Κυριακή, 23 Αυγούστου 2009

Και τώρα η ψήφιση του νομοσχεδίουουου …………..

Στο σημερινό μου άρθρο δεν μπορώ παρά να σχολιάσω τους λεπτούς πολιτικούς χειρισμούς του κου Άρη Σπηλιωτόπουλου.

Αυτούς ντε που έκανε στο περίφημο άρθρο 18. Και που θα ζητήσει να ψηφισθεί την εβδομάδα που μας έρχεται από την βουλή.

Αυτό ντε που ξεκίνησε προτείνοντας την έγκριση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων μόνο με την δική του υπογραφή και κατέληξε στο να αποφασίζει για το μέλλον των ΤΕΙ η σάρα, η μάρα και το κακό συναπάντημα.

Δεν σας φαίνεται ρε παιδιά περίεργο;

Δεν σας φαίνεται ότι κάτι παίζει εδώ πέρα;

Και το λέω αυτό γιατί εσείς και εγώ, εάν για παράδειγμα θέλαμε να κάνουμε μια σοβαρή πράξη με αντίκτυπο στο μέλλον μας, παραδείγματος χάριν να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο, προτού βγούμε στην αγορά και αρχίσουμε να ψάχνουμε ,ήδη έχοντας κάνει το οικονομικό απολογισμό μας, ξέρουμε τι περίπου μας παίρνει να πάρουμε.

Έτσι στο πλαίσιο αυτό , όταν τα οικονομικά μας είναι στην κατηγορία φτερού, κοιτάμε κανένα Punto, κανένα Micra,άντε και κανένα Cιτροενάκι.

Δεν ξεκινάμε ποτέ από Rolls-Royce και Mercedes 600.

Και αυτό γιατί απλά ΞΕΡΟΥΜΕ ότι δεν μας παίρνει.

Αυτό λέει η λογική.

Μοναδική δε εξαίρεση να πάμε να ψάχνουμε για Mercedes είναι μόνο εάν θέλουμε να κοροϊδέψουμε κάποιον για να έχουμε να λέμε. Π.χ. τον γείτονα τον ζηλιάρη.

Θέλω δηλαδή να πω ότι όταν ο κος Σπηλιωτόπουλος ξεκίνησε την περίφημη πρόταση στο άρθρο 18 ήξερε ότι τα ΤΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ κατοχυρωμένα τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και ότι το ΤΕΕ αντιδρά σε οποιαδήποτε κίνηση νομοθετικής ρύθμισης τους.

Η 26-χρονη δε ιστορία μας είναι παραπέρα από διδακτική για τον οποιοδήποτε πολιτικό πια.

Το ΤΕΕ με την παρεμπόδιση της έκδοσης των επαγγελματικών δικαιωμάτων των ΤΕΙ (και των ασφαλιστικών τοιούτων μην ξεχνιόμαστε) έχει καταφέρει , σε κοινωνικό επίπεδο αυτή την φορά, να αποδείξει την αξιωματική αρχή του ότι στην Ελλάδα ουδέν μονιμότερο του προσωρινού.

Και για να το πω και επιστημονικά, το δείγμα των ΤΕΙ πια είναι αρκούντος μεγάλο για να οδηγεί τον οποιοδήποτε πολιτικό στο ασφαλές συμπέρασμα ότι το ΤΕΕ δεν πρόκειται να αφήσει να περάσει τίποτα σχετικό με τα δικαιώματα τους που να δίνει αυτόνομη εργασιακή παρουσία στους κατόχους τίτλου σπουδών ΤΕΙ.

Η ιστορία μας επίσης αποδεικνύει ότι η τριμερής σχέση ΤΕΕ-Πολιτεία-ΤΕΙ είναι μια ανηλεής πολιτική διαπραγμάτευση.

Σε αυτή:
- το ΤΕΕ ζητάει (και πετυχαίνει να έχει μέχρι στιγμής) τον έλεγχο της χώρας στα τεχνικά και όχι μόνο θέματα,

-η ανήμπορη ΠΟΛΙΤΕΙΑ που μη έχοντας το σθένος και τα ψυχικά χαρίσματα του Σολομώντα αφήνει να κόβουν το μωρό στα δύο οι του ΤΕΕ επί 26 χρόνια ενώ παράλληλα αποδέχεται ανεπιφύλακτα την μεταμόρφωση του από επίσημο σύμβουλο του σε επίσημο Υποβολέα της χωρίς να έχει την επικύρωση της ψήφου του Ελληνικού λαού για αυτό,

-και τα ΤΕΙ πολιτικά ανύπαρκτα και ανήμπορα όπου ως εκ τούτου δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο παζάρι των αξιών του Ελληνικού κράτους του 2009 αφού δεν έχουν να πληρώσουν την αξία του προϊόντος που επιθυμούν να αποκτήσουν.

Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι ο κος Σπηλιωτόπουλος αφού τα είχε όλα αυτά υπόψη του, και προετοίμασε ολόκληρο υπουργείο για αυτό (που μεταξύ μας πιστεύω ότι είναι σοβαρή και υπεύθυνη δουλειά), δεν δικαιολογείτε με τίποτα στην εναλλακτική πρόταση που είχε και με την οποία όλοι έχουν γνώμη για τα ΤΕΙ εκτός από τους αποφοίτους τους.

Γιατί εάν ο στόχος του στην εναλλακτική πρόταση του άρθρου 18 που πάει να ψηφισθεί είναι η ισότιμη αντιμετώπιση ΑΠΕΙ- ΑΤΕΙ δεν έχει παράλληλα με την ψήφιση του άρθρου 18 να κάνει την ΕΕΤΕΜ επιμελητήριο η οποία σημειωτέον έχει ένα ευρύ πεδίο δράσης να επιτελέσει και εμποδίζεται από την ανυπαρξία του νομοθετικού πλαισίου. Είναι η παροχή συμβουλών στο Ελληνικό κράτος στο Τεχνολογικό τομέα ο οποίος αποτελεί και το μισό της Ανώτατης εκπαίδευσης στην χώρα, δυναμικό που παραμένει ανεκμετάλλευτο μέχρι στιγμής και που ο συνεχιζόμενος αποκλεισμός μας από τα κοινωνικά δρώμενα αποτελεί εθνική μειοδοσία πια.

Και το λέω αυτό γιατί η ΝΔ είναι αυτή που επικύρωσε το Ν. 2916/01 με τον Ν. 3549/07. Έτσι αφού το ΤΕΕ δεν μας θέλει, ο κος Σπηλιωτόπουλος θέλει ντε και καλά την ισότιμη αντιμετώπιση μας και μας περνάει από την Σκύλα και την Χάρυβδη για αυτό, δεν έχει παρά να εφαρμόσει την ισοτιμία που ευαγγελίζεται και στην επιμελητηριακή οργάνωση των αποφοίτων των ΑΤΕΙ.

Αλλά επειδή δεν συμβαίνει τίποτα από όλα αυτά τα αυτονόητα, επειδή ο ίδιος ο κος Σπηλιωτόπουλος εφαρμόζει δύο μέτρα και δύο σταθμά την στιγμή που την ισότιμη αντιμετώπιση επικαλείται, αποδεικνύεται ότι η πολιτική του βούληση όπως μας την παρουσίασε αρχικά ήταν διαφορετική από την πολιτική του πράξη που είχε στο μυαλό του να κάνει.

Μας παρουσίασε Mercedes ενώ είχε στο μυαλό του skate board για τα ΤΕΙ.

Μας κορόιδευε δηλαδή.

Μας παρουσιάστηκε σαν ο ηγέτης, ο πρωτοπόρος, ο αναμορφωτής που θα έλυνε το πρόβλημα των ΤΕΙ και τελικά αποδεικνύεται ο δήμιος μας.

Και αυτό θα συμβαίνει όσο εμείς δεν αποφασίζουμε να συσπειρωθούμε σε έναν δικό μας πολιτικό φορέα προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το αντίπαλο πολιτικό δέος του ΤΕΕ.

Και επειδή ξεχνάτε σας τονίζω για μια ακόμη φορά ότι και να μας δοθεί κάτι από την πολιτεία, όποτε αυτό συμβεί, αμέσως μετά την ψήφιση του θα δεχθεί την επίθεση του ΤΕΕ, είτε με προσφυγή στο ΣτΕ είτε με τις αυθαίρετες ερμηνείες δια μέσου των Πολεοδομιών, του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ή όπου αλλού μπορούν.

Ακλόνητη απόδειξη η διαστρέβλωση του Ν. 2916/01 που βγήκε με την προϋπόθεση ισοτιμίας των πτυχίων των ΤΕΙ πριν και μετά την ψήφιση του και που κάποιοι επιχείρησαν και επιχειρούν ακόμη και σήμερα να αντιστρέψουν.

Και αυτό θα πρέπει να το λάβετε σοβαρά υπόψη σας όσοι από εσάς ελπίζετε σε μια νομοθετική δικαίωση μας από την πλευρά της πολιτείας.

Κατά τα άλλα πατάτε εδώ (http://portal.tee.gr/portal/page/portal/PRESS/ENHMEROTIKO_DELTIO/ED-year-2003/ED2266/PERIFEREIAKA) και βλέπετε πως η ΝΔ και το ΤΕΕ συνεργάζονται, και εδώ (http://portal.tee.gr/portal/page/portal/PRESS/ENHMEROTIKO_DELTIO/ED-YEAR-2004/ED2283/DRASTHRIOTHTES)πως η ΝΔ υπόσχεται στο ΤΕΕ ότι τίποτα δεν θα γίνεται στην χώρα επί διακυβέρνησης της ΝΔ χωρίς αυτό.

Πιστεύω τώρα να σας έπεισα και να μην περιμένετε τίποτα καλύτερο από την ΝΔ. Τουλάχιστον έτσι δικαιολογείτε η απότομη αλλαγή και τελική απόφαση του κου Σπηλιωτόπουλου για το άρθρο 18 που πάει για ψήφιση στην βουλή.

Μόνο όταν επιχειρήσουμε το αυτονόητο, την δική μας πολιτική στέγη, θα αρχίσουν να μας μετράνε στα σοβαρά.

Στο πολιτικό πλαίσιο θα ήθελα να αναφερθώ στο πολύ καλό και έγκυρο ιστολόγιο του συναδέλφου Αίσωπου όπου στο άρθρο του «Να πάψει η ομηρία χιλιάδων αποφοίτων των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και να τους αναγνωριστούν επαγγελματικά δικαιώματα» ζητά ο Λευτέρης Αυγενάκης όπου αγαπητός συνάδελφος κος Αυγενάκης παρουσιάζεται με τις δηλώσεις του να ζητά το αυτονόητο.

Και το νόμιμο. Τα Δικαιώματα για τα ΤΕΙ που μας χρωστάνε δια νόμου από το 1983.

Αγαπητέ κε Αυγενάκη, μου φαίνεται ότι στην ΝΔ έχετε χάσει το μέτρο και κοντά σε εσάς προσπαθείτε να μας κάνετε να το χάσουμε και εμείς.

Βουλευτής σε δημοκρατική χώρα είσαι, με κατοχυρωμένο το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης της βούλησης σου απευθείας από τον Ελληνικό λαό.

Έχει ματώσει ο λαός αυτός για να σας έχει εκεί και να κυβερνάτε. Ελεύθερα και Δημοκρατικά.

Εάν νομίζεις από την θέση του βουλευτή , ασχέτως επαγγέλματος, ότι τα ΤΕΙ πρέπει να πάρουν τα επαγγελματικά δικαιώματα όπως ακριβώς τα είπες στην δήλωσή σου δεν έχεις παρά να αποδείξεις του λόγου σου το αληθές στην Βουλή με την ανάλογη πράξη.

Να μην ψηφίσεις το νομοσχέδιο του κου Σπηλιωτόπουλου. Αφού παραβιάζει την βούληση σου.

Αλλιώς σώπασε και σταμάτα να μας κοροϊδεύεις προσπαθώντας να ψαρέψεις ψήφους που θα επιμηκύνουν την πολιτική σου παρουσία στην Βουλή.

Γιατί μετά από 26 χρόνια συζητήσεις πράξεις θέλει το πράγμα κε Αυγενάκη μου.

Πράξεις και μόνο πράξεις.

Και εγώ κάθε Κυριακή θέλω να κερδίσω το Τζόκερ.

Αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε Δευτέρα ξυπνάω εκατομμυριούχος.

Άλλο το τι θέλεις και άλλο το τι κάνεις.

Και για να μην πάρει η μπόρα μόνο τον κο Αυγενάκη να θυμίσω ότι στην Βουλή υπάρχουν και άλλα φυντάνια του κλάδου των ΤΕΙ που λάμπουν δια της απουσίας τους σε όλες τις κρίσιμες ψηφοφορίες που αφορούν τις σχολές μας.

Είναι οι κύριοι Παπαδόπουλος (πρώην μέλος ΔΣ ΕΕΤΕΜ παρακαλώ, τώρα δεν μας έχει ανάγκη, εκλέχθηκε άλλωστε), Μανώλης, Λυκουρέτζος (μας έχει γραμμένους από την θέση του υφυπουργού παιδείας), Κωνσταντινίδης και Αυγενάκης.

Και κλείνοντας να πω και κάτι για την ΕΕΤΕΜ.

Μας έχετε μπαφιάσει στην αδράνεια ρε παιδιά. Δικαιολογία πάντοτε τα οικονομικά, τα διοικητικά και οι άλλοι. Λες και μιλάτε σε Αμερικανάκια. Δεν ξέρουμε νομίζεις από το ίδιο μας τον εαυτόν ότι στην Ελλάδα πάντα φταίνε οι άλλοι. Ποτέ εμείς.

Κύριοι του ΔΣ εγώ εάν και δεν συμφωνώ με τις δικαιολογίες σας λέω να κάνω μια απόπειρα και να πω, έτσι για την κουβέντα ότι εντάξει ρε παιδάκι μου. Έχετε δίκιο. Φταίνε οι άλλοι. Οι δυνάμεις μας δεν φτάνουμε ως εκεί.

Δεν νομίζετε όμως ότι στο σπίτι μας, στην ΕΕΤΕΜ, τουλάχιστον έχουμε το πάνω χέρι;

Ανεχθήκαμε μια φορά την αδράνεια των συναδέλφων στην ψήφιση του ασφαλιστικού και τώρα ετοιμαζόμαστε, κάνοντας τις κότες, να δεχθούμε και δεύτερο πλήγμα στο τομέα των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων.

Και ενώ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αποτελεσματικό στο πολιτικό τομέα, παραμένουμε αδρανείς και στο επίπεδο της ΕΕΤΕΜ. Εκεί που είμαστε νοικοκύρηδες και αφέντες .

Κύριε Δημόπουλε δεν νομίζεις ότι εάν το νομοσχέδιο του κου Σπηλιωτόπουλου ψηφισθεί όπως έχει διαμορφωθεί θα πρέπει να βάλεις μπροστά τις καταστατικές διαδικασίες προκειμένου οι εγγεγραμμένοι στην ΕΕΤΕΜ συνάδελφοι Βουλευτές, να δικαιολογήσουν και να απολογηθούν για την διπλή αδράνεια τους;

Και εάν δεν καλέσεις την σύγκληση του Πειθαρχικού τώρα που χαντακώνεται ο κλάδος, και αποδεδειγμένα απαιτείται η σύγκληση του, πότε με το καλό έχεις υπόψη σου να το κάνεις;

Όταν βρεις κανένα κακομοίρη για να δείξεις την δύναμη των οργάνων της Ένωσης;

Μιμούμενος εκτός του ΤΕΕ και το δικαστικό σύστημα της χώρας;

Και αν το πρόβλημα σου είναι ότι θα πρέπει να κάτσεις στο σκαμνί του πειθαρχικού μας πολιτικό πρόσωπο της κυβερνητικής ΔΑΚΕ η λύση υπάρχει και είναι μπροστά σου.

Αντί να αντιπαρατεθείς με την ΔΑΚΕ δεν έχεις παρά να ζητήσεις την βοήθεια της και μαζί να προχωρήσετε τον δύσκολο ομολογώ αυτό δρόμο.

Η ΔΑΚΕ άλλωστε, αν και δεν συμφωνώ πολιτικά μαζί της, έχει αποδείξει ότι η ομάδα του κου Σιάχου έχει έντιμα και ηθικά μέλη που δεν διστάζουν να τα βάλουν με τους υπουργούς της κυβέρνησης τους, υποστηρίζοντας σθεναρά την θέση των ΤΕΙ.

Αλλά και από την άλλη να το δεις, την πολιτική θέλω να πω, σε αυτή την περίπτωση έχεις εμάς.

