιών μαθόδων δεν το λέω εγώ. Το λέει ο κινέζος στρατηγός Σούν Τζού τέσσερις χιλιάδες χρόνια πρίν. Διάβασε τον και προπάντος εφάρμοσε τα διδάγματα του γιατί η θέση που κατέχεις χρειάζεται επειγόντως γνώση στρατηγικής και ελιγμών που απο ότι φαίνεται δεν κατέχεις.

Φοίβο μου είσαι μέλος ΔΣ άρα είσαι πολιτικό πρόσωπο και πιστεύω ότι αφού είσαι εκεί θα ΠΡΕΠΕΙ να δέχεσε και την κριτική μου. Ο βάσανος της κριτικής μου έχει ξέρεις την ευτυχή κατάληξη για εσένα να απολαμβάνης τώρα την θέση που κατέχεις. Δυστυχώς σε αυτή την ζωή για κάθε παράδεισο υπάρχει ο προθάλαμος της κόλασης. Για τον λόγο αυτό θα σε παρακαλούσα να μην το παρεις προσωπικά. Στο ΔΣ της ΕΕΤΕΜ μιλάω. Εσύ τουλάχιστον είχες το θάρρος να μας δηλώσεις την ιδιότητα σου. Ο τολμών νικά να θυμάσε να ΚΑΝΕΙΣ πάντα.

Όσο για τα μπικικίνια, τα ευρώπουλα εννοώ, όταν γράφεσε σε ένα Επιμελητήριο πληρώνεις την εγγραφή μία φορά και την ετήσια συνδρομή με το που αλλάζει ο χρόνος. Και αυτό θα κάνουν όσοι ακολουθήσουν. Κατ’ ευθείαν στο Επιμελητήριο και χωρίς ένδιάμεσους. Όπως και την αίτηση που θα προηγηθεί.

Στο πολιτικό μέρος τώρα έχω να σου πώ τα εξής.

Στις πρόσφατες εκλογές της ΕΕΤΕΜ, απο τις οποίες αναδείχθηκε το ΔΣ που συμμετέχεις, χάρηκα που είδα τα άρθρα μου να μοιράζονται απο τις παρατάξεις.
Δεν μπόρεσα όμως να χαμόγελάσω γιατί συνηδειτοποίησα ότι τα κόμματα και οι συνδικαλιστικοί μηχανισμοί που συμετέχουν στον ΔΣ της περιόδου αυτής ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ να καταθέσουν πολιτική πρόταση στον κόσμο των ΤΕΙ. Απλά ήταν περίοδος εκλογών ήτανε και εκλογές κάνατε. Για το κατασταστικό, όχι για εμάς. Και δυστυχώς διαπιστώνω ότι την κρίσιμη αυτή στιγμή ο κλάδος είναι όπου φυσάει ο άνεμος. Έτσι ψήφησα σιωπηρά και έφυγα το ίδιο αθόρυβα όπως ήρθα. Ακόμη και το σκεπτικό της χρήσης των άρθρων μου για να κτυπήσετε την ΔΑΚΕ ήταν ΛΑΘΟΣ. Εσείς, οι αντιπρόσωποι μας πρώτοι έπρεπε να είχατε συζητήσει με την ΔΑΚΕ για χαμήλωμα των ποσοστών της με σκοπό να πιεστεί η κυβέρνηση για παροχή ασφάλισης μετά απο τριάντα χρόνια απραξίας.
Αυτό κάνουν οι πολιτικές προσωπικότητες.
Αυτό ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ οι κομματάρχες.
Και εσείς μας αποδείξατε ότι κομματάρχες είσαστε εκεί.
Το κόμμα σας και τα συμφέροντα του αντιπροσωπεύετε στην ΕΕΤΕΜ και όχι εμάς.

Όλοι σας.

Να πιάσουμε την ΔΑΚΕ τώρα.
Την πιάνουμε χωριστά γιατί αντιπροσωπεύει ένα κόμμα που κυβερνάει και μας χρωστάει.
Τρείς φορές μέχρι στιγμής.
Μία τα επαγγελματικά δικαιώματα, δύο το ασφαλιστικό και τρείς ο εξωθεσμικός ρόλος του ελεγτή που ανατέθηκε στο ΤΕΕ επι των ημερών της ΝΔ για έλεγχο των αμοιβών των Μηχανικών αντί του συμβούλου που έπρεπε να ήταν μόνο. Για τους εργοδηγούς το αφήνω έξω γιατι πονεμένοι και απελπισμένοι άνθρωποι σαν και εμάς είναι. Μέσα στην αδυναμία τους οι της ΝΔ τους εκμεταλεύτηκαν και αυτούς μία ακόμη φορα προκειμένου εμάς να χαμηλώσουν. Ξεβράκωτους και πεινασμένους πρίγκιπες σαν και εμάς τους κάνανε. Για τον λόγο αυτό και τους καλοδέχομαι.
Και άν ο Καραμανλής κάνει πραγματικότητα τα Masters όπως ακούγετε ότι σχεδιάζει να κάνει, που σημειωτέον ΔΕΝ ΗΤΑΝ στο πρόγραμμά του, την στιγμή που η παροχή επαγγελματικών δικαιωμάτων των ΤΕΙ ΗΤΑΝ πέντε χρόνια πρίν και με δύο εκλογικές ενδιάμεσες αναμετρήσεις, και δεν έχουν παραχωρηθεί ακόμη, θα μας χρωστάει τέσσερεις φορές.

Και σας ρωτάω. Τι κόλπα νομικίστικα ρε παιδιά της ΔΑΚΕ ήταν αυτά; Με κατασκευασμένες προφάσεις πήγατε να σώσετε τι; Το θάψιμο μας απο την ΝΔ; Να υποθέσω ότι χειροκροτάγατε μαζί με τα βούρλα, τα ανθρωπάκια που μας μοστράρετε σαν Βουλευτές Τεχνολόγους Μηχανικούς της ΝΔ όταν πέρασε το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο απο την Βουλή; Πες τε μου. Σκεφτήκατε ότι μας σκίσατε όλους εμάς που δεν συμφωνούσαμε; Χαρήκατε; Χειροκροτήσατε; Τι κάνατε; Θέλω να ξέρω. Εν δυνάμει ψηφοφόρος σας είμαι και έχω το δημοκρατικό δικαίωμα να ενημερωθώ για να έχετε την δυνατότητα να μου ζητήσετε την ψήφο μου αργότερα. Περιμένω την απάντηση σας. Και μέχρι να την πάρω, όποια και να είναι αυτή, θα σας ΜΑΥΡΙΖΩ προσωπικά προσπαθώντας να επιρεάσω και άλλους πολλούς απο τους Τεχνολόγους να κάνουν το ίδιο με εμένα.

Και πάμε Φοίβο μου πίσω στην ΕΕΤΕΜ σαν σύνολο.
Θέλετε να έχετε βάρος; Σχετικό βάρος. Μετρήσιμο; Υπολογίσημο; ΝΑ ΣΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ;
Διαγράψτε ΤΩΡΑ τους βουλευτές Τεχνολόγους της ΝΔ που δεν μας υποστήριξαν στην ψηφοφορία για το ασφαλιστικό και μάλιστα με ανοικτή διαδικασία για να μην σας προσάψει κανείς την κατηγορία του στενού κομματικού συμφέροντος. Δείξτε τους τον κατά Θουκιδίδη τα γεννητικά σας όργανα για να αρχίσουν να μας δείχουν τα οπίσθιά τους. Εμείς θα σας υποστηρίξουμε σε αυτό. Ο ΛΑΟΣ. Και ως γνωστόν φωνή λαού οργή θεού. Σου δίνω χώρο τώρα ανοικτά και δημοκρατικά εδώ στην σελίδα μου για να αρθρογραφίσεις με την πάσα που σου δίνω. Σου ζητάω δηλαδή έναν άρθρο, που πιστεύω ενδιαφέρει τον κόσμο που με διαβάζει, με θέμα τα προαπαιτούμενα κατα το κατασταστικό της ΕΕΤΕΜ προκειμένου να διαγραφούν αυτοί θρασύδειλοι συνάδελφοι μας που μπορούσαν να μας βοηθήσουν και οχι μόνο δεν το έκαναν αλλά χειροκροτούσαν για την μιζέρια που μας εξασφάλισαν και απο πάνω. Τα άλλα άστα σε εμάς. Τι θέλεις μετά; Προτάσεις με επιστολές; Email; Ψήφους για την διαγραφή; Εμείς εδώ είμαστε και σας περιμένουμε. Στο email: anotata_tei@yahoo.gr (κάτω παύλα μεταξύ anotata και tei).