Τον λαό.

Την ψήφο μας.

Την συγκατάθεση μας.

Πιστεύεις ότι κάνοντας μια τέτοια κίνηση μπορεί να μείνεις από πουθενά ακάλυπτος;

Ζήτα την κοινωνική συναίνεση των μελών της ΕΕΤΕΜ, εξασφάλισε την αποδοχή του εγχειρήματος από την ΔΑΚΕ και στείλε μια πρόσκληση στον κύριο Παπαδόπουλο προκειμένου να δικαιολογήσει την στάση του στα όργανα της Ένωσης.

Τι δημοκρατικότερο από αυτό;

Ραντεβού στο επόμενο άρθρο. Γιατί ότι είχε να κουβεντιαστεί είχε 26 χρόνια περιθώριο.

Τώρα οι περιστάσεις απαιτούν πράξεις και μόνο πράξεις.

Και αυτό είμαστε έτοιμοι να κάνουμε.

Είναι η αντίδραση μου που πολλοί από εσάς περιμένετε. Και θα το κάνουμε μαζί.

Γεια σας
Ένας αδούλωτος Μηχανικός

Σχόλιο 1: Ουαου!!!!! 800 σχόλια και βάλε. Τον πιο νεκρό μήνα του χρόνου, τον Αύγουστο. Σας ευχαριστώ για την μαζική σας παρουσία και την μαχητικότητα σας. Και τις δύο πλευρές του Ατλαντικού που μας χωρίζει. Άντε και καλό συναπάντημα στα εγκαίνια της γέφυρας που θα μας ενώσει.

Σχόλιο 2: Η ευχάριστη νότα είναι ότι σε αρκετές των περιπτώσεων αρχίζει και αναπτύσσετε ένας γόνιμος και παραγωγικός διάλογος, που ήταν και είναι στα σχέδια της παρουσίας του ιστολογίου αυτού. Σε συνθήκες πλήρους και ανεμπόδιστης δημοκρατίας. Μας δίνεται έτσι η ευκαιρία να επισημάνουμε αρκετά σημεία τριβής που οφείλονται σε άγνοια και στην πληροφόρηση. Αφαιρώντας τα νομίζω ότι τα περιθώρια συνεννόησης διευρύνονται σημαντικά. Επιφυλάσσομαι ότι σύντομα με την αρθρογραφία που έρχεται να μπορέσουν οι φίλοι διπλωματούχοι που μας παρακολουθούν να αποκτήσουν μια ξεκάθαρη εικόνα του τι πραγματικά είμαστε. Μετά μπορούν να συγκρίνουν αυτό που είδαν με αυτό που τους έχουν πει ότι είμαστε και να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα. Μεγάλα παιδιά και επιστήμονες είναι άλλωστε. Και σε συνθήκες δημοκρατίας το πάταξον μεν άκουσον δε ισχύει όσο ποτέ άλλοτε. Όσο και το ερευνάτε τας γραφάς που μας διδάσκει η θρησκεία μας.

Σχόλιο 3: Με λύπη μου διαπιστώνω ότι μερικοί από εσάς, ένθεν και ένθεν που έλεγε και ο παππούς μου, έχοντας έλλειψη επιχειρημάτων είτε βρίζεται είτε απαντάτε σε βρισιές με βρισιές. Σημασία έχει η ανταλλαγή απόψεων. Με τις βρισιές το μόνο που πετυχαίνετε είναι να κατεβάσετε το επίπεδο και τίποτα άλλο. Για το μέρος που μου αναλογεί, τους απόφοιτους των ΤΕΙ δηλαδή έχω άποψη και θα την καταθέσω. Οι διπλωματούχοι συνάδελφοι των ΤΕΙ βρίσκονται, πώς να το πω χωρίς να παρεξηγηθώ από τους διπλωματούχους, σε κατάσταση νιρβάνα. Με το που τελειώνουν την σχολή έχουν τακτοποιημένα τα επαγγελματικά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Κοινωνικά δεν έχουν δοκιμαστεί στις συνθήκες της δικής μας ζωής. Μην περιμένετε να μας καταλάβουν με την πρώτη (ναι πρώτη γιατί τόσα χρόνια κοιμόμαστε με τα τσαρούχια).

Σχόλιο 4: Όσο και να βρίσετε η μια πλευρά την άλλη, ούτε επαγγελματικά δικαιώματα μας δίνει ούτε μας στέλνετε εμάς των ΤΕΙ στο πυρ το εξώτερο.

Σχόλιο 5: Θα συνιστούσα ηρεμία. Η δημοκρατία δεν προάγεται με βρισιές και αντιδικίες. Κοινωνικά δεν έχουμε τίποτα απολύτως με το ΤΕΕ και τα μέλη τους. Την κολοβή δημοκρατία μας εκμεταλλεύονται οι διπλωματούχοι και τα κενά που αφήνουν οι ανεπαρκείς Έλληνες πολιτικοί. Όπως ακριβώς θα κάναμε και εμείς εάν ήμασταν στη θέση τους. Μια διαφορά απόψεων περί δικαιωμάτων, για την οποία οι πολιτικοί φέρουν ακέραια την ευθύνη, θα την λύσουμε στα αρμόδια δικαστήρια. Προς τι λοιπόν το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; Άλλωστε είναι παράλογο να κατηγορούμε το ΤΕΕ για καλοδιαχείρηση υπέρ των μελών του. Το αυτονόητο έκαναν οι άνθρωποι. Οι δικοί μας που ήταν όλο αυτό τον καιρό; Που ήταν τα ΤΕΙ και οι φοιτητές τους; Και τέτοιοι που ήμασταν καλά μας έκαναν. Το ότι σηκώσαμε κεφάλι τους ενοχλεί γιατί τους χαλάει την κατάσταση που είχαν παγιώσει. Θα το συνηθίσουν όμως όπως είχαν συνηθίσει και την παλιά κατάσταση. Ο χρόνος όλα τα γιατρεύει άλλωστε. Άλλωστε μετά από πολλά χρόνια άνοιξε και ένας δίαυλος διαλόγου της ΕΕΤΕΜ με τα ΤΕΙ που είναι πολύ θετικό. Περιμένουμε να δούμε την αποτελεσματικότητα της κίνησης το Σεπτέμβρη και αναλόγως να επιβραβεύσουμε ή να κράξουμε.

114 σχόλια:

Πρώην ψηφοφόρος της ΝΔ είπε...

ΑΤΕΙ έχεις δίκιο. Η τροποποίηση στο άρθρο 18 ήτανε στημένη. Το ΤΕΕ είχε πληροφορηθεί από πρίν για το άρθρο 18, είχανε σχεδιάσει την τροπολογία και το υπουργείο παιδείας μας την σέρβιρε σε στύλ "να, μας πιέσανε, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε".
Το άρθρο 18 πρέπει να αποσυρθεί. Είναι απαράδεκτο να περάσει έτσι όπως είναι. Οσο για την ΝΔ, μόλις γράφτηκε στα κατάστιχα εντελώς. Ας κάνει ότι θέλει απο δω και πρόε. Δεν πρόκειται να πάρει την ψήφο μου, ελπίζω ούτε και την δικιά σας.

Ανώνυμος είπε...

Το νομοσχέδιο πιστεύω θα περάσει όπως είναι,Αυγενάκης και λοιποί θα το ψηφήσουν.
Ενοείται μαύρο στην ΝΔ όποτε και αν γίνουν εκλογές.Εντελώς άχρηστοι ανήκανοι ανεύθυνοι. Μερικοί από τους λόγους? ΕΤΑΚ,έκτακτη εισφορά,τακτοποίηση ημιυπαίθριων (Σουφλιάς). Μάλιστα φοβούνται τόσο πολύ το πολιτικό κόστος ωστέ σχεδιάζουν να πάει ο Αρούλης στην ριγήλης,μετά την Γιαννάκου περίπου έναν χρόνο και λιγότερο έμειναν οι υπόλοιποι υπουργοί ΥΠΕΠΘ με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ολοκληρώσουν τα πολιτικά τους σχέδια. Ακόμα ανυπαρξία βούλησης για μετακίνηση δημόσιων προσώπων όπως έγινε με τον περιφεριάρχη Αττικής,και φυσικότατα το ξυνό σταφίλι με την τροπολογία του νομοσχεδίου για τα ΤΕΙ.

Spr είπε...

Καλησπέρα φίλε a-tei και επέτρεψέ μου δύο σχόλια.
1.Τις βρισιές και αντιδικίες όλο αυτό το διάστημα, τις προκάλεσαν κάποιοι παρείσακτοι – ωμοί εκβιαστές (π.χ 18agrammatoi.blogspot.com/) και αφού ως όφειλες δεν προστάτεψες τους ομόσπουδους αναγνώστες -φίλους και συναγωνιστές σου, ήταν φυσικό επακόλουθο η εκτράχυνση με αντίστοιχη πτώση του επιπέδου γενικότερα.
2.Στο 5ο σχόλιό σου, που συνιστάς γενικότερα ‘ηρεμία’ ξέρεις πολύ καλά ότι με το τεε (πάντα με μικρά) μας χωρίζουν ΠΟΛΛΑ!. Γράφεις επί λέξη:''Άλλωστε είναι παράλογο να κατηγορούμε το ΤΕΕ για καλοδιαχείρηση υπέρ των μελών του. Το αυτονόητο έκαναν οι άνθρωποι.'' Ενώ ξέρεις καλύτερα από εμένα πως ο αυτονόητος ρόλος του τεε είναι να είναι ο τεχνικός σύμβουλος του κράτους και όχι ο συνδικαλιστικός φορέας των απανταχού διπλωματούχων της χώρας, με μόνιμο στόχο εμάς και την όποια θετική εξέλιξή μας.
Αυτά τα λίγα και πίστεψε με πως στο διάστημα της απουσίας σου έχασες αρκετούς φίλους αφήνοντας το blog απροστάτευτο στους παρείσακτους αληταράδες διπλωματούχους ή μη.
Υ.Γ Τους ξέρουμε και θα τους μάθει και η δικαιοσύνη.

A-TEI είπε...

Εγώ θα σας πρότεινα να ηρεμήσουμε όλοι και να επικεντρωθούμε στον αντικειμενικό μας σκοπό.
Που είναι ένας και μόνο ένας.
Η εγγραφή μας στο ΤΕΕ.
Άλλωστε οι καλές ημέρες είναι πολύ κοντά .
Θα κάνει πάταγο η υπόθεση του νομοσχεδίου για τα ΤΕΙ που πάει να περάσει ο κος Σπηλιωτόπουλος.
Και μια τοποθέτηση επί του προσωπικού spr. Από το ΤΕΕ δεχόμαστε έναν ανηλεή πόλεμο όλα αυτά τα χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό έδρασαν οι επιθετικότατοι διπλωματούχοι επισκέπτες που επιδιώκουν τον αφανισμό μας με όλα τα μέσα. Και αυτό γιατί οργανωμένα επιχείρησαν να διαλύσουν το ιστολόγιο μας αυτό.
Όσο για την υβριστική απάντηση που προφανώς εννοείς κάτσε και σκέψου το παρελθόν αυτών που σου επιτέθηκαν ανώνυμα. Πέρασαν 25 τουλάχιστον χρόνια από την ζωή τους σε μια οικογένεια, 12 χρόνια σπουδάζοντας δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο, 5 φοιτώντας σε Πανεπιστήμιο και δες το επίπεδο ζώου όταν μας αντιμετωπίζουν. Εμφανές το ότι κανένας από δάσκαλούς τους να τους κάνει ανθρώπους.
Και δεν μπορείς να τους διορθώσεις αφού δεν μπόρεσαν να το πετύχουν οι δάσκαλοι τους στα τόσα χρόνια που πέρασαν μαζί τους . Είναι αργά για αυτούς πια.
Είχα ένα κομμάτι να ξέρεις στο σημερινό άρθρο αλλά δυστυχώς τώρα το μετανιώνω που το έσβησα.
Μίλαγε για την ενστικτώδη αντίδραση των Πανεπιστημόνων να διατηρήσουν τα κεκτημένα του Βασιλιά της εποχής του 1930 σε αντιδιαστολή με την δική μας προσέγγιση αφού στην οργανωμένη κοινωνία που ζούμε θα πρέπει να μας σεβαστούν και να μας αποδεχθούν. Σαν ελάχιστο.
Εκεί μέσα υπήρχε και ένα ερώτημα που δυστυχώς δεν πέρασε στο τελικό κείμενο και που ίσως έπρεπε να το σκεφτώ καλύτερα πριν το σβήσω.
Το ερώτημα αυτό ήταν:
Έχετε προσπαθήσει να χαϊδέψετε γάτα την ώρα που τρώει;
Γρυλίζει, όπως καλή ώρα οι πρυτάνεις και το ΤΕΕ και τις ποιό πολλές φορές γρατζουνάει = επιτίθεται στο χέρι που πάει να την χαϊδέψει. Την δεύτερη παράμετρο εκτός απο εμάς θα πρέπει να την αισθάνονται και οι πολιτικοί που με τα απότομα πισωγυρίσματα τους δείχνουν εν μέσω διαφθοράς λανθασμένα ότι ο πόλεμος αυτός δεν είναι δικός τους.
Πάντως σε ευχαριστώ που αναγνωρίζεις ότι έγινε σε περίοδο απουσίας μου κατά την οποία δεν είχα πρόσβαση στο διαδύκτιο.
Όσο για τον ρόλο του ΤΕΕ συμφωνώ απόλυτα και νομίζω ότι πρόκειται περί παρεξήγησης. Μάλλον δεν το έγραψα εγώ καλά. Θα σε παρακαλούσα να το ξαναδιαβάσεις. Πάντως να ξέρεις ότι από την δική μου οπτική γωνία είναι μια περιγραφή κατά την οποία, προσπαθώντας να μπω ποιο βαθεία στα αίτια της επιθετικότητας τους, "είδα" την κατάσταση μας από την πλευρά του ΤΕΕ.
Στις διαπραγματεύσεις άλλωστε σε μαθαίνουν ότι πρέπει να έχεις ρεαλιστική προσέγγιση των αναγκών του αντιπάλου σου, να ξέρεις λέει ο γνωστός Σουν Τζου, για να νικήσεις. Το αναφέρω άλλωστε και σε παλαιότερα άρθρα μου.
Έτσι πρωτοβουλία, με σοβαρές ελπίδες νίκης, έχει η πλευρά που έχει προετοιμάσει εναλλακτικές που προσεγγίζουν τις ανάγκες του αντιπάλου.
Και πίστεψε με σε λίγο ο αντίπαλος θα έχει μεγάλες ανάγκες.
Καλά να είμαστε να τις εξυπηρετήσουμε όλες.
Όσο δε αφορά την καλοδιαχείρηση του ΤΕΕ μην ξεχνάς ότι για τα μέλη του πολύ καλά κάνει. Ακόμη και οι ποιό ήπιοι κακίζουν το ΤΕΕ, γιατί τόσα χρόνια δεν πήρε την πρωτοβουλία να κάνει αυτό που πάει να γίνει θα γίνει είτε από πολιτικό ή από δικαστήριο.
Την δευτεροκλασάτη θέση των ΤΕΙ την έχουν όλοι δεδομένη.
Θα σου πρότεινα να σου μείνει η ενόχληση ορισμένων διπλωματούχων για την έλλειψη πρωτοβουλίας από το ΤΕΕ σε σχέση με την σημασία της που επισήμανα παραπάνω.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει ρε παιδιά, κανείς δεν είπε ότι αυτοί που έγραψαν όλα αυτά στις προηγούμενες σελίδες είναι σε επίσημη συνεννόηση με το ΤΕΕ. Αλίμονο τώρα, δεν θα περιμέναμε να έπεφταν τόσο χαμηλά. Αποδείχτηκε μάλιστα ότι τα περισσότερα σχόλια προέρχονται από μια-δυο μεμονωμένες περιπτώσεις. Είναι φυσικό ένας χώρος που δεν επιτηρείται να υφίσταται βανδαλισμούς.

Ανώνυμος είπε...

gia osous epestrEpsan sth douleia tous kalo xeimwna!fraafr se parakalw ean exeis to apotelesma gia tous A.D.S.E.N.! TO PERIMENW AN EXEIS KATI DWSTO

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ 9 ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ 6 ΕΥΡΟΕΚΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 1404/83 ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΜΑΥΡΙΣΜΑ?

Ανώνυμος είπε...