Φοίβο μου μην νομίζεις ότι όλα τα κάνετε λάθος. Δεν έχω αυτή την ουτοπική ιδέα για εσάς.
Η εξήγηση που δίνω στον εαυτόν μου είναι ότι απο την μιά είσαστε προϊόντα μιας κομματικής λογικής που σας υπαγορεύει ότι αλήθεια είναι ότι συμφέρει το κόμμα (απο τις πολυ καλές δηλώσεις του συγχωρεμένου Χαρίλαου Φλωράκη) και απο την άλλη αντιπρόσωποι της κυρίαρχης στις μέρες μας πολιτικής κουλτούρας του Ψηφίστε-Καθίστε-Τελειώσατε. Εδώ και δεκαετίες όλα τα κάνουν τα κόμματα. Αυτό σας έμαθαν, αυτό αναπαράγετε. Είστε οι ενδιάμεσοι που χρησιμοποιούν οι κομματικοί σχηματισμοί για να προσελκύσουν οπαδούς. Door to Door πωλήσεις σας έχουν βάλει να κάνετε. Σας έχουν οργανώσει την σκέψη κατα τέτοιο τρόπο που δεν μπορείτε να ξεφύγετε. Σας εχουν βάλει μπροστά στο ατομικό και το κομματικό συμφέρον. Ξέρουν αυτοί. Και οι πολιτικοί και οι του ΤΕΕ. Οι οποίοι ΤΕΕ να παρατηρήσω έχουν εξαλήψει ολοκληρωτικά αυτό το φαινόμενο. Για αυτό και τους προσκυνάνε όλοι οι πολιτικοί. Είναι σταθεροί, συμπαγείς και ανελέητοι εάν αυτό χρειασθεί (και σε εμάς χρειάζεται η διαγραφή των Βουλευτών της ΝΔ αλλά να δούμε έαν έχετε το σθένος να το οργανώσετε και πολύ περισσότερο να το κάνετε). Βάζουν πρώτα τα μέλη τους (δηλαδή το επάγγελμα τους) μετά το ΤΕΕ και τρίτο το κόμμα. Αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας τους ανεξαρτήτως προέδρου τους και κυβέρνησης.
Αυτά εννοούμε όταν σαν περιγράφουμε είτε σαν παιδική χαρά όπως η κάνει αφεντία μου ή σαν μπακακάκια που παίζουν στην λάσπη όπως έκανε άλλος συνάδελφος πρόσφατα.
Δεν είναι όμως αδιέξοδη η θέση σας. Στις Δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα, θυμάσε; Μπορείτε λοιπόν να ξεφύγετε και να δώσετε ώθηση στον κλάδο μόνο με εμάς, τον λαό. Και αυτό γιατί είμαστε η άλλη πλευρά του συμφέροντος σας που μπορεί να εξουδετερώσει το αντίπαλο κομματικό συμφέρον που σας δεσμεύει. Δεν σας έχω δηλαδή για πουλημένα τομάρια, για να το πω ωμά, αλλά σαν οπαδούς μιά πολιτικής πρακτικής που δεν ταιριάζει με την θέση που κατέχετε.
Και όπως με έμαθαν στην θητεία μου (α ρε μπαγάσα συνάδελφε με τα φύλλα πορείας που μου πρότεινες να μοιράσω, με κόλλησες στο στρατιωτικό και δεν μπορώ να ξεκολλήσω τώρα) όλα στο μυαλό του ανθρώπου είναι. Θέληση να υπάρχει και όλα μπορούν να συμβούν.
Για να κλείσουμε δε θετικά την κουβέντα μας αυτή θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την επώνυμη παρέμβαση σου, να τονίσω ότι πρώτη φορά στην ιστορία της ΕΕΤΕΜ το ΔΣ έρχεται σε επαφή με αυτόν τον άμεσο τρόπο με τα μέλη του και αυτό είναι πολύ θετικό και Δημοκρατικό νομίζω και να σου υπενθυμίσω ότι περιμένω το άρθρο που σου ζήτησα.

Τα άλλα άφησε τα σε εμάς.

Σε εμας τα ζώα που τους ψηφίζουμε για να μας θάβουν και να τους βλέπουμε μετά να χαίρονται χειροκροτόντας γιορτάζοντας το επιτυχές σκίσιμο μας.

Έτσι δεν είναι κε Σιάχο; Έχεις παράδειγμα. Κάνε ότι έκανε και η ΔΑΚΕ των αγροτών πρίν χρόνια με το κο Μπασιάκο. Μην κάθεσε με σταυρωμένα τα χέρια να σε σταυρώσουν. Κάνε κάτι ή παραιτήσου να έρθει κάποιος άλλος απο την ΝΔ που μπορεί.

Γειά σου και στο επαγράφειν σύντομα.

Ένας αδούλωτος Μηχανικός με την μεγάλη του παρέα.


ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ (για να μην χαθεί στο κείμενο): Ο Ανδρέας Παπανδρέου, όταν ήταν στα καλά του και διαπραγματευότανε με τους Αμερικάνους την απομάκρυνση των βάσεων (ποιές βάσεις; Αυτές που γορτάζαμε ότι έφυγαν και ακόμη εδώ είναι) είχε πεί μια πολύ μεγάλη κουβέντα. Υπάρχουν πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται και πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται. Έτσι στο πλαίσιο αυτό και έχοντας υπ’ όψιν οτι ο καλός ο κυνηγός ξέρει να περιμένει, σας προτείνω να μην βιαστήτε. Περιμένετε λίγο. Εάν πραγματικά σας ενδιαφέρει σαν ΔΣ το θέμα, σας ενδιαφέρει για εμάς και όχι για το κόμμα που υπηρετείτε, υπάρχει η εναλλακτική του να σταθούμε δίπλα στο ΤΕΕ, το ξαναλέω δίπλα του, στο ίδιο ύψος με λίγη φαντασία και πολύ δουλειά. Άλλωστε σε ολόκληρη την ιστορία της ανθρωπότητας όλοι οι στρατηγοί τον γόνιμο αιφνιδιασμό έψαχναν, ψάχνουν και θα ψάχνουν. Εάν το εκμεταλευτούμε παραγωγικά μπορούμε να εξασφαλίσουμε διαπραγματευτικά πλεονεκτήματα που να τα ανταλλάξουμε σαν κλάδος και να έρθουμε σε συμφωνία μαζί τους (κοινώς να μας παραχωρήσουν χώρο). Αρκεί να έχετε στο μυαλό σας ότι πρέπει να ικανοποιήσετε τις βασικές ανάγκες της άλλης πλευράς κατα την διαπραγμάτευση μαζί της. Για τον λόγο αυτό και δεν τελείωσα παραπάνω το σκεπτικό μου με την ανάλυση του ασε να δούμε. Εάν τώρα κεντράρατε μόνο ποιά είναι η εναλλάκτική αυτή, επιτρέψετε μου να σας πω ότι είσαστε πολύ καλά παιδιά και δεν υπάρχει συνταγή που θα σας απαλλάξει απο τα βάσανα σας (είπαμε παιδιά της πολιτικής Ψηφίστε-Καθίστε-Τελειώσατε είσαστε, περιμένετε μία ενέργεια μόνο για να τελειώσετε και στο σκεπτικό σας δεν έχετε βάθος-για τον λόγο αυτό τα Ελληνικά κόμματα δεν μπορούν να έχουν προγραμματισμό σε βάθος χρόνου). Η θέση σας δεν θέλει καλά παιδιά, θέλει ανθρώπους της πιάτσας και της πολιτικής (είπαμε εγω κομματάρχες σας υπολογίζω), ανθρώπους που να μπορούν να σχεδιάζουν με φαντασία και να παίρνουν ανελέητα μερικές φορές αποφάσεις με γνώμονα το συμφέρον και μόνο. Όπως οι του ΤΕΕ καλή ώρα τους οποίους πολύ, μα πάρα πολύ σέβομαι και μπορούν να το κάνουν και το κάνουν όποτε χρειάζεται.Έτσι μπορώ να σας καταθέσω την πρόταση μου με email κατ’ ευθείαν σε αυτό της ΕΕΤΕΜ μετά όμως απο το τρίτο άλμα που θα προτείνω στους συναδέλφους μας (το σύνολο εννιά είναι τα άλματα που θα προτείνω). Και εάν συνεχίζετε να αναρωτιέστε γιατί όχι τώρα θέλω να σας αντικρούσω ότι αντίγραφα των κομμάτων της βουλής είσαστε.

Περιμένω, με το που θα καταθέσω την πρόταση μου, να γίνει εκει μέσα στην ΕΕΤΕΜ της εξεταστικής επιτροπής της βουλής το σιδηρούν κικλίδωμα. Πάνω σε ένα θέμα θα εκδοθούν τόσες αποφάσεις όσες και τα κόμματα που θα συμμετάσχουν με αποτέλεσμα να χαθεί, μετράτε, το δάσος, το δένδρο, ο σκοπός, η αιτία, τα δικαιώματα και προπάντώς η ευκαιρία. Για αυτό λέω να το σιγουρέψω και να σας έχω προ τετελεσμένου μπας και αποβάλετε τις κακές αυτές συνήθειες και πρακτικές έστω και μία φορά στην συνδικαλιστική ζωή σας. Περιμένω το email για να δούμε (είδες έκανα το πρώτο βήμα, την υποχώρηση που μου αναλογεί, για να συναντηθούμε στην μέση).

Και εν τω μεταξύ να θυμάστε.

Ο ΕΧΘΡΟΣ ΑΚΟΥΕΙ (α ρε μπαγασα συνάδελφε με τα φύλλα πορείας, με έκαψες).

Τώρα γειά σας.

Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Απάντηση στο παρακάτω ερωτηματολόγιο.

Αυτή η κίνηση ποιο σκοπο έχει?
Μου θυμίζει υπόθεση Γερμανίας με το εκεί Επιμελητήριο?
Ποίος είναι ο στόχος αυτής της ενέργειας?
Ποίος είναι ο τόπος συνάντησης και με ποίους??

ΓΕΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: Όταν είπα ότι θα πάμε Λονδίνο το είπα ποιητική αδεία μεταφορικά. Όταν έχεις δίπλα σου υπολογιστη, Εκτυπωτή και fax δεν χρειάζεται να πας πουθενά. Και πολύ περισσότερο να συναντήσης κανένα. Άρα δεν υπάρχει τόπος συνάντησης. Όσο για την Γερμανία δεν σας είπα ποτέ ότι είμαι παντογνώστης. Τον δρόμο της Αγγλίας ξέρω αυτόν δείχνώ. Εάν κανείς σας ξέρει άλλον δρόμο εδώ είμαστε να τον δημοσιεύσουμε. Το email είναι γνωστό και ότι μου στείλετε θα δημοσιευθεί αυτούσιο και χωρίς σχόλια.

ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ: Φίλε μου ένα απο τα σοβαρά δομικά προβλήματα των Τεχνολόγων Μηχανικών στα τόσα χρόνια που διαπραγματεύονται μαζί σας (σαράντα πέντε νομίζω φθάσαμε και χωρίς αποτέλεσμα), είτε σαν ΠΕΠΥΤΕΜ αρχικά ή σαν ΕΕΤΕΜ αργότερα, είναι ότι οι συνδικαλιστικές ηγεσίες μας δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν ισχυρά διαπραγματευτικά ανταλλάγματα στην συνδιαλαγή μαζί σας που πιθανώς θα μπορούσαν να ανταλλαχθούν και να επέλθει συμφωνία. Πάντα, απο όσο θυμάμε, υποχωρούσαμε όσο μας επέβαλε η αδυναμία μας και εσείς επελαύνατε όσο σας επέτρεπε η ισχύς σας. Και ο στόχος αυτής της κίνησης είναι ακριβώς αυτός. Να σταματήσει ο κλάδος να μιλάει μαζί σας με τα χέρια στην τσέπη. Να αποκτήσει ειδικό βάρος. Να αποκτήσει σχετικό ύψος και να σταθεί δίπλα σας χωρίς να εξαφανίζεται απο την σύγκριση. Και δεν μιλάω βέβαια για ποιότητα, προγράμματα σπουδών και πτυχία, διπλώματα ή μεταπτυχιακά. Μιλάω για την καρδιά του προβλήματος που μας χωρίζει. Και αυτό είναι πολιτικό. Άρα πολιτικά μιλάω. Πολιτικά πράτω. Και ξέρεις κάτι και οι σκακιστές και οι πυροσβέστες το ίδιο πράγμα ακριβώς ψάχνουν για να νικήσουν. Την εστία, το κέντρο, την καρδιά του προβλήματος. Πάντα όποιος ελέγχει το κέντρο ελέγχει το παιχνίδι, την φωτιά, την διαπραγμάτευση. Και αυτό έχω σκοπό να επιχειρήσω με τους συναδέλφους μου. Αν όχι να καταλάβουμε το κέντρο, τουλάχιστον να το πλησιάσουμε. Έχω βέβαια πάντοτε υπ’ όψιν μου ότι αυτή την στιγμή εσείς έχετε καταλάβει όλο το κέντρο και πρέπει να πάρουμε λιγο απο τον χώρο σας. Και για να θυμηθούμε ότι Μηχανικοί είμαστε στο κάτω κάτω της γραφής, για την δυναμική αυτής της αλλάγής εσείς έχετε την απαιτούμενη ενέργεια για να διατηρήσετε την θέση σας ενώ εμείς θα πρέπει να βρούμε πόρους για να καταναλώσουμε. Χωρίς τους πόρους απο το Λονδίνο δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Άεργη αλλάγη δεν γίνεται, μας χρειάζεται ενέργεια και εδω το Red Bull δεν μπορεί να μας βοηθήσει. Στην υγειά σου. Να είσαι καλά.

ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ: Γιατί αυτή η αμυντική στάση ρε συνάδελφε; Γιατί τόσα ερωτηματικά; Χαλάρωσε. Δεν πάμε να σκοτώσουμε κανένα. Μία αίτηση θα κάνουμε και θα μας δώσουν μία απάντηση. Αυτό είναι όλο. Νόμιμα, πολιτισμένα, Ευρωπαικά, και για να μην ξεχνιώμαστε επειδή κάποιοι μας χρωστάνε, σεμνά και ταπεινά. Άντε και να πιούμε καμμιά μπύρα μια και στο Λονδίνο θα είμαστε (μεταφορικά ε, μην το παρεις τοις μετρητοίς πάλι).
Τι έχεις να χάσεις; Τίποτα. Στο πάτο του βαρελιού μαζί είμαστε δίπλα-δίπλα και κοιτάμε ψηλά το φως τόσα χρόνια που μας πιάστηκε ο λαιμός. Δεν κάνουμε όνειρα γιατί δεν ξέρουμε πως είναι η ζωή με δικαιώματα. Μεγαλώνουμε οικογένειες και δεν ξέρουμε τι θα πει κρατική μέριμνα. Χάδι κρατικό δεν μας έχει αγγιξει μέχρι τώρα. Απο εμβόλια στα παιδιά μέχρι τις αρρώστιες μας με το χέρι βαθειά στην τσέπη είμαστε. Και πιά παιδιά ε; Αυτά που θα στείλουμε φαντάρους σε κάποια χρόνια και που τώρα το κράτος βόθρος δεν θέλει να τα προστατεύσει όταν έχει την απαίτηση να αυτά να το προστατεύουν αργότερα. Δεν υπάρχει χειρότερο γιατί η κατάσταση μας είναι χείριστη.
Τι έχεις να κερδίσεις; Αυτοσεβασμό. Δεν βαρέθηκες να σου λένε ότι δεν είσαι Μηχανικός αλλά νομίζεις ότι είσαι; Δεν βαρέθηκες να κρύβεσαι και να μην μπορείς να δηλώσεις το τι σπούδασες;
Δεν θέλεις να μπορείς να δηλώνεις στους διαγωνισμούς του Δημοσίου την ιδιότητα σου, πράγμα που δεν μπορεις να κάνεις τώρα και ας έχουν περάσει Χι χρόνια απο την αποφοίτηση σου; Σου αρέσει να σε λένε αποτυχημένο απλά και μόνο μιά ομάδα ανταγωνιστών σου με πολιτική κάλυψη έχει πατήσει όλα τα όνειρα σου και τα πιστεύω σου για να χαριεντιζεται με την εξουσία με μοναδικό σκοπό το δικό τους κέρδος και την δική σου μιζέρια; Θέλεις να πάρεις σύνταξη, ναι ή οχι;
Να βγάλουμε το Αυτο και να μείνει μόνο ο Σεβασμός. Νομίζεις ότι τώρα σε σέβετε κανένας; Κατάλαβες τι έγινε με τις αμοιβές στις Πολεοδομίες ή θέλεις να στο αναλύσω. Χαστούκι σου ρίξανε, γρήγορο και δυνατό, ένα Σαρακατσάνος και ένας καθηγητής Πολυτεχνείου. Και αν ακόμη αναρρωτιέσε το γιατί, ένας και μόνο ένας είναι ο λόγος. Δεν σε σέβονται. Και μόνο που τόλμησαν και άλλαξαν χωρίς νόμο τον σκοπό λειτουργίας του ΤΕΕ και απο Σύμβουλο του κράτους το έκαναν ελεγκτικό μηχανισμό θα έπρεπε να σε είχε προβληματίσει. Δείχνει ξεκάθαρα ότι σε λογαριάζουν για τίποτα και μόνο δεινά σου επιφυλασουν όσο σε βλέπουν άτολμο και φοβισμένο πρόβατο να κάνεις δέκα ερωτήσεις για μιά αίτηση. Θα τους γυρίσεις το μάγουλο σαν καλός χριστιανός ή θα κάνεις κάτι άλλο; Να σου θυμίσω ότι όταν ο Μακεδονικός Αγώνας ήταν στο αποκορύφωμά του με μεγάλες απώλειες απο την πλευρά μας, όπως καλή ώρα τώρα με εμάς, ένας μεγάλος χριστιανός και άνθρωπος, ο Αρχιμανδρίτης Γερμανός Καραβαγγέλης δήλωνε στους Μακεδονομάχους «οφθαλμοί έναντι οφθαλμού και όδοντες έναντι οδόντος». Συνάδελφε, σε καμμιά περίπτωση δεν θέλω να σε προσβαλω. Πρέπει να ξέρεις ότι την στάση αυτή την έχει ο κλάδος μας στο σύνολο του για δύο λόγους. Ο ένας είναι οτι κατα την διάρκεια των σπουδών μας μας το εμφύσησαν οι τοποτηρητές του ΤΕΕ και ο δεύτερος η παταγώδης αποτυχία των συνδικαλιστών του χώρου να έχουν έστω και μία επιτυχία στα σαράντα πέντε χρόνια ιστορίας που έχει διανύσει ο κλάδος. Η πτώση ηθικού είναι κάτι φυσιολογικό. Αυτό όμως μπορεί να αλλάξει. Ο τολμών νικά μου έμαθαν στην θητεία μου και να ξέρετε είχαν δίκιο. Και αυτό γιατί μετα την θητεία μου διάβασα ότι η ποιό αποτυχημένη προσπάθεια είναι αυτή που δεν έγινε ποτέ.