Η Ν.Δ. απέδειξε ότι λειτουργεί ως άβουλη πολιτική παράταξη που με λίγο εκφοβισμό υποκύπτει αμέσως στα όποια συντεχνιακά συμφέροντα. Πρόκειται για ανίκανους. Ο ένας Υπουργός υπογράφει τα σχέδια Π.Δ., ο άλλος (ο κουφός γεροξεκούτης) του λέει "τράβα γ.....υ" δεν υπογράφω τίποτα. Μιλάμε για την απόλυτη ακυβερνησία. Και φυσικά ο πρωθυπουργός ανύπαρκτος. Η χώρα κυβερνάται από λαμόγια δυστυχώς. Ελπίζαμε ότι η Ν.Δ. θα βρει το θάρρος να οδηγήσει τη χώρα σε μια καλύτερη κατάσταση με βάση τα Ευρωπαϊκά δεδομένα. Αποδείχτηκε ότι είναι μια τριτοκοσμική κυβέρνηση που καμιά σχέση δεν έχει με την Ευρώπη. Το θέμα των ΤΕΙ έχει λυθεί σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες πλην της Ελλάδος. ΜΑΥΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΜΑΣ ΚΟΡΙΔΕΥΟΥΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ Μ Η Δ Ε Ν.

Ανώνυμος είπε...

Η Ν.Δ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΙΚ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΤΑΓΩΔΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΕΡΧΟΝΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΛΕΝΕ,ΑΑΑΑ ΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΑΑΑΑ ΝΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΤΛΠ.

ΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΔΕΘ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΩ ΤΗΝ ΝΔ!!!

Ανώνυμος είπε...

1.η ΝΔ δεν έπρεπε να υποκύψει στις πιέσεις του ΤΕΕ.
2.το πισώπλατο στημένο παιχνίδι όπως γράφουν οι Συνάδελφοι που είναι εις βάρος μας θα πάρει την απάντηση του στις Εκλογές.
3. εάν ήθελε πραγματικά να μας βοηθήσει, και εφόσον έγινε η τροποποίηση του άρθρου 18 θα μπορούσε η ΝΔ να κάνει ανασχηματισμό και να βάλει στα δύο συναρμόδια υπουργεία, υπουργούς που δεν έχουν καμία σχέση με το ΤΕΕ ώστε να υπογραφούν τα Π.Δ.
4.εγώ προσωπικά δεν ανέχομαι να με θεωρούν παιδί ενός κατώτερου θεού και να εισπράττω υβριστικά σχόλια που αφορούν το εκπαιδευτικό ίδρυμα που σπούδασα ή που θίγουν την νοημοσύνη μου.
5.Συμφωνώ με τον διάλογο και την διαφορετική άποψη των Διπλωματούχων προς εμάς , στο blog σου Συνάδελφε Α-TEI έχει ξεπεραστεί κάθε όριο ανοχής από υβριστικά, συκοφαντικά και απειλητικά σχόλια. πρέπει να κάνεις κάτι για αυτό.

brikoudi

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ:

1. ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΡΑ.

2. ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ (2005/36/ΕΚ, 2006/123/EΚ), ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ Ε.Δ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ, ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΩΝ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ.

3. ΜΕ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ) (ΑΕΙ-ΤΕΙ, Α5, κ.α.).

4. ΣΗΜΕΡΑ (ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 18 Η ΟΧΙ)!!!!! ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΝ !!!!!

ΣΗΜΕΡΑ, ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΝ.
!!!!! ΚΑΤΑΛΗΨΗ !!!!!
!!!!! ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ !!!!!
!!!!! ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ !!!!!
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΕΠ. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

Δειτε και αυτό εδώ:
http://dialogos.syriza.gr/dialogos-syriza.gr/dialogos-gia-tis-theseis-toy-syriza/413275642

σχετικά με τα επαγγελματικά διακαιωματα των μηχανικών ΤΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Συναδελφοι, ειναι αφελεια απο μέρους μας να ταυτιζουμε τα δίκαια αιτήμτά μας με πολιτικά κόμματα. Με απλά λογια εαν έρθει το ΠΑΣΟΚ ( που έρχεται ) θα λυθουν τα προβλήματα μας ή θα εξακολουθηση η ίδια κοροιδία. Προσωπικά ειμαι πεπεισμενος ότι μας έχει εξαπατήσει και μας έχει εκμεταλευτεί όλος ο πολιτικος κόσμος. Επιπλέον συνεργοι στην κοροιδία ( που νομίζουν ότι μας δουλεύουν ) είναι το σύνολο των εκπροσώπων μας ( ΕΕΤΕΜ ) οι οποίοι σε πολλες περιπτωσεις υπηρξαν κατα τη γνωμη μου κατωτερη των προσδοκιών.

Ανώνυμος είπε...

Nα συμφωνήσω με τους συναδέλφους ότι η ΝΔ μας έπαιξε το παιχνίδι και μας εξαπάτησε γι αυτό δεν θα της το συγχωρήσουμε. Μας υποσχέθηκε το αυτονόητο και κατάφερε να τα κάνει χειρότερα με το εν λόγω νομοσχέδιο. Αυτό θα της το ανταποδώσουμε.
Αν καταλάβατε κανένας δεν έχει το θάρρος να μας αποδώσει τα δίκαια, ο μόνος δρόμος είναι ο αγώνας μας, έξω από πολιτικούς χρωματισμούς και ιδεολογίες.
ΑΤΕΙ,
δεν μ΄ένδιαφέρει να μπω στο ΤΕΕ σαν β΄μηχανικός
δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο με τους ανεγκέφαλους που λένε εδώ το κοντό και το μακρύ τους
δεν ασχολούμε με νέους πολιτικούς σχηματισμούς που θα γίνουν γραφικοί
Απ'εδώ και πέρα μόνο δικαστικά, μέχρι ο ήλιος να βγάλει κέρατα
Τέλος
Υ.Γ. : για την υπόθεση ΑΔΣΕΝ νεότερα στο www.engineertech.gr, μόνο εκεί θα με βρίσκετε.
Καλή συνέχεια

fraafr

Ανώνυμος είπε...

http://www.ypepth.gr/el_ec_category10196.htm

Ανώνυμος είπε...

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1045410
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΣ

Spyros είπε...

Συνάδελφοι, πρέπει να υπάρχει επιχειρηματικό συμφέρον στον όμιλο Λαμπράκη για κάποιο κολέγιο. Για αυτό και θάβουν συστηματικά τα ΤΕΙ. Η κάποιο κολέγιο είναι από πίσω ή κάτι τέτοιο ετοιμάζουν.

Ανώνυμος είπε...

Βασικά μας έχει διαφύγει το αυτονόητο:
Οι πορείες δεν πρέπει να έχουν κατάληξη στα Υπουργεία. Θα πρέπει να έχουν κατάληξη στα εφοπλιστικά γραφεία και στα σπίτια των βιομηχάνων.
Να ασκήσουμε πιέσεις σε αυτούς που κυβερνάνε την χώρα ρε παιδιά, όχι στον κάθε έναν μορφονιό που έγινε Υπουργός Παιδείας.
Δεν θέλω να χαρακτηριστώ βασιλικός ή τίποτα τέτοιο, αλλά πώς είναι δυνατόν μία κυβέρνηση, οποιαδήποτε κυβέρνηση, να χρειάζεται πλάτες συντεχνιών για να βγεί και μετά να πάει κόντρα σε αυτές τις συντεχνίες;
Θέλουμε επαγγελματικά δικαιώματα;
Ο στίβος στον οποίο θα πρέπει να τρέξουμε δεν είναι πολιτικός αλλά παραπολιτικός, καταλάβετέ το

Ανώνυμος είπε...

δειτε τις βάσεις 2009 ΠΑΝ-ΤΕΙ για να δείτε πως ΚΑΤΑΡΡΈΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΡΥΣΠΟΛΑΣΠΗΔΩΝ. ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΥΠΟ ΤΩΝ ΤΕΙ...GOODNIGHT AND GOOD LUCK...

Ανώνυμος είπε...

Ας κοιταξουν και λιγο οι διπλωμαλακιδες τις βασεις και ας ξαναπουν για κακη ποιοτητα φοιτητων-και για ατομα με μαθησιακες δισκολιες.

Ανώνυμος είπε...

http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/EkthesiEpistimonikis/paideias-epi_XPress_Hamster_temp.qxp.pdf

όταν το δούλεμα δεν έχει όρια.


Πάντως στο δελτίο ειδήσεων του ραδιοσταθμού Σκαι στις 6, ανέφερε ότι οι πρόεδροι απειλούν ότι τα ΤΕΙ το Σεπτέμβρη δεν θα ανοίξουν αν δεν λυθούν τα πρόβλημα των ε.δ. των ΤΕΙ

ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΓΕΝΙΑ 318

Ανώνυμος είπε...

http://jaisopos.blogspot.com/2009/08/blog-post_25.html
επισης

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ (ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 18 Η ΟΧΙ)!!!!! ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΝ !!!!!

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΝ.
!!!!! ΚΑΤΑΛΗΨΗ !!!!!
!!!!! ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ !!!!!
!!!!! ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ !!!!!
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΕΠ. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.

Φοιτητής ΤΕΙ Αθήνας είπε...

στηρίζουμε με κάθε τρόπο τις αποφάσεις των προέδρων των ΤΕΙ

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2134&Itemid=105

Ανώνυμος είπε...

http://www.trikalanews.gr/article/3480/

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,
αν όντως οι πρόεδροι των ΤΕΙ αποφάσισαν να αναστείλουν την λειτουργία των ιδρυμάτων τους τότε ίσως και το πρόβλημα να έχουν αντιληφθεί σε όλη του την έκταση αλλά ίσως πλέον να είναι και αποφασισμένοι να δράσουν σε ρεαλιστική και δυναμική βάση για την επίλυση αυτού.
Η ΕΕΤΕΜ πότε έχει σκοπό να τρίξει τα δόντια στο κατεστημένο και να διεκδικήσει/περιφρουρήσει δικαστικά τα αυτονόητα δικαιώματα του κλάδου?
Αν όντως έχει οργανωτικά ζητήματα ας προκυρήξει πρόωρες εκλογές ή τουλάχστον ας πάει σε οργανωικό σχηματισμό (και τα δύο είναι της μόδας άλλωστε).
Αν όντως έχει οικονομικά ζητήματα ας κάνει έρανο στα μέλη της. ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ δηλώνοντας πως έχει σκοπό να καλύψει δικαστικά έξοδα.

Ανώνυμος είπε...

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1045744&lngDtrID=244


Yπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τα ΤΕΙ

"Ο εισηγητής της ΝΔ, έκανε έκκληση στους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Αγροτικής Ανάπτυξης, να αναγνωρίσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα."

ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΝ

Ανώνυμος είπε...

Ξέρει κανείς μας την τελική μορφή του άρθρου 18 όπως αυτό ψηφίστηκε;

Ανώνυμος είπε...

Να τα ακούσει ο κουφός γεροξεκούτης στο ΥΠΕΧΩΔΕ και η άλλη η μαριονέτα του ΤΕΕ στο ΥΠΑΝ. ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ.

Αρκετά κράτησε η κοροϊδία.

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η A-TEI είπε...
..να επικεντρωθούμε στον αντικειμενικό μας σκοπό.
Που είναι ένας και μόνο ένας.
Η εγγραφή μας στο ΤΕΕ.

Το βρίζουμε αλλά ο στόχος μας είναι η εγγραφή σ' αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Γι αυτόν που έγrαψε:
ΑΤΕΙ,δεν μ΄ένδιαφέρει να μπω στο ΤΕΕ σαν β΄μηχανικός
δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο ...

Εσύ περίμενε να σε κάνουν Α' μηχανικό ... στο πλοίο.

ΜΗ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ είπε...

Ο/Η ΜΗ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ είπε...
Ο/Η ΜΗ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ είπε...
Ο/Η ΜΗ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ είπε...
Ο/Η ΜΗ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ είπε...
ΑΡΘΡΟ 18


1. ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣΚΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ Α.Ε.Ι. (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, Α.Σ.Κ.Τ., ΑΣΠΑΙΤΕ, ΑΤΕΙ, ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ, ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ - ΑΣΕΙ) ΚΑΘΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΧΟΡΗΓΗΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ 31/12/2009.

2. ΜΕ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΣΥΠ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΞ ΥΠΑΡΧΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΔΑΦΙΟΥ, ΑΠΟ 1/1/2010, ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΟΤΙΜΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ:


α) ΤΟΥ Ν. 3549/2007
β) ΤΗΣ 144/2008 ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΕ
γ) ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 48 ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 1989 ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
δ) ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 36 ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2005 ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ

3. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΤΗΣΕΩΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ.

4. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΕΙ Η’ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΘ’ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΜΕΧΡΙ 31/12/2019.

5. ΚΑΘΕ ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΝΟΜΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ

1 Αύγουστος 2009 8:26 πμ

11 Αύγουστος 2009 8:25 πμ

17 Αύγουστος 2009 10:25 πμ

23 Αύγουστος 2009 6:54 πμ

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει νομπελίστα, ψήφιζε εσύ τη Μαριάκου και θα δεις προκοπή.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια ο στοχος ειναι να ασκησουμε το επαγγελμα μας με αξιοπρεπεια, αν ειναι να γραφτουμε στο τεε για να γινει κατι τετοιο ας γινει αλλα εγω προσωπικα το απευχομαι και ειναι κατι το οποιο δεν επιθυμω, αρα ο στοχος μας δεν ειναι να γραφτουμε στο τεε.

Ανώνυμος είπε...

to koufo exei treis synarmodiothtes sta kamena : thn aprostateyth fysh perivallon KANENA ERGO, th paranomh domhsh KAMMIA POLEODOMIKH PAREMVASH, kai kanena dhmosio ergo panw s auta POIOS EINAI AUTOS POU TON LAEI EPITYXHMENO KAI POIA HEPITYXIA TOU? POU EINAI OI IKANOTHETS TOU POU MAS TSAMPOUNAGAN TOSA XRONIA? EGW MONO THN PATAGWDH EPITYXIA TOU EIDA ! OSON AFORA TO GEGONOS OTI EINAI KAI TEETZHS AYTO DEIXNEI OTI AYTOI POYXOUN TA SKHPTRA EINAI OI APOTYXHMENOI

Ανώνυμος είπε...

Στόχος είναι η ελεύθερη πρόσβαση στο επάγγελμα μας. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο δρόμος αυτός περνάει μέσα από το ΤΕΕ. Αναγκαίο κακό λοιπόν να ζητάμε την εγγραφή μας εκεί.
Η καλύτερη λύση είναι η επιμελητηριακή οργάνωση της ΕΕΤΕΜ και να μας αποδίδονται από εκεί τα επ. δικαιώματα.

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Απο την εφημερίδα ΤΟΛΜΗ

«Λουκέτο» στα ΤΕΙ όλης της χώρας είναι αποφασισμένοι να βάλουν οι πρόεδροι των Ιδρυμάτων για τη διασφάλιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων, θέτοντας τον υπουργό Παιδείας προ των ευθυνών του. Στη χθεσινή έκτακτη Σύνοδο των Προέδρων των ΤΕΙ της χώρας που συνήλθε για να συζητήσει τα κρίσιμα ζητήματα της Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης επισημάνθηκε ότι ανατρέπεται ο χάρτης της Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας ενώ συνεχίζεται ο εγκλωβισμός των πτυχιούχων των ΤΕΙ.