Πάντως ρε μάγκα μου άμα είσαι Διπλωματούχος να ξέρεις ότι πρώτη μου φορά είναι που βλέπω Διπλωματούχο μασκαρεμένο σε Τεχνολόγο. Απορώ το πως καταδέχθηκες να το κάνεις. Εσείς μας έχετε στο φτύσιμο μισό αιώνα τώρα. Και θα τολμήσω να μαντέψω ανοικτά. Ανυσηχείς. Βλέπεις τα ζώα να ξυπνάνε με ευρωπαϊκό αέρα. Και σου χαλάει την φτιάξη. Αρχίζετε να φοβάστε ότι θα μείνετε χωρίς αντίπαλο γιατί την ισχύ του ΤΕΕ εκεί επάνω την έχετε κτίσει. Στην επιβολή του πάνω στους ανταγωνιστές του, που σημαίνει με εφαρμογή δύναμης. Σε κάθε δράση ίσως να θυμάσε ότι υπάρχει και αντίδραση. Φυσικό είναι. Βλέπετε το νέο να έρχετε και δεν έχετε γραμμή, δεν έχετε εναλλακτική πολιτική πρόταση. Και το συμπέρασμα μου είναι ότι πρώτον καλά πάμε απο εδώ και δεύτερο ότι αρχίζουμε να μαζεύουμε διαπραγματευτικά ανταλλάγματα επιτέλους. Όπως και να έχει το πράγμα σε προσκαλώ να μείνεις μαζί μας. Μην κρυφοκοιτάς. Κοίτα, μάθε και υποστήριξε την θέση σου ανοικτά. Δεν είναι κακό. Υγεία δημοκρατίας είναι. Πάντως θα ήθελα να ξέρεις ότι απογοήτευση νιώθουμε και όχι έχθρα για εσάς. Είτε εσείς επιβάλατε αυτό το καθεστώς που ζούμε σήμερα είτε όχι εμείς δεν έπρεπε να σας αφήσουμε έτσι. Χασαμε χρόνια. Και ως γνωστό χρήμα μπορεί να σου δώσουν πολλοί, χρόνο όμως κανένας.

Γεία σου. Ραντεβού στο Λονδίνο.
Ένας αδούλωτος Μηχανικός

Σάββατο 19 Απριλίου 2008

Κατοχύρωση πτυχίων ΤΕΙ. ΑΛΜΑ 1ο (μόνοι μας ότι κάνουμε, ..... ολομόναχοι, όπως και ο γολγοθάς που περνάμε χρόνια τώρα)

Συνάδελφοι,

Να ξέρετε ότι απο την στιγμή που έδωσα το email του site η ανταπόκριση σας ήταν κάτι περισσότερο απο μαζική.

Δείξατε έμπρακτα ότι δεν πάει άλλο.

Δείξατε ότι θέλετε λύση και μάλιστα τώρα.

Δείξατε ότι τριάντα χρόνια χωρίς δικαιώματα είναι πολλά, πάρα πολλά.

Δείξατε ότι δεν θέλετε να περιμένετε ούτε ένα δευτερόλεπτο πιά.

Για τα νόμιμα.

Για τα αυτονόητα.

Για τα λογικά.

Και το δείξατε στην πράξη, σε αντίθεση με κάτι άλλους που μόνο λόγια είναι, σεμνά και ταπεινά.

Δείξατε ότι διψάτε για τα δικαιώματα σας μια και έχετε εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις σας αδιαμαρτύρητα μέχρι σήμερα στο ακέραιο.

Το νιώθετε, το ζείτε ότι δεν χρωστάτε τίποτα και σας χρωστάνε τα πάντα.

Αυτό με βοήθησε ξέρετε να πάρω την απόφαση να προχωρήσω και να προχωρήσουμε ποιό γρήγορα σε αυτά που απο την αρχή είχα στο μυαλό μου όταν ξεκίνησα την σελίδα αυτή.

Για την φυγή προς τα εμπρός με γνώμονα την Ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας.

Με γνώμονα το μέλλον.

Αφήνοντας πίσω τις λογικές ΤΕΕ που έχουν τις ρίζες τους στην περιχαρακωμένη κοινωνία της δεκαετίας του 1940 και των Βασιλικών Διαταγμάτων του θλιβερού πολιτικού παρελθόντος μας.

Αφήνοντας πίσω τον σύγχρονο στρατό κατοχής των 302 της βουλής με τα προσκυνημένα και νικημένα απο την ζωή ανθρωπάκια.

Πάμε λοιπόν.

Πάμε να γράψουμε ιστορία.

Μαζί.

Μεταφράζετε όλοι τα πτυχία σας στα Αγγλικά ΕΠΙΣΗΜΑ. Σκανάρετε τόσο το Αγγλικό όσο και το Ελληνικό κείμενο σαν φωτογραφία, τα σώζετε με όνομα αρχείου το ονοματεπώνυμο σας σε λατινικούς χαρακτήρες βάζοντας το πρόθεμα “Diploma” και τον χαρακτηρισμό Greek η English ανάλογα το περιεχόμενο. Για να βρείτε αναγνωρισμένους μεταφραστές ακολουθήστε την εξής σειρά: http://www.xo.gr/ > Κατηγορίες > Επιλέξτε Αλφαβητικά (κάτω δεξιά στις Κατηγορίες) > Διαλέγετε το γράμμα Μ > Επιλέξτε Μεταφράσεις στο παράθυρο που ανοίγει > πατάτε Αναζήτηση (ακρη αριστερά) στην αρχική σελίδα που σας επιστρέφει το πρόγραμμα αφου συμπληρώσετε την πόλη.

Και περιμένετε.

Έχετε καιρό ΔΥΟ εβδομάδες.

Όταν συναντηθούμε ξανά να έχετε δίπλα σας, υπολογιστή με σύνδεση Internet, εκτυπωτή και Fax.