Αποφάσισαν δε, στην επικείμενη συνάντηση με τον υπουργό τον ερχόμενο μήνα και πριν την έναρξη του νέου σπουδαστικού έτους να απαιτήσουν μια ξεκάθαρη απάντηση για την τύχη των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Και αν αυτή δεν τους ικανοποιεί θα αναστείλουν τη λειτουργία των ιδρυμάτων.
Οι πρόεδροι των ΤΕΙ στην ανακοίνωση που εξέδωσαν υπογραμμίζουν ότι χιλιάδες πτυχιούχοι των ΤΕΙ παραμένουν εγκλωβισμένοι καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν εκδοθεί τα επαγγελματικά τους δικαιώματα εν όψει και του αθέμιτου ανταγωνισμού από τα Κολέγια.
«Δεν μπορεί να ανεχθεί άλλο τον εμπαιγμό της ελληνικής κοινωνίας, των νέων και των οικογενειών τους», αναφέρεται με νόημα στην ανακοίνωση στην οποία οι πρόεδροι αποσαφηνίζουν ότι απαιτούν την άμεση έκδοση των Προεδρικών Διαταγμάτων των επαγγελματικών δικαιωμάτων που έχουν αποφασιστεί ομόφωνα από το ΣΑΤΕ έως το 2008 και έχουν υπογραφεί από τον υπουργό Παιδείας.
Η Σύνοδος αποφάσισε ομόφωνα και εξουσιοδοτεί τις Διοικήσεις των ΤΕΙ σε συνεργασία με την ΟΣΕΠ/ΤΕΙ και τους άλλους φορείς της κοινότητας των ΤΕΙ, να αναστείλουν τη λειτουργία των Ιδρυμάτων κατά το νέο εκπαιδευτικό έτος 2009-10, αν δεν δοθεί άμεση λύση στο χρόνιο πρόβλημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των ΤΕΙ.
Υπογραμμίζεται ότι ο πρόεδρος του ΤΕΙ Κρήτης Βαγγέλης Καπετανάκης κατέθεσε εγγράφως την εν λόγω πρόταση που τελικά υιοθέτησε ομόφωνα η Σύνοδος των προέδρων. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι ο υπουργός Παιδείας φέρει μεγάλη ευθύνη για τη σημερινή κατάσταση και την ομηρία των πτυχιούχων.
Ο πρόεδρος του ΤΕΙ Κρήτης μετέχει δε στην πενταμελή επιτροπή που οριστικέ χθες από τη Σύνοδο στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδιασμού που ξεκινούν για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε συνεργασία και με την πανεπιστημιακή κοινότητα. «Ας δούμε το Χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης για το καλό της Ελλάδας και όσο κόψει, όπως λέμε στα χωριά μας. Αν πρέπει να στοιχίσει και στα ΤΕΙ να στοιχήσει. Αλλά πρέπει να το δούμε».


ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

EnergyTechnology είπε...

Νέες ανακοινώσεις ΕΕΤΕΜ.

http://www.eetem.gr/docs/anak_2009_08_25a.pdf

http://www.eetem.gr/docs/anak_2009_08_25b.pdf

http://www.eetem.gr/docs/anak_2009_08_25c.pdf

Ανώνυμος είπε...

http://eetem-viotia.blogspot.com/2009/08/blog-post_26.html

Ανώνυμος είπε...

http://www.alfavita.gr/typos/index.php

Η εκπαιδευτική σελίδα alfavita.gr έχει δημοσίευση του τίτλους των εφημερίδων σήμερα 26/08/2009.
ΟΥΤΕ ΜΙΑ εφημερίδα δεν έχει κάνει λόγω για την έκτακτη συνοδό των προέδρων ΤΕΙ και το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΗΣ.
Αν έκαναν συνοδό οι πρυτάνεις θα το έπαιζαν κάθε πέντε λεπτά στα κανάλια και στις εφημερίδες πρώτη σελίδα.


ΓΑΜΙΩΛΙΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ - ΔΙΚΑΣΤΕΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ * ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΜΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΡΕΠΟΥΜΕ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕ Η ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΕ ΜΕ ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΜΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ. ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΜΕ Ε.Δ. ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΣΧΟΛΩΝ

* σχετικα με την Παραπληροφόρηση σας παραθέτω ένα Link από το ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ με αποτελέσματα κατατακτήριων εξετάσεων και δείτε με τη πτυχία δίνουν για να εισαχθούν στο ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΓΕΝΙΑ 318

Ανώνυμος είπε...

http://www.teicrete.gr/domikoi/epit0607.doc
to link

Ανώνυμος είπε...

αποσπασμα απο την ομιλια του αρούλη

Σχετικά με την αμοιβαιότητα και τη συνέργεια, θα ήθελα να υπενθυμίσω το παράδειγμα που κι εσείς θέσατε απ’ όλες τις πλευρές, για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ΤΕΙ. Τα τελευταία χρόνια, με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων, εκκρεμούσε πράγματι επί σειρά ετών η κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, μια κατάσταση η οποία απαιτούσε άμεση αντιμετώπιση και φυσικά άμεσες ενέργειες.

Πρέπει να γίνει λοιπόν κατανοητό προς όλους τους φορείς της πανεπιστημιακής κοινότητας αλλά και τους επαγγελματικούς φορείς, ότι η κατοχύρωση των επαγγελματικών προσόντων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για το μέλλον του κάθε πολίτη. Έχουν γίνει πολλά βήματα σε αυτή την κατεύθυνση, προφανώς υπάρχουν πράγματα που πρέπει να κάνουμε ακόμα, αλλά εδώ είμαστε για να διαβεβαιώσουμε σ’ αυτή την αίθουσα ότι αυτή η προσπάθεια δεν είναι ανέφελη, δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα, είναι μια δύσκολη προσπάθεια γιατί συγκρούεσαι με κεκτημένα συμφέροντα, αλλά είμαστε αποφασισμένοι αυτή την προσπάθεια για την επαγγελματική κατοχύρωση των δικαιωμάτων των αποφοίτων των ΤΕΙ να τη συνεχίσουμε μέχρι τέλους.
trixes katsares

Ανώνυμος είπε...

Μας δουλέυει τώρα... Αφού εδώ πέρα λένε οτι ο αρούλης θα πάει μέγαρο μαξίμου στον επόμενο ανασχηματισμό ή και πάλι θα γίνουν εκλογές,οτι ήταν να γίνει έπρεπε να γίνει τώρα.

Ανώνυμος είπε...

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2146&Itemid=105

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΕΙ Η ΚΥΡΑ ΚΑΤΙΝΑ ΟΤΙ Ο ΓΙΟΚΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΙ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΗΓΑΝΕΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΥΞΟΚΛΑΙΕΙ ΟΤΙ Ο ΓΙΟΚΑΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΕΙ ΕΝΩ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ (ΟΧΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ) ΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

@Μηχανικός 318

Καλό το link αλλά αν το ίδιο το ΤΕΙ Κρήτης ξεχωρίζει τους απόφοιτους σε ΑΕΙ-ΤΕΙ τι να περιμένουμε από τους υπόλοιπους;

Ανώνυμος είπε...

Καλό το link αλλά αν το ίδιο το ΤΕΙ Κρήτης ξεχωρίζει τους απόφοιτους σε ΑΕΙ-ΤΕΙ τι να περιμένουμε από τους υπόλοιπους;

TIΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΑΝΤΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Ρε συνάδελφοι στις λέξεις κολλάτε; Προφανώς σε κάποιους είναι βολικό να γράφουν ΑΕΙ αντί για πανεπιστήμια. Κοιτάξτε την ουσία και μην αναλώνεστε σε επουσιώδη θέματα

Stamatis είπε...

Και κάτι για τις κενές θέσεις στα ΤΕΙ της περιφέρειας. Ρε παιδιά αφού όποιος θέλει πάει και σπουδάζει σε κάποια πρώην ανατολική χώρα (ή και δυτική) με μικρότερο κόστος από εδώ και χωρίς εξετάσεις. Ποια είναι αυτά τα κορόιδα που θα πάνε σε ΤΕΙ ελληνικής επαρχίας, χωρίς Ε.Δ και να τους πιάνουν οι χωριάτες και τον κ...
Νομίζω ότι αυτός ο πληθωρισμός των ΤΕΙ είναι σε βάρος μας. Ακόμα και μόνο μια σχολή από την κάθε μια ειδικότητα να μείνει σε ένα αστικό κέντρο είναι αρκετό. Λίγες σχολές πανεπιστημιοποιούνται πιο εύκολα από πολλές.

Ανώνυμος είπε...

Εδώ GeorgeS


Παιδιά το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ φάνηκαν άτολμες τόσα χρόνια απέναντι στη συντεχνία του ΤΕΕ και υπέκυπταν στις απειλές του.
Οφείλουμε όμως σήμερα, με αφορμή το προς ψήφιση νομοσχέδιο για τα ΤΕΙ, να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στον ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ, τον βουλευτή που στάθηκε πάντα δίπλα στα Ιδρύματα. Αυτό έκανε και τώρα με μια πέρα εως πέρα σοβαρή και ειλικρινή τοποθέτηση στη Βουλή. Είπε τα πράγματα με το όνομά τους και δεν δίστασε να κατηγορήσει ακόμα και τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ για ατολμία. Είπε δημόσια το όνομα του εχθρού των ΤΕΙ και των αποφοίτων τους, το όνομα της συντεχνίας που κατέστρεψε την τεχνολογική εκπαίδευση στη χώρα μας. Μπράβο λοιπόν στον ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ. Τα ΤΕΙ και όλοι εμείς, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, οφείλουμε να τον ευχαριστήσουμε για την στάση που κρατά τόσα χρόνια απέναντί μας.
Τα ΤΕΙ ήταν μια μεγάλη καινοτομία στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μια εκπαιδευτική "επανάσταση" όπως την χαρακτήρισε κάποτε ο Α. Τρίτσης. Ένας νέος, πολλά υποσχόμενος θεσμός, για την παραγωγική και οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Δυστυχώς η γνωστή συντεχνία απαξίωσε και κατέστρεψε αυτό το θεσμό στο βωμό των στενών, συντεχνιακών της συμφερόντων και ΜΟΝΟ.

Ανώνυμος είπε...

ton poulo

Ανώνυμος είπε...

"ton poulo"

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής ?

Ανώνυμος είπε...

...συνάδελφε GeorgeS, η σαπίλα υπάρχει αλλού. Σύνταγμα, άρθρο 16. Από εκεί ξεκινάνε και εκεί τελειώνουν όλα.

Ανώνυμος είπε...

>ΓΑΜΙΩΛΙΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ - ΔΙΚΑΣΤΕΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ * ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΜΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΠΡΕΠΟΥΜΕ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕ Η ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΕ ΜΕ ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΜΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ.

-ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΚΑΟΥ ΠΕΡΙΩΠΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ο Καθηγητής Μυστήριος μελετάει τις βάσεις εισαγωγής σε σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ και ειδικότερα των τεχνικών ειδικοτήτων (Μηχανικών ΑΕΙ και Τεχνολόγων).
Τα μέχρι τώρα συμπεράσματα είναι αποκαρδιωτικά για τα ΤΕΙ.
Θα επανέλθει σύντομα.

Κ.Μ.

Ανώνυμος είπε...

Οι Χθεσινές Βάσεις εισαγωγής στα Πολυτεχνεία :

201 ΠOΛITIKΩN MHXANIKΩN ΕΜΠ 19356
217 HΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩN MHXΑΝΙKΩN KAI MHXΑΝΙKΩN YΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΜΠ 19306
209 MHXANOΛOΓΩN MHXANIKΩN ΕΜΠ 19137
203 ΠOΛITIKΩN MHXANIKΩN ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 19094
219 HΛΕΚΤΡΟΛOΓΩN MHXΑΝΙKΩN & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 19004
205 ΠOΛITIKΩN MHXANIKΩN ΠΑΤΡΑΣ 18845
211 MHXANOΛOΓΩN MHXANIKΩN ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 18845
208 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ) 18756
221 HΛEKΤΡΟΛOΓΩN MHXΑΝΙKΩN & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΤΡΑΣ 18652
207 ΠOΛITIKΩN MHXANIKΩN ΘΡΑΚΗΣ (ΞΑΝΘΗ) 18496
223 HΛEKΤΡΟΛΟΓΩN MHXΑΝΙKΩN & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΡΑΚΗΣ (ΞΑΝΘΗ) 18238
------
Οι βάσεις εισαγωγής στα ΤΕΙ :
445 ΠΟΛ. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ TEI ΠΕΙΡΑΙΑ 15663
461 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΠΕΙΡΑΙΑ 13427
443 ΠΟΛ. ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ TEI ΑΘΗΝΑΣ 12769
509 ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ TEI ΑΘΗΝΑΣ 12455
447 ΠΟΛ. ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ TEI ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 12396
483 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΠΕΙΡΑΙΑ 12154
453 ΠΟΛ. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ TEI ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 10969
449 ΠΟΛ. ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ TEI ΠΑΤΡΑΣ 10922
465 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΠΑΤΡΑΣ 10604
455 ΠΟΛ. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ TEI ΣΕΡΡΩΝ 10490
479 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΧΑΛΚΙΔΑΣ 10093
499 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΧΑΛΚΙΔΑΣ 9829
456 ΠΟΛ. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ TEI ΛΑΡΙΣΑΣ (ΤΡΙΚΑΛΑ) 9664
487 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΠΑΤΡΑΣ 9605
451 ΠΟΛ. ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ TEI ΛΑΡΙΣΑΣ 9572
495 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ) 9057
493 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΚΑΒΑΛΑΣ 9046
471 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΚΑΒΑΛΑΣ 8955
498 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ 8904
489 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΛΑΡΙΣΑΣ 8855
473 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ) 8845
491 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 8780
469 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 8778
467 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΛΑΡΙΣΑΣ 8706
475 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ TEI ΣΕΡΡΩΝ 8577

Οι 14 από τις 25 σχολές ΤΕΙ κάτω από τη βάση.
Και όμως οι απόφοιτοι των σχολών αυτών θέλουν ίδια επαγγ. δικαιώματα με τους απόφοιτους του ΕΜΠ και των άλλων Πολυτεχνείων.

Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβαίνει αυτό.

Ανώνυμος είπε...

>Μπράβο λοιπόν στον ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ. Τα ΤΕΙ και όλοι εμείς, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, οφείλουμε να τον ευχαριστήσουμε για την στάση που κρατά τόσα χρόνια απέναντί μας.

-Επειδή ο αδερφός του είναι (ή ήταν) Υπομηχανικός. Είναι γνωστή η τότε επιστολή του προς τους Τεχνολόγους όπως και οι μυστικές συναντήσεις από τις οποίες προέκυψε το 388/89 και το 318/94.Μαύρα μεσάνυχτα πηγαινόφερναν τα ΠΔ οι τότε συνδικαλιστάδες Υπομηχανικοί.

>Τα ΤΕΙ ήταν μια μεγάλη καινοτομία στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μια εκπαιδευτική "επανάσταση" όπως την χαρακτήρισε κάποτε ο Α. Τρίτσης.

-Να δούμε τι άλλη μπαρούφα θα ακούσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 26 Αύγουστος 2009 4:15 μμ

Αρχιτέκτονες έχουν περισσότερα δικαιώματα σε ηλεκτρολογικά έργα απο Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς Τ.Ε.

Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβαίει αυτό.

Όσο για τα επαγγελματικά δικαιώματα ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ οι Πτυχιούχοι έχουν επαγγελματικά δικαιώματα. Εκτός απο την Ελλάδα.

Επειδή εσύ και το συνάφι σου φοβόσαστε να συγκρίνετε την πραγματική αξία των απόφοιτών σας με τους απόφοιτους Τεχνολόγους Μηχανικούς επειδή ξέρετε οτι μόνο μέσα σε ένα κλειστό επάγγελμα επιβιώνουν κάποια παράσιτα, δεν σημαίνει οτι σε όλο τον κόσμο συμβαίνει το ίδιο.

Υ.Γ. Ο όρος παράσιτα αφορά συγκεκριμένη ομάδα διπλωματούχων, και όχι την συντριπτική πλειοψηφία που χαίρουν τον σεβασμό όλης της κοινότητας των Μηχανικών.

Ανώνυμος είπε...

Τα πραγματικά αίτια της προσπάθειας "ανωτατοποίησης" των ΤΕΙ

Επιγραμματικά (όσο γίνεται):

Τα κομπλεξικά σύνδρομα κάποιων πάλαι ποτέ Υπομηχανικών (για όσους δεν ξέρουν, λέγεται ότι ο αδελφός του κ. Κακλαμάνη, Πρόεδρος των Υπομηχανικών την περίοδο 1981-83 επηρέασε τον τότε Υπουργό Παιδείας...) συνέβαλαν στη διαμόρφωση του Νόμου 1404/83 για τα ΤΕΙ.

Με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία το 1981 (και το λαό να γαλουχείται με τριτοκοσμικά και ισοπεδωτικά μοντέλα ανάπτυξης), ήρθαν στην Ελλάδα διάφοροι ευέλπιδες νέοι, που πήραν (ή τους χάρισαν για να τους ξεφορτωθούν!) πτυχία από Πανεπιστήμια 5ης κατηγορίας σε Ευρωπαϊκές κυρίως χώρες. Ολοι αυτοί έγιναν οπαδοί της νέας τότε εξουσίας, κατάφεραν να πάρουν αναγνώριση των πτυχίων τους (στα σκονισμένα αρχεία του ΔΙΚΑΤΣΑ, που ιδρύθηκε για να ξεμπλοκάρει τα πτυχία της "πλάκας" μπορεί κανείς να βρει ... μαργαριτάρια!) και κατέλαβαν με κομματικά συνήθως κριτήρια, κρατικές θέσεις, με ιδιαίτερη προτίμηση στα τότε ΚΑΤΕΕ. Οι παραπάνω ευέλπιδες είχαν βέβαια και "masters" ή "PhD" και εμφανίζονταν να υπερέχουν έναντι των συναδέλφων τους που είχαν αποφοιτήσει από ελληνικά ΑΕΙ, αφού στην Ελλάδα δεν υπήρχαν μεταπτυχιακοί τίτλοι.