Να έχετε στο μυαλό σας ότι ο εχθρός ακούει. Και κλείνει και πόρτες καμμία φορά όπως καλή ώρα με τον ΔΟΑΤΑΠ.

Δική σας απόφαση είναι να συμμετάσχετε ή να μείνετε θεατές.

Εάν συμμετάσχετε τελικά έχει καλώς.

Εάν διαλέξετε την θέση του θεάτη μπορείτε να περιμένετε την ΝΔ να αναλάβει πρωτοβουλία κάποια στιγμή, το ΠΑΣΟΚ να γίνει κυβέρνηση και κάτι να κάνει μετά, το ΤΕΕ να αλλάξει στάση, την ΕΕΤΕΜ να γίνει Επιμελητήριο ή οτι άλλο μπορεί να προκύψει στο μέλλον.

Για όσους συμμετάσχουν θα παρακαλούσα να μην κάνουν κριτική με την πάγια Ελληνική νομική πρακτική.

Είπαμε πρέπει στην διαπραγμάτευση σκεπτόμαστε την άλλη πλευρά πάντοτε. Και αυτοί μας βλεπουν πολιτικά. Μόνο όταν διαχειρισθούμε έτσι την κατάσταση μας, ικανοποιήσουμε δηλαδή την ανάγκη της άλλης πλευράς μπορεί να πετύχουμε συμφωνία.

Το πρόβλημα μας είναι πολιτικό λοιπόν και Συνταγματικό ταυτόχρονα λόγω έλλειψης δικαιωμάτων.

Ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Και σαν τέτοιο μαζί θα το αντιμετωπίσουμε.

Μαζί θα κάνουμε αυτό που η ΕΕΤΕΜ έπρεπε να μας είχε καθοδηγήσει να κάνουμε πρίν χρόνια αλλά φαίνεται κάποιος είπε στον Δημόπουλο κάτσε εδω και θα πέσει ένα Επιμελητήριο για να μπείς εσυ πρώτος μέσα και αυτός κοντεύει να γίνει άγαλμα απο την ακινησία.

Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά Δημόπουλε, δεν τον κάνουν.

Σας υπόσχομαι ότι τουλάχιστον θα απολαύσετε την διαδρομή.

Και για το αγγλικά μην στραβώνετε.

Δεν πρόκειται να εγκαταλείψουμε την χώρα στα χέρια τους.

Οι οικογένειες μας είναι αυτές που έδωσαν το αίμα τους για να υπάρχει αυτή η χώρα σήμερα και αυτή την χάρη δεν θα τους την κάνουμε.

Όχι απο εμάς.

Μια απλή υπερκέραση του αντιπάλου θα κάνουμε.

Μετα θα επιστρέψουμε για να λογαριασθούμε.

Με όλους τους.

Και είμαστε 340.000 ψηφοφόροι, ζωή νάχουμε.

Γεία σας.

It is tea-time gentlemen. Yes indeed. Let’s go to London then. I know a very nice place there.

Ένας αδούλωτος Μηχανικός, με μεγάλη παρέα πιά.
Για ερωτήσεις και διευκρινήσεις με βρείσκετε στο anotata_tei@yahoo.gr (κάτω παύλα μεταξύ anotata και tei).

Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Απάντηση στο φίλο που μίλησε για φανατισμό και Μακεδόνες (πρώτο σχόλιο προηγούμενου άρθρου)

Ανώνυμε φίλε μου κατ' αρχάς, σαν διαχειριστής της σελίδας αυτής, σε καλοσωρίζω στην παρέα και ελπίζω να έχουμε τις απόψεις σου για τα θέματα που αναλύουμε εδώ.

Για αυτόν το λόγο άλλωστε ανοίξαμε το site αυτό.

Δημοκρατικό διάλογο θέλουμε και αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που τα σχόλια σας είναι απολύτως ελεύθερα.

Αλλά ας τα πάρουμε απο την αρχή.

Που τον είδες τον φανατισμό;

Διαμαρτυρία μιας κατηγορίας πολιτών ειναι γιατι δεν έχουν την ίδια μεταχείριση που έχουν όλοι οι άλλοι Έλληνες κατα το Σύνταγμα.

Η συμμετοχή μας στην Ελληνική κοινωνία υπο τις παρούσες συνθήκες απαιτεί την εφαρμογή των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων περι ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας του ατόμου, προστασίας της οικογενείας και της ελευθεριας στην απασχόληση. Επειδή για τον κλάδο μας όλα αυτά είναι παντελώς άγνωστα μας αναγκάζουν να διαμαρτυρηθούμε και να οργανωθούμε ανάλογα.

Μέχρι στιγμής πάντως, και πρέπει να μας το αναγνωρίσεις αυτό, εμείς τουλάχιστον οι των ΤΕΙ διαψεύδουμε στην πράξη τον μακαρίτη τον Χριστόδουλο και το ανέκδοτό του για την απάντηση του Έλληνα στο θεό όπου αντί ενός δώρου που ήταν να λάβει ζήτησε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.

Εμείς προς την πολιτεία στρεφόμαστε και αρμόδια όργανα της, ένα εκ των οποίων τυχαίνει να είναι και το ΤΕΕ. Αν ήταν και ο Ερυθρός Σταυρός συναρμόδιος που λέει ο λόγος να είσαι απολύτως σίγουρος ότι και αυτός θα ήταν στην λίστα μας.

Έτσι μη έχοντας ούτε επαγγελματικά δικαιώματα (ελέω κατάργησης 318) αλλά ούτε και ασφαλιστικό φορέα αρνούμαι να δεχτώ τον προσδιορισμό μου σαν φανατικός και θέλω να μου πεις πως θεμελιώνεις την άποψη σου αυτή;

Μια ζωή έχω ξέρεις και φοβάμε για αυτά που γίνονται για εμένα χωρίς εμένα (Παπακωσταντίνου).

Μήπως λοιπόν πρέπει να χαίρομαι που χρειάζομαι δύο τρείς ζωές για να πάρω σύνταξη;

Μήπως το να μην με πειράζει που με κρίνουν μόνο οι ανταγωνιστές μου εν απουσία του επαγγελματικού μου φορέα και πάντα τα αποτελέσματα της κάθε επόμενης κρίσης είναι δυσμενέστερα της προηγούμενης;

Μήπως στο ότι τα κόμματα ήρθαν απο μόνα τους, επαναλαμβάνω, ήρθαν μόνα τους και μου υποσχέθηκαν τα πάντα και μετά δεν έκαναν τίποτα, πρέπει να κάνω χαρούλες;

Μήπως το Μαστερ που με κόπο πήρα και άκουσα ότι δεν μετράει γιατί πάντα υπολογίζεται ο αρχικός τίτλος σπουδών;

Ή μήπως επειδή είμαι αμελής στην παράλογη αριθμητική που καλά και σώνει ήθελαν να μου μάθουν εκει μέσα στον ΔΟΑΤΑΠ όπου ισχύει το 4+2=4 για τους Μηχανικούς ΤΕΙ και 5=ΑΠΕΙΡΟ για τους Διπλωματούχους;

Ή να μάθω την εκτός ΔΟΑΤΑΠ αριθμητική που έχει επιβληθεί με το 4=0 λογω έλλειψης επαγγελματικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων;

Θέλεις να πιστέψω ότι δύο χρόνια επι πλέον σπουδών με εξετάσεις δεν μου έμαθαν τιποτα;

Θέλεις να πιστέψω ότι ο Πανεπιστημιακός φορέας που σπούδασα και με βρήκε ικανό για κατοχή τίτλου Master δεν έχει την αρμοδιότητα και την ικανότητα να με κρίνει μετά απο δύο χρόνια σπουδών και εξετάσεις απο ειδικευμένους Πανεπιστημιακούς δασκάλους και έχει ο ΔΟΑΤΑΠ για τον οποίο είμαι ένας ανώνυμος που αναγκάστηκε να κάνει μία αίτηση και που δεν μου έδωσε καμμία απολύτως ευκαιρία να δείξω ποιός είμαι;

Θέλεις να χαίρομαι για την εκτέλεση μου με συνοπτικές διαδικασίες του ΔΟΑΤΑΠ;

Και κάτι για το "νομίζω" που παραθέτεις. Όταν δυο πλευρές διαπραγματεύονται και οι δύο νομίζουν ότι έχουν δίκιο. Φυσικό είναι ξέρεις.