Οι ελάχιστοι το 1981-83 νέοι διδάκτορες στα ελληνικά ΑΕΙ, που ήταν μπλοκαρισμένοι σε θέσεις ΕΔΠ και Λεκτόρων, εξαρτημένοι από τους Καθηγητές ΑΕΙ και τους Αναπληρωτές τους βρήκαν μια λογική γι αυτούς διέξοδο και ενδιαφέρουσα εξέλιξη στα νέα ΤΕΙ. Εγιναν αμέσως Καθηγητές ή Επίκουροι Καθηγητές με κάποιες ψευτοϋπηρεσίες που βέβαια μόνο εμπειρία από χώρους παραγωγής δεν περιλάμβαναν.

Με τα χρόνια συσσωρεύθηκε στα ΤΕΙ ένα πολυποίκιλο Εκπαιδευτικό Προσωπικό. Εργοδηγοί (των πάλαι ποτέ αξιόλογων σχολών μέσης στάθμης) που τους χαρίσθηκε (!) ένα πτυχίο ΚΑΤΕΕ ή ΤΕΙ και πέρασαν ένα προκλητικά ανώδυνο εξάμηνο δήθεν μετεκπαίδευσης στα ΤΕΙ, ονομάσθηκαν "Καθηγητές Εφαρμογών" στα ΤΕΙ. Πτυχιούχοι με μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους αμφισβητήσιμης στάθμης, που τους απέκτησαν συνήθως σε χώρες της Εσπερίας, διορίσθηκαν σε θέσεις με γνωστικά αντικείμενα άσχετα από τους τίτλους των πτυχίων τους. Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας διάτρητες ή εξώφθαλμα ψευδείς, αναγνωρίσθηκαν από εκλεκτορικά σώματα και έδωσαν την ευκαιρία ζωής για διορισμούς "φίλων" και "ημετέρων".

Η εκλογή οργάνων Διοίκησης στα ΤΕΙ εξαρτώνταν σε σημαντικό ποσοστό από την ψήφο των σπουδαστών. Οι ενδιαφερόμενοι συνεπώς να εκλεγούν σε κάποια θέση Διοίκησης Καθηγητές έπρεπε να χαϊδεύουν τους σπουδαστές για να τους ψηφίσουν.

Ολοι οι παραπάνω στα 20 τελευταία χρόνια αγωνίζονται να κερδίσουν μια κοινωνική αναγνώριση και οικονομικές απολαβές που δεν θα μπορούσαν να ονειρευθούν σε άλλη θέση. Ο μόνος τρόπος και δρόμος γι' αυτούς είναι η δια Νόμου "ανωτατοποίηση" των ΤΕΙ. Δεν θέλουν όμως - όπως λένε - την "πανεπιστημιοποίηση", ούτε να χάσουν τον "τεχνολογικό" τους χαρακτήρα ή τον χαρακτήρα "εφαρμογής"... (αυτά θέλουν άλλη ανάλυση - προσεχώς!)

Ανώνυμος είπε...

Όσο για τα επαγγελματικά δικαιώματα ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ οι >Πτυχιούχοι έχουν επαγγελματικά δικαιώματα. Εκτός απο την Ελλάδα.

-Ναι να έχουν ΕΔ δικαιώματα αυτό δεν το αρνούμαστε. Το θέμα είναι ποιά ΕΔ; Τα ΕΔ του Μηχαν. ΕΜΠ και ο Μηχ. του ΤΕΙ Σερρών; (δες ποιοί περνάνε εκεί με 8577 μόρια).
Αλήθεια ποιοί κατάρτισαν αυτά τα σχέδια ΕΔ; Είδες τι γράφουν; Έχουν αυτά καμία σχέση με το επίπεδο και τις γνώσεις των αποφοίτων ΤΕΙ; Είδα ένα σχέδιο για κάποιο ΤΕΙ στα Χανιά και έπαθα πλάκα.


>Επειδή εσύ και το συνάφι σου φοβόσαστε να συγκρίνετε την πραγματική αξία των απόφοιτών σας με τους απόφοιτους Τεχνολόγους Μηχανικούς...

-Με ποιό τρόπο; Κάποιοι άλλοι τους έχουν συγκρίνει στην πράξη (δες προηγούμενες αναρτήσεις).

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 26 Αύγουστος 2009 4:57 μμ

Όλα όσα γράφεις είναι αληθινά, και γράφονται με την πρέπουσα ωμότητα που ταιριάζει στο πανηγύρι αυτό.

Θα μπορούσε μάλιστα κάποιος να υποστηρίξει οτι αυτή η πικρή ιστορία είναι ένα λογικό άλλοθι του ΤΕΕ για όλα αυτά που κάνει.

Εάν όμως ερευνηθεί το τί ακριβώς έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια στις Πολυτεχνικές σχολές, το συμπέρασμα που θα προκύψει είναι οτι εκεί βασιλεύει ακόμα περισσότερο η αναξιοκρατία και τα λαμόγια. Τί πρέπει να γίνει λοιπόν; Να μην έχουν οι απόφοιτοι των Πολυτεχνίων επαγγελματικά δικαιώματα;

Υ.Γ. Πείτε με τρελλό, ακόμα πιστεύω οτι εκείνα τα Π.Δ. μπορεί και να περάσουν...

Ανώνυμος είπε...

>Αλήθεια ποιοί κατάρτισαν αυτά τα σχέδια ΕΔ; Είδες τι γράφουν; Έχουν αυτά καμία σχέση με το επίπεδο και τις γνώσεις των αποφοίτων ΤΕΙ; Είδα ένα σχέδιο για κάποιο ΤΕΙ στα Χανιά και έπαθα πλάκα.

Διάβασε τον νόμο 6422/1934 Άρθρο 3 παρ.2. Ουσιαστικά λέει οτι ΟΛΟΙ οι διπλωματούχοι έχουν άδεια για τα εν λόγω έργα Μηχανολόγου - Ηλεκτρολόγου. Απόφοιτος τμήματος Ηλεκτρολογίας Τ.Ε. έχει άδεια εγκαταστάτη Β'τάξης. Απόφοιτος Αρχιτέκτονας Πολυτεχνείου έχει άδεια Α' τάξης (για να ακριβολογώ δεν παίρνει άδεια αλλά υπογράφει με το πτυχίο του κατευθείαν χωρίς να χρειάζεται ειδική άδεια).
Και σε καλώ να αναρωτηθείς με όση ειλικρίνεια έχεις: Σε ποιό χρόνο κάνουν οι Αρχιτέκτονες Ηλεκτροτεχνία ή κάποιο άλλο παρεμφερές μάθημα και μάλιστα σε επίπεδο πιό πάνω απο τα ΤΕΙ?
Και τώρα αναρωτήσου ΕΣΥ ποιός συντάσσει ΑΥΤΟΥΣ τους νόμους.


>-Με ποιό τρόπο; Κάποιοι άλλοι τους έχουν συγκρίνει στην πράξη (δες προηγούμενες αναρτήσεις).

Η πράξη και η αγορά μας κρίνουν όλους φίλε μου. Εάν όμως το να ασκήσω το επάγγελμά μου είναι παράνομο τότε το κάθε παράσιτο του Πολυτεχνείου θα έρχεται να μου νοικιάζει σφραγίδες. Τόσο απλά.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί μου τζάμπα παιδεύεσται. Οσα επαγγελματικά δικαιώματα και να σας δώσουν το μεροκάματο δεν θα βγεί ούτε για σας ούτε για τους διπλωματούχους. Όταν υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες μηχανικοί στην ελλάδα και κάθε χρόνο προστίθενται κάποιες κάποιες χιλιάδες ακόμα το παιγνίδι είναι χαμένο για όλους.
Κάποιοι λίγοι και ικανοί μπορεί να κάνουν κάτι όλοι οι υπόλοιποι δεν έχετε κανένα μέλλον και κοιτάξτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε (εμπόριο, εκπαιδευτικοί στο δημόσιο εστιάτορες ξενοδοχουπάλληλοι κλπ).
Μην νομίζετε ότι τα ΕΔ θα σας φέρουν δουλειά όπως δεν φέρνουν και στους διπλωματούχους.

Ανώνυμος είπε...

Άααααα Μάλιστα!
Πρίν απο 15 λεπτά μας κατέβαζες στοιχεία και "στοιχειοθετημένες" απόψεις, και τώρα μας δίνεις ένα ελαφρύ χτύπημα συμπαράστασης στον ώμο με μία μηδενιστική νοοτροπία.

Το επάγγελμα του εστιάτορα θα το προτείνω σε όλα αυτά τα ξεχασμένα παιδάκια τοων Πολυτεχνείων που βρίσκονται στο Δημόσιο χωρίς να έχουν κάνει μία μελέτη στην ζωή τους και δημιουργούν προβλήματα σε εμάς που θέλουμε να δουλέψουμε.

Σε εσένα προτείνω πριν έρθεις να αραδιάζεις βάσεις σχολών και επιχειρήματα της πλάκας να ενημερωθείς καλύτερα. Είμαστε μία ιδιαιτέρως ταλαιπωρημένη κοινωνική ομάδα απο συντεχνίες και λαμόγια, και δεν μπορούμε να ανεχόμαστε τον κάθε έναν ανενημέρωτο Διπλωματούχο που έχει υποστεί πλύση εγκεφάλου να μας πετάει την εξυπνάδα του.

Ενημερώσου. Διάβασε. Ερεύνησε. Αποφάσισε εάν η λογική η αλήθεια και το σωστό είναι λέξεις που σημαίνουν κάτι για εσένα.

Εάν ανήκεις σε αυτούς που μάχονται για το συμφέρον τους εις βάρος των άλλων είμαστε ταξικοί εχθροί.

Εάν πάλι ανήκεις στους βολεμένους οι οποίοι ανέχονται να αλωνίζουν οι όμοιοί τους, σε παρακαλώ... μην μας ζαλίζεις...

Ανώνυμος είπε...

http://www.meafora.gr/?p=2660
:)

Ανώνυμος είπε...

>Είμαστε μία ιδιαιτέρως ταλαιπωρημένη κοινωνική ομάδα απο συντεχνίες και λαμόγια, και δεν μπορούμε να ανεχόμαστε τον κάθε έναν ανενημέρωτο Διπλωματούχο που έχει υποστεί πλύση εγκεφάλου να μας πετάει την εξυπνάδα του.

-Απλά έχετε το σύνδρομο των παλαιών Υπομηχανικών. Τι να κάνουμε τώρα άλλες είναι οι σπουδές και οι ικανότητες των αποφοίτων Πολυτεχνείου και άλλες των αποφοίτων ΤΕΙ. Ξέρατε πολύ καλά τι σπουδάζατε και τι επρόκειτο να κάνετε.Στο δρόμο είδατε ότι με Νόμους μπορεί να γίνεται ισότιμοι των διπλωματούχων. Οι λόγοι αναλύονται μερικές αναρτήσεις πίσω και σχετίζονται κυρίως με τους διδάσκοντες στα ΤΕΙ.Αυτά βέβαια δεν αναιρούν τον πληθωρισμό στο επάγγελμα και την αναγκαστική ετεροαπασχόληση.

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω με πολύ μαεστρία αποφεύγουν όλοι να απαντήσουν στο απλό παράδειγμα των Αρχιτεκτόνων. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα ακόμα με άλλα τέτοια μαργαριτάρια (οι "νόμοι" που ανέφερες). Οι νόμοι λοιπόν φιλαράκο προς το παρών είναι υπεύθυνοι για απίστευτες χαζομάρες που κάνουν οι Διπλωματούχοι. Εσείς είσαστε αυτοί οι οποίοι στην πορεία ανακαλύψατε οτι με τους νόμους τα μανταρίνια βαφτίζονται πορτοκάλια και οτι με ένα δίπλωμα οποιασδήποτε ειδικότητας τα κάνετε όλα και συμφέρετε ακόμα και πράγματα που ουδέποτε μάθατε.

Η προσπάθειά σου να μας εκνευρίσεις τώρα που δεν έχεις τί να απαντήσεις (αυτό που είπες με το σύνδρομο) δεν πάει πουθενά γιατί εντέλει κανένας δεν παίρνει στα σοβαρά ανθρώπους που διατυμπανίζουν ό,τι γράφει το ΤΕΕ στις ανακοινώσεις του όπου βρεθούν και όπου σταθούν χωρίς να έχουν προσωπική άποψη.

Θα χρειαστεί να απαντήσω άλλη μία φορά σε άλλο ένα παιδάκι σαν και του λόγου σου που νομίζει οτι οι απόφοιτοι ΑΤΕΙ ζητούν επαγγελματικά δικαιώματα απόφοιτων Πολυτεχνείου. Δεν είναι αυτός ο λόγος του αγώνα. Ο λόγος του αγώνα είναι τα επαγγελματικά δικαιώματά μας να αντιστοιχούν σε αυτό που σπουδάσαμε. ΔΕΝ υπάρχουν επαγγελματικά δικαιώματα σήμερα για κάποιον απόφοιτο Μηχανικό ΑΤΕΙ. ΔΕΝ υπάρχει ασφάλιση σήμερα για τους απόφοιτους Μηχανικούς ΑΤΕΙ.

Για όνομα του θεού σας έχουν γεμίσει τον εγκέφαλο με προπαγάνδα και δεν ξέρετε την πραγματικότητα. Γίνετε πολίτες επιτέλους αυτής της χώρας.

Χίλιες φορές θα προτιμούσα όλη η χώρα να ήταν γεμάτη με ανθρώπους με διαφορετικές ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ απο την δική μου, παρά κοπάδια ανθρώπων που δεν έχουν δική τους άποψη και ενημέρωση. Έχετε αντικαταστήσει το "μπράβο" των γονιών σας με το "μπράβο" του Αλαβάνου. Έλεος.

Ερεύνησε την Αλήθεια. Μάθε τα Γεγονότα. Δημιούργησε μία ΔΙΚΗ ΣΟΥ άποψη. Και μετά έλα να συζητάμε μέχρι το τέλος του κόσμου.

Οι ανενημέρωτοι και απαθείς πολίτες είναι το κύριο πρόβλημα του Δημοκρατικού πολιτεύματος.

Και για να κλείσω. Θα σε αφήσω να αναρωτηθείς το εξής για τις "ικανότητες" των των απόφοιτων ΑΤΕΙ και Πολυτεχνείων. Ο Α Πολυτεχνίτης κάνει "ετεροαπασχόληση" (δουλεύει δηλαδή με την μαμά του στο μπακάλικο). Ο Β ΤΕΙτζής ασκεί ενεργά το επάγγελμά του ώς ελεύθερος επαγγελματίας παρά τα απίστευτα προβλήματα που του δημιουργεί το κάθε ζώο στις Νομαρχίες.

Ποιός είναι πιό ικανός φιλαράκο;

Αριστεροί μηχανικοί και τα 3 του Καράμπελα είπε...

O συγκεκριμένος πολυτεχνίτης που γράφει εδώ είναι από αυτούς τους τύπους που φορτώσανε πτυχία, διπλώματα, μεταπτυχιακά ή και διδακτορικά ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ότι έτσι θα βγάλουν φράγκα και θα καβατζώσουν κάποια καλή θέση. Στην πορεία ανακάλυψαν ότι στην Ελλάδα χρειάζονται άλλα μέσα (γλύψιμο και κονέ). Έτσι κατέληξαν συνδικαλιστές σε μια παράταξη της κακιάς ώρας που βασίζει το επικοινωνιακό της παιχνίδι στον πόλεμο κατά των ΤΕΙ.
Γράφε όσο θέλεις και λέγε ότι πίπα θέλεις. Όπως είδες το νομοσχέδιο πέρασε και θα περάσουν και όλα τα υπόλοιπα που βρίσκονται στην ουρά. ΤΑ ΤΕΙ ούτε έκλεισαν ούτε θα κλείσουν, αντιθέτως θα γίνουμε ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΜΕ ΕΣΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ ΚΑΤΩ ΟΛΟΙ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ. Άντε τώρα κανε ένα ντους να ξελαμπικάρεις και την επόμενη φορά με τον κηδεμόνα σου.

Ανώνυμος είπε...

Υπερψηφίστηκε και επί των άρθρων το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση των ΤΕΙ με την Aξιωματική Aντιπολίτευση να υπερψηφίζει την πλειοψηφία των άρθρων, παρά την σκληρή κριτική που άσκησε στην κυβέρνηση.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της συζήτησης επανήλθε το άρθρο 18 και η εκκρεμότητα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ΤΕΙ, αλλά και το άρθρο 17 που προβλέπει την δυνατότητα συγχώνευσης και κατάργησης συγκεκριμένων τμημάτων.

Οι τροπολογίες που αφορούσαν στη δυνατότητα μετεγγραφής των Ελλήνων φοιτητών της σεισμόπληκτης ιταλικής πόλης Λ'Ακουίλα, δεν έγιναν δεκτές από τους υφυπουργούς Παιδείας.

«Δεν υπάρχει ζήτημα να συζητήσουμε για τροπολογίες που αφορούν θέματα που έχουν απαντηθεί, να επιχειρείται αυτού του είδους ο ανταγωνισμός ευαισθησίας» ανέφερε σχετικά ο υφυπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λυκουρέντζος.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Παπουτσής, υπογράμμισε πως η Αξιωματική Αντιπολίτευση έχει ζητήσει από την κυβέρνηση να δώσει λύση στο θέμα.

Κατηγόρησε δε, την Νέα Δημοκρατία για «μαυρογιαλουρισμό», υποστηρίζοντας πως η σχετική τροπολογία που υπέγραψαν έντεκα βουλευτές της ΝΔ (συμπεριλαμβανομένου του εισηγητή της Λ.Αυγενάκη), είχε ως μόνο στόχο «να χαϊδέψει τα αυτιά των ενδιαφερομένων».

«Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε βουλευτή να καταθέτει τροπολογία. Οι χαρακτηρισμοί σου επιστρέφονται αυτούσιοι κε συνάδελφε» απάντησε ο εισηγητής της ΝΔ.

Επί του νομοσχεδίου, η αντιπολίτευση υποστήριξε πως λόγω υποχρηματοδότησης των ΤΕΙ, αλλά και της θέσπισης της «βάσης του 10», αρκετά τμήματα οδηγούνται σε κλείσιμο ελλείψει σπουδαστών.

«Τα τμήματα του ΤΕΙ Μεσολογγίου, τα ιδρύσατε εσείς στη δική σας κυβέρνηση, χωρίς να προβλέψετε επαγγελματικά δικαιώματα και σύνδεση με τις ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας, αλλά απλά για να έρχονται φοιτητές να εγγράφονται και να μην παίρνουν ποτέ πτυχίο. Εμείς προχωρήσαμε σε νέα τμήματα, κατόπιν εισήγησης Επιτροπής που έκανε μελέτη στο πλαίσιο του Συμβουλίου Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης» τόνισε ο υφυπουργός Παιδείας Σπ. Ταλιαδούρος.

Το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων ΤΕΙ που εκκρεμεί, αποτέλεσε ακόμα ένα σημείο αιχμής και κατά τη σημερινή συνεδρίαση.

«Πότε θα σταματήσει το πινγκ-πονγκ ανάμεσα στα υπουργεία σας, σχετικά με τα ΠΔ που αφορούν στην κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των ήδη αποφοίτων των ΤΕΙ» αναρωτήθηκε ο Χρ. Παπουτσής, ενώ ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Κ. Αλυσσανδράκης, απέδωσε την διαμάχη σχετικά με τα δικαιώματα στην «κρίση του συστήματος».

Ενιαία Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ζήτησε ο Γρ. Ψαριανός (ΣΥΡΙΖΑ), θεωρώντας πως οι ενοποιήσεις τμημάτων των ΤΕΙ αποσκοπούν στη δημιουργία χώρου για την δραστηριοποίηση των κολεγίων.

Τέλος, σε παρέμβασή του ο πρώην προέδρος της Βουλής, Απόστολος Κακλαμάνης, παρατήρησε ότι «αφήσαμε να κυριαρχεί το ΤΕΕ και στερούμε από την ελληνική κοινωνία από κατευθύνσεις σπουδών που σε άλλες χώρες έχουν καλυφθεί».

Αναγνωρίζοντας πως «τον θεσμό των ΤΕΙ, ούτε το ΠΑΣΟΚ στήριξε μέχρι τέλους», ο κ. Κακλαμάνης κατηγόρησε την κυβέρνηση πως υποχώρησε ενώπιον του Τεχνικού Επιμελητηρίου «και εξαρτάται από τον κάθε γραφειοκράτη η αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων».

Ανώνυμος είπε...

Εδώ GeorgeS

δεν έχω μιλήσει μέχρι τώρα αλλά θα το κάνω.

Προς "καθηγητή" μυστήριο, λοιπόν που έγραψε και σε προηγούμενα σχόλια στο blog.

Αγαπητέ μου φίλε, σου λέω με κάθε βεβαιότητα ότι πραγματικά λυπάμαι αν είσαι καθηγητής. Κάθεσαι και μελετάς ξημερώματα τις βάσεις εισαγωγής για να αποδείξεις τι ? Ότι τμήματα των ΤΕΙ έχουν χαμηλότερες βάσεις ? και ? Αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα ή σου προκαλεί έξαψη η ψευδαίσθηση ότι κατάφερες να "επιχειρηματολογήσεις" για τα φλέγοντα θέματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ? σημαίνει άραγε κάτι για σένα ότι οι βάσεις στη πολυτεχνική σχολή μηχανικών ορυκτών πόρων ή στους μηχανικούς από το παν. Αιγαίου είναι χαμηλότερη από κάποια ΤΕΙ ? Τι σημαίνει άραγε για σένα όταν πολλά από τα παιδιά που δεν κατάφεραν να μπουν στα ΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια -"σκράπες" κατά το σκεπτικό σου- θα έρθουν με πτυχία μηχανικών από σχολές του εξωτερικού ? Θα τους δεχθείτε άραγε στο ΤΕΕ ως ισοτίμους ? Προφανώς ναι.

Είναι προφανές λοιπόν ότι φτάνεις στα όρια της αστειότητας και του λαϊκισμού. Προσβάλλεις και αδικείς τις σπουδές και τον εαυτό σου μόνο και μόνο για να υπηρετήσεις τη γνωστή συντεχνία στην οποία είναι προφανές ότι ανήκεις.

Διακατέχεσαι από μένος που δεν έχει να κάνει με την ουσία των προβλημάτων που απασχολούν τα ΤΕΙ αλλά με κάποια βαθύτερη προσωπική σου ανάγκη να αισθανθείς λίγο πιο "σπουδαίος", λίγο πιο "ανώτερος" των άλλων. Και αυτή σου η ανάγκη ικανοποιείται προσωρινά, καθώς φαίνεται, δια της απαξίωσης των υπολοίπων συναδέλφων σου. Διότι αυτό είμαστε οι μηχανικοί ΤΕΙ και πολυτεχνείων, συνάδελφοι.

Δυστυχώς βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος. Δεν είσαι καν σε θέση να αναγνωρίσεις τη ζοφερή πραγματικότητα που λέει ότι καλοί και κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού. Από ΤΕΙ, πανεπιστημία, σχολές του εξωτερικού κλπ. Και ουδείς θα διαφωνήσει ότι στα ΤΕΙ υπάρχουν και κάποια παιδιά που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε τριτοβάθμια ιδρύματα.

Ο θεσμός των ΤΕΙ αγαπητέ ήταν ένα εθνικό στοίχημα. Μια μεγάλη εθνική υπόθεση. Μια επένδυση της χώρας μας για τη στελέχωση της παραγωγικής και οικονομικής ζωής με καταρτισμένους πτυχιούχους και μηχανικούς εφαρμογής υψηλού κύρους. Ένα στοίχημα για τη παιδεία σε αυτό το τόπο όπου οι πτυχιούχοι ΤΕΙ μαζί με τους συναδέλφους τους αποφοίτους των πολυτεχνικών σχολών και των πανεπιστημίων θα μπορούσαν από κοινού, συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλο με τη διαφορετικότητα και μοναδικότητα των πτυχίων, των ρόλων τους και των ειδικοτήτων τους, να συμβάλλουν ώστε να πάει μπροστά αυτός ο τόπος.

Δυστυχώς άνθρωποι σαν και σένα που αναρριχώνται παρασκηνιακά και με κομματικές πλάτες ή πατώντας επι πτωμάτων, ή είναι απλά τυχοδιώκτες, ανέλαβαν το ρόλο να διαλύσουν την τεχνολογική εκπαίδευση στη χώρα και μαζί τη δομή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εσύ και οι όμοιοί σου στο ΤΕΕ, διαρπάξατε ένα μοναδικό έγκλημα σε αυτό το τόπο. Υπονομεύσατε και διαλύσατε το εθνικό δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας. Μια εθνική επένδυση. Με τη συστηματική συκοφάντιση των ΤΕΙ της χώρας μας, του 50% δηλαδή των δημόσιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του τόπου και υπονομεύοντας 30 χρόνια τώρα κάθε προσπάθεια επίλυσης των χρόνιων προβλημάτων, έχετε συνεισφέρει τα μέγιστα στην αδικία σε βάρος χιλιάδων Ελλήνων πολίτων που σπούδασαν σε αυτά.
30 χρόνια είστε αυτοί που δεν επιτρέπετε στα ελληνικά δημόσια ιδρύματα να πάνε ένα βήμα πιο μπροστά. Κρατάτε σε επαγγελματική ομηρία χιλιάδες παιδιά που μπήκαν με οράματα και ελπίδες και καταστρέψατε κάθε προσδοκία τους. Εγκληματείτε κύριε σε βάρος του τόπου. Τα ΤΕΙ δεν είναι υπόθεση του ΤΕΕ, είναι εθνική υπόθεση και αυτό θα πρέπει κάποια μέρα να το καταλάβετε.

Ανώνυμος είπε...

"Όπως είδες το νομοσχέδιο πέρασε και θα περάσουν και όλα τα υπόλοιπα που βρίσκονται στην ουρά."

Καλά το νομοσχέδιο δεν είναι λόγος για πανηγυρισμούς... Μας έσφαξε δεν έκανε κάτι καλό...

Ανώνυμος είπε...

Γίνεται δεκτό το άρθρο 12 ως έχει;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΚΗΣ: Κατά πλειοψηφία.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Συνεπώς, το άρθρο 12 έγινε δεκτό ως έχει κατά πλειοψηφία.
Γίνεται δεκτό το άρθρο 13 ως έχει;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.
ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ: Κατά πλειοψηφία.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΚΗΣ: Κατά πλειοψηφία.
ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ: Κατά πλειοψηφία.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Συνεπώς, το άρθρο 13 έγινε δεκτό ως έχει κατά πλειοψηφία.
Γίνεται δεκτό το άρθρο 14 ως έχει;
ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Συνεπώς, το άρθρο 14 έγινε δεκτό ως έχει ομοφώνως.
Γίνεται δεκτό το άρθρο 15 ως έχει;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΚΗΣ: Κατά πλειοψηφία.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Συνεπώς, το άρθρο 15 έγινε δεκτό ως έχει κατά πλειοψηφία.
Γίνεται δεκτό το άρθρο 16 ως έχει;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΚΗΣ: Κατά πλειοψηφία.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Συνεπώς, το άρθρο 16 έγινε δεκτό ως έχει κατά πλειοψηφία.
Γίνεται δεκτό το άρθρο 17 ως έχει;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΚΗΣ: Κατά πλειοψηφία.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Συνεπώς, το άρθρο 17 έγινε δεκτό ως έχει κατά πλειοψηφία.
Γίνεται δεκτό το άρθρο 18 όπως τροποποιήθηκε από τον κύριο Υπουργό;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.
ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ: Κατά πλειοψηφία.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΚΗΣ: Κατά πλειοψηφία.
ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ: Κατά πλειοψηφία.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Συνεπώς, το άρθρο 18 έγινε δεκτό όπως τροποποιήθηκε από τον κύριο Υπουργό κατά πλειοψηφία.

Ανώνυμος είπε...

>Ο Α Πολυτεχνίτης κάνει "ετεροαπασχόληση" (δουλεύει δηλαδή με την μαμά του στο μπακάλικο).

Υπόθεση εργασίας Α.

>Ο Β ΤΕΙτζής ασκεί ενεργά το επάγγελμά του ώς ελεύθερος επαγγελματίας παρά τα απίστευτα προβλήματα που του δημιουργεί το κάθε ζώο στις Νομαρχίες.

Υπόθεση εργασίας Β.
-Όταν ο κάθε αγράμματος πηγαίνει στις Νομαρχίες (πολεοδομίες ή τεχν. υπηρεσίες) κωλόχαρτα που θεωρεί (αυτά ξέρει) ότι είναι τεχνικές μελέτες φυσικό είναι να του τα τρίψουν στην μούρη. Αυτός μετά βγαίνει και λέει τους ελεγκτές ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ζώα !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα απαίδευτε και ανεκπαίδευτε διπλωματούχε δεν είναι η ποιότητα των μελετών που συνήθως είναι κατά πολύ καλύτερη από κάτι άλλες που έχω δει έως σήμερα από συναδέλφους σου εξ Αγγλίας ή ακόμα και από αποφοίτους Ελληνικών Πολυτεχνειων. Το πρόβλημα είναι ότι δεν γίνεται η δεκτή η υπογραφή λόγω έλλειψης Ε.Δ. (υπάλληλος: ωραία τα έγραψες αλλά φέρε μου και συνυπογραφή διπλωματούχου). Κατάλαβες τώρα;

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ο
Π. ΚΟΥΤΡΑΚΟΣ ΤΗΛ. 210 6525529
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφοι δεν ωφελεί να συζητάμε το ζήτημα των βάσεων με το συνάδελφο διπλωματούχο.

Οι βάσεις εισαγωγής είναι απλώς αποτέλεσμα μιας διαδικασίας προσφοράς-ζήτησης.

Εάν επί 25 και πλεον χρόνια διαφήμιζα ότι το τάδε απορρυπαντικό

- δεν είναι σε θέση να καθαρίσει τους λεκέδες (ανυπαρξία Ε.Δ.)
- Δεν είναι ενδεδειγμένη η τεχνολογία με την οποία παρασκευάζεται (επίπεδο διδασκόντων στα ΤΕΙ)
- και τέλος δεν είναι καλή η πρώτη ύλη (επίπεδο επιτυχόντων στα ΤΕΙ)

Θα το αγόραζε κανείς ???
Τι τιμή θα είχε τότε ?

(έτσι πρέπει να τους μιλάμε ... απλά και με στοργή ώστε να μας αντιλαβάνονται - καθότι βυθισμένοι σε πολύπλοκες μαθηματικές διατυπώσεις από το 1ο έτος τους στη σχολή!)

Εδω και 25 και πλέον χρόνια το ΤΕΕ επαναλαβάνει με κάθε τρόπο την ίδια προπαγάνδα.

Αφήστε τον να λέει - ακίνδυνος είναι και διασκεδαστικός

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ο
Π. ΚΟΥΤΡΑΚΟΣ ΤΗΛ. 210 6525529
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ

Αυτό είναι διαφήμιση ή ο άνθρωπος αναλαμβάνει αφιλοκερδώς την υπόθεση;

Ανώνυμος είπε...

Εκτακτη σύνοδο των προέδρων των ΤΕΙ, οι οποίοι απειλούν με απεργίες με
την έναρξη της χρονιάς

Την ανάγκη ριζικών αλλαγών στον χάρτη της ανώτατης τεχνολογικής εκπαίδευσης καταδεικνύει το «ρεκόρ» των 20.802 κενών θέσεων που καταγράφηκε φέτος σε τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Για άλλη μια χρονιά, οι νέοι γύρισαν την πλάτη σε «θολά» γνωστικά αντικείμενα με αμφίβολη επαγγελματική προοπτική, με αποτέλεσμα συνολικά 30 με 40 τμήματα ΤΕΙ -δηλαδή το ένα στα πέντε- να αντιμετωπίζουν πλέον σοβαρό πρόβλημα βιωσιμότητας.

Ενδεικτικά σε 3 τμήματα -Φυτικής Παραγωγής Ηπείρου στην Αρτα, Ζωικής Παραγωγής Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα και Τουριστικών Επιχειρήσεων Ηπείρου στην Ηγουμενίτσα- δεν θέλησε να πάει ούτε ένας υποψήφιος, ενώ σε ακόμη 31 οι νέοι φοιτητές μετρώνται στα δάκτυλα.