Δεν ξέρω σε ποιά κατηγορία ανήκεις, δεν δήλωσες άλλωστε ούτε ειδικότητα αλλά ούτε και δουλεία, αλλά νομίζω ότι πολλά άλλαξαν στην Ελλάδα απο το 1981 που μπήκαμε στην ΕΟΚ.

Αν μείνουμε στα θετικά πιστεύω ότι ένα παράθυρο ευκαιρίας για εθνική συννενόηση που προσφέρθηκε ήδη απο τον πρόεδρο του ΤΕΕ κο Αλαβάνο πρέπει όλοι μας να το χρησιμοποιήσουμε και να αρχίσουμε να μιλάμε, τουλάχιστον.

Ο κος Αλαβάνος τόνισε σε μία ομιλία του ότι μας ενώνουν πολύ περισσότερα απο ότι μας χωρίζουν.

Να τονίσω εδώ ότι σε όλη την υπόλοιπη Ενωμένη Ευρώπη οι Τεχνολόγοι Μηχανικοί είναι κανονικά μέλη των Εθνικών Επιμελητηρίων με πλήρη επαγγελματικά και ασφαλιστικά δικαιώματα αλλά ταξινομημένοι σε διαφορετικό ακαδημαϊκό επίπεδο.

Εδώ το γιατι είμαστε υπο διωγμό δεν μπορώ να το καταλάβω.

Να λάβεις υπ' όψιν σου ότι αυτή την στιγμή στην Ελλάδα εγγράφονται ως Διπλωματούχοι Μηχανικοί όλοι οι τριετούς κάτοχοι πτυχίων της Ευρώπης εκτός των ΤΕΙ που σημειωτέον είναι τετραετούς κύκλου σπουδών.

Έτσι με δεδομένες τις συντριπτικές αναλογίες υπέρ των Τεχνολόγων του εξωτερικού μα την Παναγία πιστεύω ότι κάποιος απο το ΤΕΕ (σαν σύμβουλος της κυβέρνησης) είναι λάτρης του Θερβάντες.

Ανεμόμυλους για κάστρα υπερασπίζονται πιά.

Μέχρι όμως να ολοκληρώσουμε την συνομιλία μας σε εθνικό επίπεδο και να καταλήξουμε, επίτρεψε μου να σου πω ότι αφού έχουν περάσει κοντά τριάντα χρόνια χωρίς καμμία απολύτως πρόοδο για εμάς (περιτό να σου το πω γιατί πιστεύω ήδη το ξέρεις οτι ακόμη είμαστε στο στάδιο που σκεφτόμαστε να συζητήσουμε) είναι θεμιτό νομίζω, και απολύτως δημοκρατικό, να επιδιώξουμε την κατοχύρωση των δικαιωμάτων μας με άλλο τρόπο παρακάμπτοντας το ΤΕΕ και τα μέλη του.

Υπερκέραση του αντιπάλου το λένε οι στρατιωτικοί ξέρεις.

Και κάτι τελευταίο για την επιτυχημένη σου όντως αναφορά στο Μακεδονικό και τους φανατισμένους «Μακεδόνες» των Σκοπίων.
Εάν έχεις προσέξει η Ελληνική κυβέρνηση, όπως και όλα τα άλλα κόμματα, έχουν πάρει την απόφαση να συμβιώσουμε ειρηνικά μαζί τους. Τους καλούν λοιπόν να συναντηθούν στην μέση της διαφοράς και τους δείχνουν οτι υπάρχει καρότο μετα το μαστίγιο του βέτο.

Έτσι εάν η πολιτεία και το ΤΕΕ ήθελαν κάτι ανάλογο, να έχουμε συναντηθεί στην μέση δηλαδή συνυπάρχοντας χωρίς κυνηγητά και αποκτώντας κάποια δικαιώματα, δεν θα υπήρχε μόνο το μαστίγιο για τους Μηχανικούς ΤΕΙ που υπάρχει σήμερα και έχει μάλιστα ιστορία τριάντα χρόνων.

Νισάφι πιά.

Και επειδή, απο ότι φαίνεται τουλάχιστον, ούτε το ΤΕΕ αλλά ούτε και η πολιτεία σκέφτεται να συναστηθούμε στην μέση πρέπει ο κλάδος να συνειδητοποιήσει ότι δεν μας θέλουν στην χώρα όσο δηλώνουμε Μηχανικοί.

Και για μεν το ΤΕΕ ουδέν μεμπτό απολύτως. Ανταγωνιστές των μελών του θέλει να αποθαρρύνει και με τις παρούσες πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες καλά κάνει και μπράβο του. Αποδεικνύει για άλλη μία φορά ότι πραγματικοί επαγγελματίες κουμαντάρουν τις τύχες του κλάδου τους.

Αλλά για την πολιτεία είναι πολύ σοβαρό γιατί μπαίνει θέμα δυσλειτουργείας της Δημοκρατίας. Και όταν δεν λειτουργούν οι θεσμοί τότε όλοι έχουν πρόβλημα, ακόμη και οι «βολεμένοι», ενώ στην λαϊκή βάση επέρχεται ρήξη του κοινωνικού ιστού.

Κοινώς οι αδικημένοι σηκώνουν κεφάλι.

Έτσι, όπως καταλαβαίνεις δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με ανάλαφρα κοινωνικά θέματα ανώδυνα για τους πολλούς.

Γειά σου, και πάλι καλώς ήρθες, ελπίζοντας να μείνεις στη παρέα μας.

Να ανταλλάσουμε δυο κουβέντες διαφορετικές βρε αδελφέ.

Αντε και στο επαναγράφειν.

Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Πρός ΔΑΚΕ-ΕΕΤΕΜ ενταύθα. Το χειροκρότημα της ντροπής.

Συνάδελφοι,
Επανέρχομαι στο νέο ασφαλιστικό μετά τις εκλογές της ΕΕΤΕΜ που δυστυχώς μόνο το 10% καταφέραμε να ροκανίσουμε απο την κυβερνητική παράταξη.

Να ξέρετε ότι οι εκλογομάγηρες της ΝΔ θα εισηγηθούν ότι η κατάσταση είναι αναστρέψιμη.

Σε απλά νεο-Ελληνικά, η μικρή κλαδική πτώση του 10% θα τους κάνει να πιστεύουν ότι μπορούν να μας ξανα-μπαλαμουτιάσουν.

Εάν δε το συνδιάσουμε με το χειροκρότημα των χαζοχαρούμενων δικών μας της ΝΔ στο τέλος της ψηφοφορίας του νέου ασφαλιστικού νομοσχεδίου τότε η κατάσταση αγγίζει τα όρια του γελίου.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί, οι δικοί μας τουλάχιστον, χαιρόντουσαν.

Χειροκροτούσαν που φυστίκωσαν 10.000.000 Έλληνες ή γιατί έμειναν ανασφάλιστοι 340.000 συνάδελφοι τους και ειδικά οι νέοι απο αυτούς.

Ήταν τέτοιας ποιότητας οι πολιτικοί χειρισμοί της κας Πετραλιά που κανένας δεν έμεινε ευχαριστημένος. Τώρα γιατί εγω έχω την εντύπωση ότι ο πολιτικός κάνει το αντίθετο δεν ξέρω.

Αλλά είπαμε. Στις Δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα.

Υπάρχουν εναλακτικές που όποιος τις χρησιμοποιεί κερδίζει.

Εμείς θα προχωρήσουμε στο προγραμμά μας με ένα και μοναδικό στόχο.

Την καταξίωση του πτυχίου που έχει ο καθένας απο εσας ενω ταυτόχρονα θα εξασφαλίζουμε διαπραγματευτικά πλεονεκτήματα που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν ανταλλάγματα στην επόμενη συνάντηση μας με τον κο Καραμανλή.

Μην νομίζετε ότι το θέμα με την αίτηση στον ΔΟΑΤΑΠ ήταν μια αδιέξοδη ρητορική πρόταση απο πλευράς μου. Δεν σας ξέχασα.

Αυτή είναι μόνο η αρχή μιας διαδικασίας βασισμένης στην εμπειρία που απόκτησε η ομάδα των συναδέλφων που με υποστηρίζει τα τελευταία οκτώ χρόνια.

Η διαδικασία αυτή θα εξελιχθεί απο αυτές τις σελίδες βήμα-βήμα και θα δείτε ότι θα βγούμε κερδισμένοι.

Παρ’ όλα αυτά βέβαια δεν μπορώ να μην σκέφτομαι και να προβληματίζομαι αυτά που έγιναν αυτή την φορά.

Δεν ήταν που μας άφησαν πάλι ανασφάλιστους. Το έχουμε συνιθήσει το περιθώρειο πιά.

Είναι που μας προσέβαλαν, που μας αρνήθηκαν τα δικαιώματα του πολίτη αυτής της χώρας και δεν τους απαντήσαμε.

Και όλα αυτά βέβαια στηριγμένα στην ιδεολογία της δήλωσης του κου Καραμνλή ότι «Δεν φοβάμε το πολιτικό κόστος».

Και εμείς πρέπει να τον πιστέψουμε, ξέρετε. Δεν έχουμε να του προτάξουμε οτιδήποτε άλλο περί του αντιθέτου. Τα γεγονότα φίλοι μου, τα γεγονότα.

Για αυτό πρέπει να του φερθούμε ανάλογα.

Θυμάμε λοιπόν ότι λίγο πρίν αναλάβει για πρώτη φορά η ΝΔ την διακυβέρνηση της χώρας ο κος Καραμανλής μας είχε υποσχεθεί ότι θα εκδόσει επιτέλους τα επαγγελματικά μας δικαιώματα βάζοντας τέλος σε μιά εκκρεμμότητα κοντά τριάντα χρόνια τώρα.

Είναι ανήθικο να μην έχουν τα ΤΕΙ ακόμη επαγγελματικά δικαιώματα μυξόκλαιγε η Μαρριέτα (μάλλον ήξερε ότι προοριζότανε για Υπουργός Παιδείας σε περίπτωση νίκης).

Το αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής τοποθέτησης, που εκτιμήσαμε δεόντος ψηφίζοντας τους, ήταν η πρώτη παρέμβαση της ΝΔ στον κλάδο αμέσως μετά τις εκλογές.

Με το που ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας η ΝΔ ο κος Καραμανλής έκανε Τεχνολόγους Μηχανικούς τους Εργοδηγούς.

Τρελό, εκτός προγράμματος, αλλά αληθινό. Να πω ένα μπράβο στους νέους συναδέλφους ενημερώνοντας τους ταυτόχρονα ότι τσάμπα μάγκες είναι. Απόκτησαν μια ιδιότητα που δεν έχει ούτε επαγγελματικό αλλά και κοινωνικό αντίκρυσμα. Ο κλάδος τα τελευταία τριάντα χρόνια δεν έχει όχι μονο επαγγελματικά αλλά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Μάλλον Σαρακατσάνικο κόλπο είναι. Δεν μας τρώνε μονο απο εμπρός. Κοιτάνε να μας ροκανίσουν και απο πίσω.

Παράλληλα ο κος Καραμανλής ξεκίνησε ένα διάλογο με τους κοινωνικούς εταίρους βάζοντας παντού τους τοποτηρητές του ΤΕΕ.

Τον θυμόσαστε το περίφημο Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία που έσκασε στην ανηφόρα;

Αφου δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος γιατι άφησε το ΠΑΣΟΚ να τον διαλύσει;

Γιατί δεν έδειξε την πυγμή του τότε, αφου το πάει το άθλημα και μάλιστα σε κάτι που ήταν και προγραμματική του θέση;

Και μια ερώτηση εδώ επι του θέματος για τους ΠΑΣΟΚ-ους που με διαβάζουν γιατι με πνίγει.

Ρε σεις παιδιά, μια χαρά κόμμα έχετε. Ανοικτός χάρτης της κοινωνίας είναι. Περιλαμβάνετε απο αγράμματους, αγρότες μέχρι καθηγητάδες Πανεπιστημίου φορτωμένους με διδακτορικά και με εξειδίκευση σε θέματα Παιδείας όπως αυτό της έλλειψης των επαγγελμάτων δικαιωμάτων των ΤΕΙ. Έχετε ποτέ αναρρωτηθεί με ποιές διαδικασίες μπήκε η κα Δαμανάκη αντιπρόσωπός σας σε αυτόν το διάλογο που τορπίλησε; Τον τοποτηρητή του ΤΕΕ πήγατε και βάλατε; Τον λύκο να φυλάξει τα πρόβατα στείλατε; Με ποιά προσόντα; Με ποιές προυποθέσεις; Την ποιό γρήγορη αλλαγή πολιτικών θέσεων στο Ελληνικό πολιτικό σκηνικό εκτιμήσατε; Αυτή με την φόρα που έχει πάρει σε λίγο στρουμφάκι ΝΔ θα την δούμε. Που είναι οι ειδικοί σας; Και καλά να το δεχτώ ότι η αντιπολιτευτική τακτική σας επέβαλε να κοντράρετε την ΝΔ (που σημειωτέον πολύ βόλευε το ΤΕΕ που αντιπροσωπεύει η εν λόγω κα), αλλά εμας δεν μας σκεφτήκατε; Και εάν δεν ήταν αυτή η τακτική σας, τι σας είπε όταν ήρθε πίσω; Ότι οι προτάσεις της ΝΔ θάβουν την νεκρή χρόνια τώρα Παιδεία; Σας το εξήγησε Μαρξιστικά ή Λενινιστικα όπως την έμαθαν στο ΚΚΕ; Η χρησιμοποίησε τον τρίτο δρόμο για τον σοσιαλισμό στην έκθεση της; Μα εσείς πήγατε εκεί για να αναστήσετε το πτώμα που ελέω ΤΕΕ αρχίζει στον χώρο των ΤΕΙ και βρωμάει. Και εντάξει, να το δεχθώ οτι ο διάλογος της ΝΔ μπορεί να ήταν επάρατος για εσας, όπως έλεγαν άλλες εποχές, αλλά εσείς κόμμα εξουσίας θέλετε να σας υπολογίζουμε. Τον διάλογο της ΝΔ τον διαλύσατε. ΄Εναντι ποιάς εναλλακτικής δικής σας πρότασης; Θέλετε εξουσία και δεν έχετε πρόταση; Θέλετε εξουσία και δεν μπορείτε να ελέγξετε μια κυρία που αντιπροσωπεύει το επαγγελματικό της φορέα έναντι οποιουδήποτε άλλου; Θέλετε εξουσία και δεν μπορείτε να στείλετε έναν αντικειμενικό αντιπρόσωπο; Θέλετε εξουσία και θάβετε εν γνώση σας μια επαγγελματική τάξη 340.000 ατόμων προκειμένου η κα Δαμανάκη να κάνει το κομμάτι της στο ΤΕΕ; Να πάρετε σοβαρά υπ’ όψη σας όλες αυτές τις παρατηρήσεις γιατί πρόσφατα το κόμμα σας αρχίζει να έχει πάλι δραστηριότητα στον χώρο (πρόταση Προέδρου και επερώτηση 18 βουλευτών για τα επαγγελματικά δικαιώματα, επερώτηση κου Αλευρά για την ασφάλιση, επερώτηση κου Μπόλαρη, κλπ) και εμείς σας συμπεριφερόμαστε ήδη όπως οι συγχωριανοί στον μικρό της ιστορίας του Αιώπου που φώναζε λύκος ψευδόμενος και ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ. Περιμένουμε δηλαδή να ανταλλάξουμε λόγια με λόγια και πράξεις και πράξεις όπως μας έμαθε πολιτικά ο μεγάλος Ανδρέας Παπανδρέου στα καλά του. Θα δείτε δηλαδή την ψήφο μας μετά τις εκλογές που θα κερδίσετε και μετά την έκδοση των νόμων που αυτό το κράτος μας χρωστάει. Έτσι όταν θα αρχίσετε να έχετε απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα ίσως να αρχίσετε να βλέπετε εξουσία πάλι. Μέχρι τότε να είστε με τα κεφάλια μέσα γιατί θα σας τα πάρει ο Κωστάκης (ίσως και ο χαμογελαστός Αλέξης θα έλεγα).

Και ας γυρίσουμε στο θέμα μας πάλι και στην ΝΔ.

Αφού λοιπόν ο διαβόητος διάλογος για την Παιδεία έσκασε στην ανηφόρα άρχισαν τα Πανεπιστημονικά. Επιτροπή απο εδώ, επιτροπή απο εκεί άρχισε κατι να κινείται, ειδικά για τους καμμένους Μηχανικούς Δομικών Έργων που η ακύρωση του 318 τους άφησε σύξηλους. Στον αέρα.

Και ποιόν αέρα, ε;!

Οι λάτρεις της ελεύθερης αγοράς, οι της ΝΔ, εφάρμοσαν την κατάργηση του 318 όπως ζήτησε το ΣτΕ χωρίς όμως να ορίσουν μεταβατική διάταξη τινάζοντας καρρίερες, επενδύσεις και ζωές στον αέρα για χάρη του ΤΕΕ.