Η Κοζάνη, Καλαμάτα, η Φλώρινα, το Μεσολόγγι, το Ηράκλειο, η Λάρισα, η Αρτα, η Ηγουμενίτσα, η Καβάλα και η Καστοριά είναι από τις πόλεις που χάνουν σημαντικό μέρος του φοιτητικού τους πληθυσμού και οδηγούνται σε οικονομικό μαρασμό.

Εκτακτη σύνοδος

Σε μια προσπάθεια να «θωρακίσουν» τα τμήματα οι πρόεδροι των ΤΕΙ πραγματοποίησαν χθες έκτακτη σύνοδο και αποφάσισαν να ζητήσουν από τα συναρμόδια υπουργεία την άμεση έκδοση των προεδρικών διαταγμάτων για τη χορήγηση επαγγελματικών δικαιωμάτων στους αποφοίτους 23 πολυτεχνικών ειδικοτήτων. Προειδοποίησαν δε πως εάν αυτό δεν συμβεί, θα προχωρήσουν σε αναστολή της λειτουργίας των ιδρυμάτων με την έναρξη της χρονιάς.

Οι νέοι προτιμούν σπουδές που έχουν αντίκρισμα στην αγορά εργασίας, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να δώσουν ξανά πανελλαδικές εξετάσεις για να επιτύχουν τον στόχο τους ή να αναζητήσουν διέξοδο στην ιδιωτική μεταλυκειακή εκπαίδευση. Ενδεικτικό είναι πως φέτος περίπου 2.500 υποψήφιοι δεν θέλησαν να εισαχθούν σε κάποιο τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ παρ' ότι θα μπορούσαν.

Πρόκειται για υποψήφιους που «έπιασαν» το βαθμολογικό όριο στις εξετάσεις, αλλά δεν συμπλήρωσαν μηχανογραφικό δελτίο μιας και η επίδοσή τους ήταν χαμηλή και δεν επαρκούσε για την εισαγωγή στο τμήμα της αρεσκείας τους

Ανώνυμος είπε...

http://jaisopos.blogspot.com/2009/08/5.html

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά είναι φυσικό να συμβαίνει αυτό. Όταν το κόστος ζωής ενός φοιτητή έχει αγγίξει το 800ρι και παραπάνω ποιος θα πάει να επενδύσει;
Μην βιαστείτε να βγάλετε το συμπέρασμα ότι πήγαν και γράφτηκαν στα κολέγια. Ο κόσμος δεν έχει λεφτά και γι' αυτό δεν σπουδάζει. Η θα περάσει στη πόλη του και θα συνεχίσει να μένει με τους δικούς του ή ψάχνει για δουλειά. Πάνε οι εποχές της "φοιτητικής ζωής"

Ανώνυμος είπε...

http://www.alfavita.gr/bouli/b9827.php

Ανώνυμος είπε...

Καλά το νομοσχέδιο δεν είναι λόγος για πανηγυρισμούς... Μας έσφαξε δεν έκανε κάτι καλό...

Οχι, δεν είναι έτσι. Θεωρώ οτι έχετε αντιδράσει υπερβολικά κατά του άρθρου 18. Αυτό που ήθελε το ΤΕΕ δεν πέρασε

Ανώνυμος είπε...

http://www.alfavita.gr/typos/t27_8_9_1058.php

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ: Κυρία Πρόεδρε, έχετε δίκιο και σας ευχαριστώ για την ανοχή και εσάς και όλους τους συναδέλφους.
Θέλετε κάποια στιγμή αυτό το κοινωνικό ηφαίστειο να εκραγεί; Σας λέω για μία ακόμη φορά ότι καθόμαστε στην κορυφή ενός ηφαιστείου. Επειδή έχει αιώνες να ενεργοποιηθεί, δεν ακούμε τον κρότο, τι γίνεται μέσα στα έγκατα αυτού του ηφαιστείου. Πρόκειται να εκραγεί και πολύ σύντομα! Και δεν πρόκειται να σταθεί καμία ελίτ, είτε είναι πολιτική, είτε οικονομική, είτε μέσων ενημέρωσης! Θα τα συμπαρασύρει όλα αυτή η επερχόμενη έκρηξη!


ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ

Ανώνυμος είπε...

>ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ: Κυρία Πρόεδρε, έχετε δίκιο και σας ευχαριστώ για την ανοχή και εσάς και όλους τους συναδέλφους.
Θέλετε κάποια στιγμή αυτό το κοινωνικό ηφαίστειο να εκραγεί; Σας λέω για μία ακόμη φορά ότι καθόμαστε στην κορυφή ενός ηφαιστείου.

-Αυτός εκεί με τις εμμονές και τα κόμπλεξ του αδερφού του ΥΠΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ. Να τον γράψουμε στο ΤΕΕ τον αδελφό Κακλαμάνη (επίτιμο μέλος για την τόση τρεχάλα που έριξε για τόσα χρόνια) στα 80 του (τόσο θα είναι) μπας και ησυχάσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Δεν θέλουμε να εγγραφούμε στο ΤΕΕ διότι σύντομα θα πάψει να είναι αυτό που ήταν.

Ανώνυμος είπε...

Προχωράμε σταθερά βήματα μπροστά.
Επόμενη κίνηση, στο ΥΠΕΧΩΔΕ. Πίεση από παντού.
Συνεχίζουμε.

Ανώνυμος είπε...

-Όταν ο κάθε αγράμματος πηγαίνει στις Νομαρχίες (πολεοδομίες ή τεχν. υπηρεσίες) κωλόχαρτα που θεωρεί (αυτά ξέρει) ότι είναι τεχνικές μελέτες φυσικό είναι να του τα τρίψουν στην μούρη. Αυτός μετά βγαίνει και λέει τους ελεγκτές ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ζώα !!!!!

Καλά το πόσο ζώα είναι οι διπλωματούχοι Μηχανικοί Ελεγκτές σε πολεοδομίες φαίνεται απο την κατάντια των κτιρίων σήμερα. Γιά τράβα να ελέγξεις τους συντελεστές που χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό των απωλειών και πες μου τί σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Κοίτα τα πολεοδομικά χάλια της Αθήνας και όλης της Ελλάδας και πες μου οτι είναι φωτισμένοι Μηχανικοί. Για έλεγξε που το 99% των διπλωματούχων ελεγκτών ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ και έλα μετά να μου πεις.

Πάντως ακόμα δεν μας έκανες την τιμή να μας αναλύσεις σε ποιό έτος οι Αρχιτέκτονες κάνουν Ηλεκτροτεχνία ώστε να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα ηλεκτρολόγου. Και καθώς το κάνεις εξήγησέ μας και σε ποιό έτος κάνουν θεωρία καύσης ώστε να έχουν δικαίωμα έναυσης ρύθμισης καυστήρα αερίου...

Και θελετε να σας παίρνουν και στα σοβαρά.

Η ουσία είναι απλή. Τόσα χρόνια όλος ο κόσμος έχει δει δείγματα γραφής των διπλωματούχων και έχει αποδειχθεί στην πράξη οτί (κάποιοι τουλάχιστον) είναι ΜΟΝΟ φιγούρα. Το κακό είναι οτι οι πιό άχρηστοι απο εσάς έχουν κατακλύσει την δημόσια διοίκηση.

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφοι διπλωματούχοι οι τεχνολόγοι που γράφουν εδώ με αρχηγό τον ΑΤΕΙ είναι όλοι δημόσιοι υπάλληλοι (ή σε ΔΕΚΟ). Όλοι πέρασαν (μερικοί από αυτούς 2 και 3 φορές μάλιστα ) από γνωστό φροντιστήριο «ΗΧΟΣ» στο κέντρο της Αθήνας και δεν πέρασαν ποτέ στο Πολυτεχνείο. Δεν έγιναν ακόμη δεκτοί ούτε σε μεταπτυχιακά των ΤΕΙ που συνεργάζονται με αγγλικά πανεπιστήμια του κώλου.
Μετά από αυτά αποφάσισαν να ανοίξουν ένοπλο αγώνα σε ΤΕΕ και ΕΜΔΥΔΑΣ. Έτσι νομίζουν ότι θα τους δικαιώσει το σύστημα.
Τώρα προπαγανδίζουν υπέρ του ΠΑΣΟΚ για να κερδίσουν προεκλογικά την δέσμευση των στελεχών του.
Ο επικεφαλής όμως του ΠΑΣΟΚ στο ΤΕΕ όσο εκείνος της ΕΜΔΥΔΑΣ σκίζουν τα ιμάτια τους ότι τέτοιο πράγμα δεν θα συμβεί στην νέα διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Διαβάστε πρόσφατο Δελτίο του ΤΕΕ (ΙΟΥΛΙΟΥ τζάμπα είναι).

Τώρα γιατί τα κάνουν; Μάλλον για να ικανοποιήσουν τον εγωισμό τους. Να δικαιολογήσουν την αποτυχία τους διότι δεν κατάφεραν να μπουν στο Πολυτεχνείο αλλά ούτε να γίνουν επαγγελματίες Τεχνολόγοι. Αυτή είναι η κατάντια τους μάλιστα κάνουν τραμπουκισμούς σε ΔΕΚΟ.
Αν συνεχίσουν τις βρισιές θα δημοσιεύσουμε την ιστορία τους (ΗΧΟΣ, ΑΓΓΛΙΑ κλπ) και το βιογραφικό όλων να είναι σίγουροι.

Ανώνυμος είπε...

27 Αύγουστος 2009 8:16 πμ
>Καλά το πόσο ζώα είναι οι διπλωματούχοι Μηχανικοί Ελεγκτές σε πολεοδομίες φαίνεται από την κατάντια των κτιρίων σήμερα.

Φαντάσου τι θα είχε γίνει αν στη θέση τους ήταν Τεχνολόγοι. Σε κάθε περίπτωση το οικιστικό , τα αυθαίρετα, η υπέρβαση των συντ. δόμησης είναι κυρίως κοινωνικά και πολιτικά θέματα και πολιτική βούληση για αστυνόμευση (φωτιές , καταπατήσεις , οργανωμένο έγκλημα με οικοπεδοφάγους κλπ). Θυμηθείτε έναν καραγκιόζη ΥΠΕΧΩΔΕ που βγήκε και είπε ότι τα αυθαίρετα αποτελούν “προϊόν κοινωνικού μόχθου!!!” και έναν άλλο του ιδίου κόμματος (μακαρίτης) που τα Νομιμοποίησε.

> Για τράβα να ελέγξεις τους συντελεστές που χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό των απωλειών και πες μου τί σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

Μια χαρά είναι οι συντελεστές (αλλού είναι το θέμα, αλλαγές σωμάτων , πονηράδες με διακόπτες και ωρομετρητές κλπ).

>Για έλεγξε που το 99% των διπλωματούχων ελεγκτών ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ και έλα μετά να μου πεις.

Δεν έχω συναντήσει κανέναν μέχρι τώρα που μπόρεσε και δεν τα πήρε. Οι τεχνολόγοι είναι και φτηνιάρηδες (στις παραλαβές καθαρίζουμε με ένα πιάτο φαί).

>Πάντως ακόμα δεν μας έκανες την τιμή να μας αναλύσεις σε ποιό έτος οι Αρχιτέκτονες κάνουν Ηλεκτροτεχνία ..

Για τους Αρχιτέκτονες δεν γνωρίζω , εμείς (ΠΜ) κάναμε στο 2ο έτος Ειδική Ηλεκτροτεχνία.

>Το κακό είναι ότι οι πιο άχρηστοι από εσάς έχουν κατακλύσει την δημόσια διοίκηση.

Το «από εσάς» δεν χρειάζεται.

Σπυρος ΥΠΕΧΩΔΕ είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω "συνάδελφε" από που έχεις συμπεράνει όλα τα παραπάνω και σε ποιους αναφέρεσαι;
Γνωρίζω αρκετούς που γράφουν εδώ μέσα και κανένας τους δεν μπήκε στη διαδικασία να πάει να κάνει φροντιστήρια για να δώσει κατατακτήριες. Δεν μας ενδιαφέρει το σπορ. Το αφήνουμε σε επαγγελματίες αργόσχολους, όπως πιθανόν να είσαι εσύ. Μάλιστα τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να ισχύει το "εξ ιδίων τα αλλότρια". Δηλαδή μόλις μας περιέγραψες το δικό σου βιογραφικό.
Συνεχίζω. Ποιοι είναι αυτοί που έχουν ξεκινήσει ένοπλο αγώνα κατά του ΤΕΕ; Ονόματα δεν έχουν; Αν τα ξέρεις μπορείς να πας στην αντιτρομοκρατική και να τους δώσεις. Θα πάρεις και τα εύσημα. Μιας και δεν διέπρεψες πουθενά να διαπρέψεις στη ρουφιανιά. Πρόσεχε όμως αν πας για μαλλί, γιατί μπορεί...
Στο επόμενο. Ολα τα βρετανικά πανεπιστήμια που συνεργάζονται οι σχολές της ΣΤΕΦ είναι πολύ παραπάνω από όλες τις μπουρδελοσχολές σας. Αυτό το λέει όλη η Ευρώπη εκτός από κάτι γραφικούς τριτοκοσμικούς κακομοίρηδες που νομίζουν ότι τέλειωσαν το ΕΜΠ και έκαναν μια τρύπα στο νερό.
Έπειτα ποιοι είναι αυτοί που έκαναν αίτηση για τα μεταπτυχιακά και τους απέρριψαν; Ονόματα δεν έχουν;
Λοιπόν, έχεις καμιά απόδειξη για όλα αυτά που λες ή είναι τίποτε μαλακίες σαν κι αυτές που ξεφουρνίζει ο πρόεδρος σας. Άμα είναι έτσι να μας δώσεις τα στοιχεία σου (αν και ξέρουμε πάνω κάτω ποιοι είστε έχεις που γράφετε) και σου υπόσχομαι ότι θα κάτσεις στο σκαμνί μαζί του.
Να είσαι σίγουρος εσύ ότι το πολυτεχνείο δεν μας απασχόλησε ποτέ, αλλά θα φροντίσουμε να σε απασχολούν τα ΤΕΙ όλο και περισσότερο. Και να πεις αυτουνού της ΠΑΣΚ-ΕΜΔΥΔΑΣ να βάλει τα δυνατά του γιατί θα τα χρειαστεί. Και γι'αυτό εσύ να είσαι σίγουρος.

Σπυρος είπε...

Οι τεχνολόγοι είναι και φτηνιάρηδες (στις παραλαβές καθαρίζουμε με ένα πιάτο φαί).

Βλέπεις πολλές ταινίες του 60

Ανώνυμος είπε...

Οι τεχνολόγοι είναι και φτηνιάρηδες (στις παραλαβές καθαρίζουμε με ένα πιάτο φαί).

Βλέπεις πολλές ταινίες του 60

Ακριβώς όπως το λέω. Έναν τον πήγαμε για πατσά πρωί πρωί...

Σπυρος είπε...

Παιδιά, νομίζω πως έχετε χάσει επαφή με την πραγματικότητα. Για διαβάστε λίγο αυτά που γράφετε (η... παρέα σας). Στην αρχή εκνευριζόμουν, μετά μου προσέβαλαν τη νοημοσύνη και στο τέλος γελάω.

Αυτά τώρα τι νόημα έχουν; Θα παρεξηγηθεί κανείς και θα τα παρατήσει; Θα νευριάσει και θα αρχίσει να βρίζει; Η θα σπάει πλάκα μαζί σας. Έτσι έχετε καταλήξει. Ο ΑΤΕΙ δεν είναι δημόσιος υπάλληλος και μάλιστα ελάχιστοι είναι οι τακτικοί. Εσείς πάντως δώσατε το στίγμα σας.
Έχετε πολύ πλάκα τελικά. Σας είχα παρεξηγήσει... Να περνάτε να μας διασκεδάζετε

Ανώνυμος είπε...

Σπύρο
μάλλον δεν σου έχουν πει την αλήθεια οι φίλοι σου.
Αλήθεια Σπύρο ο Σουφλιάς σου τράβηξε λίγο το αυτάκι για όλα όσα έβγαλε στη φόρα συνάδελφος διπλωματούχος για πάρτη σου; Πάς τελικά στην ώρα σου στην δουλειά; Δουλεύεις ή το σκυλοβαράς σαν έμπειρος πλέον συνδικαλιστής ΤΕΙΤΖΗΣ;

Το φροντιστήριο ΗΧΟΣ είναι ακόμη ανοιχτό. Υπάρχει και ειδικό γραφείο στο ΥΕΘΠΘ και υπάρχει και αρχείο αν δεν το ξέρετε.
Αλήθεια πόσοι από εσάς το τμήμα ΤΕΙ που τελειώσατε έχει βάση εισαγωγής πάνω από 10;
Συνάδελφοι διπλωματούχοι οι κύριοι εδώ είχαν κάνει blog ως 18agramatoi να πάρουν πληροφορίες μην μασάτε.