Ούτε τις οικογένειες μας υπολόγησαν αλλά ούτε και την καρριέρα μας.

Α!! Όλα και όλα. Η αγορά είναι ελεύθερη. Δεν μπορεί η κυβέρνηση να παρεμβαίνει. Αρκεί οι ανταγωνιστές του ΤΕΕ να μην σηκώσουν κεφάλι. Και ο σκοπός αγιάζει τα μέσα στο κράτος βόθρο που διοικεί ο σύγχονος στρατός κατοχής των 302 οικογενειών και των παραφυάδων τους.

Αλλά, τι σύμπτωση θεέ μου. Και πάλι ο Κωστής δεν μας έδωσε σήμα ότι δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος, όπως καλή ώρα με το ασφαλιστικό τώρα.

Αντίθετα το πόρισμα της επιτροπής των σοφών, απο κάτι κρατικοδίαιτους Πανεπιστήμονες (που η μόνη επιστημονική δραστηριότητα που έχουν να επιδείξουν είναι κατι μεταφράσεις ξένων μελετών), και που το πήρε ο Σουφλιάς για να πει την γνώμη του ΥΠΕΧΩΔΕ, η ΝΔ το έριξε στο συρτάρι χωρίς πάτο. Και έβαλε τον άλλο πραιτωριανό του ΤΕΕ, τον κο Ξανθόπουλο να φυλάει μπας και κάποιος ανοίξει το συρτάρι και φανούν τα αίσχη τους.

Έτσι η τύχη του αγνοείται έκτοτε.

Παράλληλα είχαν ξαμολύσει τότε τον περιβόητο κο Σούτσα. Τον θυμόσαστε εκείνο τον απίθανο τύπο που όταν τον ρώταγαν οι του ΤΕΕ έλεγε ότι τα ΤΕΙ χωρίζονται στα πριν του Ν. 2916 Ανώτερα και στα μετά Ανώτατα τοιαύτα, προσθέτοντας στην φτωχή Ελληνική νομοθεσία περί ΤΕΙ και την δικιά του παράνομη πινελιά. Όταν δε τον ρώταγαν οι δικοί μας έλεγε ότι τα ΤΕΙ είναι εννιαία Ανώτατα ανεξαρτήτως χρόνου αποφοίτησης.

Έτσι στο τότε Υπουργείο Παιδείας οι του ΤΕΕ καρεκλοκένταυροι τα είχαν βρεί με το κο Καλό, πρώτο Υφυπουργό Παιδείας της ΝΔ στην μετά ΠΑΣΟΚ εποχή, και μαζί θάβανε τα ΤΕΙ αγνοόντας νόμους και παρανόμους που λένε.

Να θυμηθώ και τα παρακάλια στο Προκόπη, που αναμορφώνοντας τον Δημοσιουπαλληλικό κώδικα, πέταγε έξω όλους τους συναδελφους της γενιάς των 1.000 ευρώ. Και τι αναμόρφωση ε; Βάλανε δίπλα στο Μηχανικός ένα Διπλωματούχος με μοναδικό σκοπό να μονοπωλήσει το ΤΕΕ και οι αντιπρόσωποι του τις θέσεις συμβούλων.
Μόδα που δοκιμάστηκε και ξεκίνησε επι «επάρατου» ΠΑΣΟΚ και αυτή.

Σε ένα άλλο Υπουργείο εκείνη την εποχή επιστρέφει απο την πρώτη αποπομπή του ο «μάγος» κος Τσιτουρίδης, οποίος σαν προσωπική επιλογή του κου Καραμανλή αναλαμβάνει να αναμορφώσει το Ταμείο των Μηχανικών ΤΣΜΕΔΕ, το οποίο αρνείται να δεχθεί εγγραφή Τεχνολόγων Μηχανικών αν ΚΑΙ το Σύνταγμα ΚΑΙ οι νόμοι το επιτρέπουν. Λες και είμαστε λαθρομετανάστες στην χώρα μας. Λες και το ΤΣΜΕΔΕ ανήκει σε άλλο κράτος με άλλους νόμους και σύνταγμα.

Για να μην μακρυγορώ, ο κος Τσιτουρίδης τους μας αγνόησε παντελώς. Για αυτόν δεν υπήρχαμε στην χώρα. Έτσι "βόλεψε" τους Διπλωματούχους μέλη ΤΕΕ φυστικόνοντας τους με μια τρελή αύξηση των εισφορών αντί να αυξήσει τους ασφαλισμένους με την εφαρμογή του Ν. 2084/92 με την υπαγωγή των Μηχανικών ΤΕΙ (είπαμε ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΡΟΥΣΦΕΤΙ).

Στις εκλογές που ακολουθούν ο κλάδος, με πρόταση της θέσης μας, τιμωρεί την κα Γιαννάκου και το κο Καλό για την στάση τους στο Υπουργείο Παιδείας αφού δεν εκλέγονται, ενώ μας ξεφεύγει ο κος Τσιτουρίδης στο Κιλκίς.

Να προσθέσω ότι τότε προεκλογικά, ο κλάδος δεν πρόσεξε ότι η ΝΔ δεν είχε προγραμματίσει τίποτα περί ΤΕΙ. Μας άφηναν να νομίζουμε ότι την προεκλογική υπόσχεση των πρώτων εκλογών που κέρδισαν θα την πραγματοποιούσαν μετά τις επόμενες.

Και έτσι τους ψηφίσαμε και δεύτερη φορά.

Αμέσως μετά τις εκλογές ο κλάδος εισέπραξε δύο προκλήσεις.

Τα ξέρετε.

Η μία είναι το νέο ασφαλιστικό που το αναλύσαμε αρκετά νομίζω και η άλλη είναι η ΠΑΡΑΝΟΜΗ μετατροπή του ΤΕΕ απο Σύμβουλου της Κυβέρνησης σε ελεγκτικό μηχανισμό προκειμένου να πατήσουν και να λιώσουν τον κλάδο των Μηχανικών ΤΕΙ το δυνατόν γρηγορότερα. Έδωσαν το δικαίωμα στο ΤΕΕ να ελέγχει τις αμοιβές των μελετητών Μηχανικών, δραστηριότητα που δεν περιλαμβάνεται στο κατασταστικό του.

Γιατί το δυνατόν γρηγορότερα;

Γιατι ξέρουν ότι πέφτουν και ο πνιγμένος ως γνωστόν απο τα μαλλιά του πιάνετε.

Αλλά εμείς είπαμε.

Εδώ.

Στο πρόγραμμα μας.

Και μια απάντηση στο φίλο μου τον Π...... Είναι ένας απο τους δεκάδες που έκαναν χρήση του email anotata_tei@yahoo.gr και επικοινώνησαν μαζί μου.

Π....... μου πολύ εκτιμώ την παρατήρηση σου ότι μία σπίθα λείπει για να εκραγεί ο κλάδος.

Δηλώνω εθελοντής και σκοπεύω να το κάνω απο την θέση αυτή πιστός στα νιάτα μου, στις σπουδές μου, στην ανασφάλιστη οικογένεια μου και στην πατρίδα αν θέλεις.

Αρνούμαι να ξεφτίσει μέσα μου αυτό που οι γονείς μου και οι καθηγητές μου με έμαθαν να εκτιμώ και να υπολογίζω. Η πατρίδα.

Έχω σκοπό να αφήσω το ίχνος μου στην ιστορία αυτού του τόπου. Να φαίνεται οτι και εγω πέρασα απο εδώ κάποτε.

Και να μην φοβάστε τις εκρήξεις. Στην έκρηξη τα σάπια πέφτουν και εξαφανίζονται ενώ τα υγιή μένουν στην θέση τους.

Θα έρθει η ημέρα που το βάρος στο στήθος μας θα φύγει.

Θα αναπνεύσουμε καθαρό αέρα.

Θα αναπνεύσουμε Ελλάδα, μια Ελλάδα ελεύθερη, μια Ελλάδα καθαρή.

Και δεν έχουμε να χάσουμε την ζωή μας για αυτό.

Μόνο κατι αιτήσεις χρειάζονται και υπομονή. Μεγάλη υπομονή.

Και να θυμόσαστε ότι η εκτίμηση και ο σεβασμός δεν χαρίζονται.

ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΑΧΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ.

Γειά σας
Ένας αδούλωτος Μηχανικός