Ανώνυμος είπε...

>Για τους Αρχιτέκτονες δεν γνωρίζω , εμείς (ΠΜ) κάναμε στο 2ο έτος Ειδική Ηλεκτροτεχνία.

Θα κάνω μία προσπάθεια να σε κάνω να ακούσεις τί λες. Επειδή στο 2ο έτος κάνατε Ειδική Ηλεκτροτεχνία (1 μάθημα), έχετε περισσότερα Επαγγελματικά Δικαιώματα απο τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς Τ.Ε. και αυτό είναι σωστό, επειδή είμαστε άτομα χαμηλής νοημοσύνης και 4 χρόνια εργαστηρίων και θεωρίας δεν μας αφήσανε όσα άφησε σε σένα ΕΝΑ μάθημα.

Επανέλαβε αυτή την φράση 5 φορές μπροστά απο τον καθρέφτη σου. Και αν ο καθρέφτης σου δεν γυρίσει να σε μουτζώσει...

Δεν μπορεί... κάποια μικρή φωνούλα μέσα σου θα σου λέει οτι αυτά που λες έχουν κάποιο λογικό κενό. Κάάάτι μέσα σου θα σου λέει οτι κάτι δεν πάει καλά με αυτά που σου έχουν μάθει να λες.

Και ρώτα τον εαυτό σου. Όταν μπήκες σε αυτή την σχολή που μπήκες (και έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι υπερήφανος για την σχολή που τελείωσες κανένας δεν το αμφισβητεί αυτό), αυτά ήταν τα όνειρά σου; Να πάρεις το δίπλωμα και να γίνεις μικρόφωνο για να μιλάνε άλλοι για σένα;

Φίλε μου δεν έχω σκοπό να σε κάνω να αισθανθείς άσχημα με τον εαυτό σου. Σου προτείνω όμως να αρχίσεις να σέβεσαι τις σπουδές σου. Να αρχίσεις να σέβεσαι τον εαυτό σου εσύ, γιατί εάν δεν το κάνεις εσύ, κανένας άλλος δεν πρόκειται να σε σεβαστεί ποτέ.

Ελπίζω τα προβλήματα που έχεις στην ζωή σου και σε έχουν γεμίσει με τόση εμπάθεια να λυθούν σύντομα και να γίνεις ένας ώριμος και λογικός άνθρωπος.

Ανώνυμος είπε...

>Δεν έχω συναντήσει κανέναν μέχρι τώρα που μπόρεσε και δεν τα πήρε.

Φταίνε οι παρέες σου. Θα σου πώ λοιπόν κάτι που θα σε σοκάρει.

Είσαι έτοιμος;

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Το πρόβλημα είναι οτι η πλειοψηφία απο εμάς που έχουμε συνείδηση και μεράκι για το επάγγελμα του Μηχανικού μέχρι πρότεινως απλά μουτζώναμε και κουνάγαμε το κεφάλι μας.

Τώρα όμως φίλε μου αναλαμβάνουμε δράση. Ανάβουμε το φώς για να κρυφτούν οι κατσαρίδες...

Και θυμήσου τα λόγια μου.
Το πρώτο βήμα είναι να δωθούν στους τεχνολόγους τα Ε.Δ. που τους αξίζουν.
Το δεύτερο βήμα είναι να κοπούν απο τους διπλωματούχους τα Ε.Δ. που δεν τους αξίζουν.
Το τρίτο βήμα είναι να γίνει εθνοκάθαρση απο όλες τις κατσαρίδες στα επιμελητήρια και τα Υπουργεία.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει η γνωστή συμμορία είναι οτι πλέον τα ΑΤΕΙ έχουν βγάλει ανθρώπους που ΕΙΝΑΙ και ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ Μηχανικοί. Πάει ο χαμηλός ραγιάς Υπομηχανικός. Πήρε σύνταξη. Τώρα μιλάμε εμείς.

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που γράφουν αυτές τις μαλακίες εδώ πρέπει να είναι τίποτε 15χρονα που το παίζουν διπλωματούχοι. Ρε παιδιά μην ασχολείστε μαζί τους γιατί χάνετε την ώρα σας.
Ὀπως και ο 18αγραμματοι πρέπει να ήταν κάποιος από τους leftengineers που την έφαγε στον κ... σαν τη μασκότ της Μυκόνου και άρχισε τα blog και τις απειλές.
Αμα είστε τόσο μάγκες λοιπόν, να πείτε του Σουφλιά να με φωνάξει στο γραφείο του να μου τα ψάλει. Από τα blog μαγκιές ρουφιανιές και σαχλαμάρες δεν περνάνε. Άντε τώρα μπούλη να φας την κρέμα σου

Ανώνυμος είπε...

Η ΝΟΣΟΚΟΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΡΟΣ;

Ανώτατη σχολή τελείωσε κι' αυτή , Ανατομία διδάχθηκε , απέκτησε εμπειρία στα νοσοκομία για πολλά χρόνια , έμαθε να κάνει ενέσεις καλύτερα από τον γιατρό , αλλά ποτέ δεν θα γίνει γιατρός.

Άλλο τόσο και ο Τεχνολόγος Υπομηχανικός μπορεί να γίνει Μηχανικός.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε συνάδελφε διπλωματούχε που δικαιώνεις τον αγώνα μας. Με τέτοιου είδους λογικούς συνειρμούς αποδεικνύεις περίτρανα ότι κακώς η κοινωνία σας θεωρούσε πεφωτισμένους αστέρες. Καθημερινά δείχνεις το χαμηλότατο επιστημονικό σου επίπεδο. Σε προηγούμενη δημοσίευση σε είχα αποκαλέσει απαίδευτο και ανεκπαίδευτο και τελικά με δικαιώνεις. Απαίδευτος λοιπόν μιας και δεν έχεις την ελάχιστη παιδεία ώστε να αναγνωρίσεις τις παραμέτρους του προβλήματος ή έστω να ξεκινήσεις την διαδικασία σκέψης επ' αυτού και ανεκπαίδευτος γιατί δεν έχεις καμία απολύτως λύση να προτείνεις, προφανώς επειδή ποτέ δεν διδάχθηκες να δίνεις λύσεις. Ελπίζω μόνο να εργάζεσαι σε τομέα περιορισμένων ευθυνών γιατί αλλιώς θα καταστρέψεις ή έχεις καταστρέψει κόσμο...

Ανώνυμος είπε...

Ο Σπύρος ΥΠΕΧΩΔΕ (ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΠΛΕΟΝ) κάνει σαματά γιατί θέλει στο υπουργείο μας να γίνει τμηματάρχης σε σύνολό 1700 διπλωματούχων μηχανικών. Δεν είναι για το ψυχιατρείο ο άνθρωπος; Το τραγούδι «ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ» το ξέρεις;
Εδώ θέλει από το Σουφλιά να του κάνει ειδική πρόσκληση δεν είναι για δέσιμο το παιδί.
Ρε ο Σουφλιάς σε γείωσε σιγά μην σε καλέσει στο γραφείο του.
Με αυτά που γράφεις τι νομίζεις ότι θα κερδίσεις;

Ανώνυμος είπε...

Εσύ τί θα κερδίσεις με αυτά που γράφεις; Τον έπαινο του Αλαβάνου; Στην τελική ακόμα και αν αληθεύουν όλα αυτά τουλάχιστον μπορείς να πείς ότι έχει φιλοδοξίες. Εσύ τί έχεις να πεις που δεν σου περνάει καν από το μυαλό αυτή η φιλοδοξία λόγω ευθυνοφοβίας; Σκέψου ότι μόνο σε λίβελους αναλώνεσαι και αν παραδειγματιστώ από εσένα και γενικεύσω και στους 1700 ΔΙΚΑΙΩΣ θέλει να γίνει τμηματάρχης μπας και στρώσετε τον κ...ο σας στην δουλειά χαραμοφάηδες. Άϊντε στην δουλίτσα σου τώρα γιατί μου τρως τους φόρους μου τσάμπα...

Ανώνυμος είπε...

"Άλλο τόσο και ο Τεχνολόγος Υπομηχανικός μπορεί να γίνει Μηχανικός."

Άμα βρείς κανέναν Υπομηχανικό ενημέρωσέ τον. Εδώ υπάρχουν μόνο Τεχνολόγοι Μηχανικοί.

"Μια χαρά είναι οι συντελεστές (αλλού είναι το θέμα, αλλαγές σωμάτων , πονηράδες με διακόπτες και ωρομετρητές κλπ)."

Καλά τράβα βάλε σε ένα σπίτι 120 τετραγωνικά 7 Mcal/h και αν ζεσταθεί εγώ θα σε αφήσω να με λες υπομηχανικό. Επειδή όμως βλέπετε μόνο γραμμές σε χαρτιά και μηδενικά σε υπολογισμούς, αυτό θα είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημά σας στον ανταγωνισμό με τους Τεχνολόγους.
Θα έρθει ο καιρός που δεν θα μπορείτε να ρίχνετε τα λάθη σας στους απο κάτω σας γιατί απλά δεν θα υπάρχει κανένας απο κάτω, παρά οι μάστορες. Αυτό είναι εντέλει ο μεγαλύτερος φόβος σας. Δεν έχετε βαθιά γνώση της Τεχνολογίας. Γι'αυτό μας τσαμπουνάτε "διακριτούς ρόλους".
Μπορείτε να "γιατρεύετε" όσο θέλετε την επιστήμη, μπορείτε να "ερευνείτε" όσο θέλετε, αλλά σύντομα θα καταλάβετε το εξής:
Η ΜΕΛΕΤΗ και το ΕΡΓΟ είναι δουλειά Τεχνολόγου. Εσάς σας δουλεύουν καθημερινά οι μάστορες.

Ανώνυμος είπε...

>Δεν έχετε βαθιά γνώση της Τεχνολογίας. Γι'αυτό μας τσαμπουνάτε "διακριτούς ρόλους".
Μπορείτε να "γιατρεύετε" όσο θέλετε την επιστήμη, μπορείτε να "ερευνείτε" όσο θέλετε, αλλά σύντομα θα καταλάβετε το εξής:
Η ΜΕΛΕΤΗ και το ΕΡΓΟ είναι δουλειά Τεχνολόγου. Εσάς σας δουλεύουν καθημερινά οι μάστορες.

- Μένω άναυδος.
(Δεν μπορώ μα γράψω περισσότερα γιατί ακούω στο βάθος του διαδρόμου τον Ξανθόπουλο).

Ανώνυμος είπε...

Η ορθότητα αυτών που σου λέω θα φανεί και στην πράξη όταν βγούν τα Ε.Δ. και η αγορά θα αφήσει απ'έξω όλους τους σφραγιδολάγνους.
Δεν κάνει η σφραγίδα τον Μηχανικό φιλαράκο ούτε ο ένας παραπάνω χρόνος.
Βέβαια όλα αυτά ακούγονται κινέζικα στους Δημόσιους Υπαλλήλους που βασίζουν την ανέλιξή τους στις Δημόσιες Σχέσεις.
Η χώρα της φιγούρας θα δώσει την θέση της στην χώρα της ουσίας. Κοιτάχτε να γίνετε όλα αυτά που διατυμπανείτε απο εδώ και απο εκεί οτι είστε γιατί στα ερχόμενα χρόνια δεν θα υπάρχει θέση για φιγούρα αλλά ουσιαστική σουλειά. Κρατιόσαστε απο παράδοξες και παράνομες καταστάσεις.

Spyros είπε...

28 Αύγουστος 2009 1:46 πμ

Είσαι γελοίο υποκείμενο. Δεν έχεις ιδέα ποιος είμαι και γράφεις ότι σου κατέβει και προσπαθείς να ψαρέψεις. Αντε σαλτα τωρα

Ανώνυμος είπε...

>Είσαι γελοίο υποκείμενο. Δεν έχεις ιδέα ποιος είμαι και γράφεις ότι σου κατέβει και προσπαθείς να ψαρέψεις. Αντε σαλτα τωρα.

-Πήγαινε να κουβαλήσεις καμιά κούτα ρε σαχλαμάρα που θέλεις να το παίξεις και μηχανικός , λυγούρηηη...

Ανώνυμος είπε...

Προς αποφυγή μερικών παρεξηγήσεων δεν είμαι ο Σπύρος ΥΠΕΧΩΔΕ

Θέλω να απαντήσω στον μαλάκα παραπάνω εκ μέρους πολλών αποφοίτων ΤΕΙ που διαβάζουν και δεν γράφουν.

-Πρέπει να σε έχει γαμ.. χοντρά κάποιος τειτζής για να σκούζεις έτσι. Έτσι δεν είναι;

Ανώνυμος είπε...

"Ανώνυμος Ο/Η Spyros είπε...

28 Αύγουστος 2009 1:46 πμ

Είσαι γελοίο υποκείμενο. Δεν έχεις ιδέα ποιος είμαι και γράφεις ότι σου κατέβει και προσπαθείς να ψαρέψεις. Αντε σαλτα τωρα

28 Αύγουστος 2009 4:05 πμ
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

>Είσαι γελοίο υποκείμενο. Δεν έχεις ιδέα ποιος είμαι και γράφεις ότι σου κατέβει και προσπαθείς να ψαρέψεις. Αντε σαλτα τωρα.

-Πήγαινε να κουβαλήσεις καμιά κούτα ρε σαχλαμάρα που θέλεις να το παίξεις και μηχανικός , λυγούρηηη...

28 Αύγουστος 2009 4:23 πμ
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Προς αποφυγή μερικών παρεξηγήσεων δεν είμαι ο Σπύρος ΥΠΕΧΩΔΕ

Θέλω να απαντήσω στον μαλάκα παραπάνω εκ μέρους πολλών αποφοίτων ΤΕΙ που διαβάζουν και δεν γράφουν.

-Πρέπει να σε έχει γαμ.. χοντρά κάποιος τειτζής για να σκούζεις έτσι. Έτσι δεν είναι;

28 Αύγουστος 2009 4:57 πμ"

Τα προσωπικά σας αλλού παιδιά έλεος δεν έχουμε όρεξη ή χρόνο να διαβάζουμε το τί ζόρι έχει ο ένας με τον άλλο. Αποδείχτηκε 20 φορές ήδη οτι εάν απαντάμε με ψυχραιμία και στοιχεία η αλήθεια φαίνεται. Μην τσιμπάτε το δόλωμα και αρχίζετε να βρίζετε γιατί ρίχνετε το επίπεδο της συζήτησης και δεν φαίνεται η αλήθεια. Εκτός εάν όλα αυτά τα post γίνονται απο ένα άτομο (με πολλαπλές προσωπικότητες) για να καθιστά αδύνατη την ανάγνωση της συζήτησης. Το εάν ο ένας είναι μ@@@κας ή ο άλλος ομοφυλόφιλος είναι κατι που δεν μας αφορά. Τα προσωπικά σας μπορείτε να κλείσετε ραντεβού και να τα λύσετε. Άντε εγώ θα κάνω δώρο τις γάζες μετά... Λυπηθείτε μας όμως...και ωριμάστε!

Ανώνυμος είπε...

Άμα δεν σου αρέσει να διαβάζεις τα προσωπικά μας δεν σε υποχρεώνει κανένας. blog είναι και θα γράφω ότι γουστάρω. Άμα έχετε πρόβλημα κλειδώστε το ή κατεβάστε το.

Ανώνυμος είπε...

εαν αυτος ειναι ο στοχος σου δεν νομιζω οτι θα τον καταφερεις.μαλλον για διαγραφη μερικων σχολιων το βλεπω. Οπως και ναχει ωριμαστε και μιλατε σαν ανθρωποι με το επιπεδο που αρμοζει στις σπουδες σας.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΜΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Καλό μου παιδί πραγματικά μπορείς να βρείς κάποια καλύτερη ασχολία απο το να ζαλίζεις τον κόσμο. Θα μπορούσες να παίξεις κάποιο οnline παιχνίδι ας πούμε. Δεν χρειάζεται κάποιος να σου απαγορέψει το δικαίωμα να εκφράζεσαι για να σεβαστείς τους γύρω σου. Μπορείς να αρχίσεις να συμπεριφέρεσαι καλύτερα στον κόσμο και θα δείς οτι σιγά σιγά θα βρείς κάποιους φίλους που θα κάνετε παρέα και θα είσαι χαρούμενος.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΠΩς ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΤΙ ΠΕΙΣ ΕΣΥ "ΑΦΕΝΤΗ".