Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Ομολογία εκ των έσω. Οι Πανεπιστήμονες αποφαίνονται, επιστημονικά πάντα, ότι το ΕΜΠ είναι μπουρδέλο. Με το μπαρδόν, … αλλά …. ο επιστήμων δημιουργός είναι οικόσιτος του ΕΜΠ.


Την ζωντανή σελίδα θα την βρείτε εδώ μέχρι να την σκοτώσουν (παρεμπιπτόντως: οι μάγκες δεν υπάρχουν πια τους πάτησε, …. τους πάτησε …. θα σας πω σε λίγες ημέρες, πρώτα ο θεός).

Μετά την φωτογραφία-τεκμήριο ακολουθεί άρθρο.

Όπως είδατε τον χαρακτηρισμό «μπουρδέλο» τον αποδεικνύει η φωτο από το site των μελλοντικών Πανεπιστημόνων  = Θεών του βουνού του Ζωγράφου. Πως λέμε Όλυμπος; Ιμαλάϊα; Κάτι τέτοιο. (Ομολογώ ότι με το βουνό υπερβάλω λίγο –λοφάκι του κερατά είναι-  αλλά μήπως και αυτοί δεν υπερβάλλουν όταν δηλώνουν ότι είναι επιστήμονες με την γλώσσα και την ηθική που χρησιμοποιούν για να περιγράψουν το ίδρυμα τους; (*: επεξηγηση στο τέλος του κειμένου)).

Ελπίζω να μπορούν να το διαβάσουν και από την κάστα των ΤΕΙτζήδων που έχουν γενετικό πρόβλημα μάθησης (**: επεξήγηση στο τέλος του κειμένου επίσης) μιας και δυσκολεύονται στα βαριά επιστημονικά και τις ορολογίες του ΕΜΠ. Πως λέμε ισοτασική καμπύλη, Navier-Stokes, Taylor, Lagrange, de-Hospital; Κάτι τέτοιο.

Πάντως εμένα αυτή η σελίδα μου λύνει τα χέρια και την γλώσσα για να μιλήσω για μια και μοναδική φορά μετά από 5 χρόνια αξιοπρεπούς αρθρογραφίας με τους σύνθετους επιστημονικούς όρους του ΕΜΠ. Ζητάω συγνώμη για την λαϊκούρα που θα διαβάσετε παρακάτω αλλά δεν θα με καταλάβουν οι Θεοί. Πιστεύω να σας έρχεται στο μυαλό ποιοί.

Πάμε λοιπόν.

Όπως βλέπετε η εκτίμηση που τρέφουν οι επιτυχόντες με τα μόρια ρετιρέ των πανελληνίων εξετάσεων στο ίδρυμα που τους μορφώνει και τους ανοίγει τους επαγγελματικούς ορίζοντες είναι στα τάρταρα.

Ποιό κάτω και από υπόγειο.

Μετά την αποφοίτηση τους όμως δεν διστάζουν να το χρησιμοποιούν περίπου σαν το Άγιο Όρος για να μας κάτσουν στον λαιμό. Αυτό το μέτρο ηθικής έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τίποτα άλλο.

Πέρα από αυτό όμως η συγκεκριμμένη σελίδα μας λέει και κάτι άλλο. Και φυσικά αναφέρομαι στην αθώα περιγραφή της συγκέντρωσης των +500 θεμάτων εξετάσεων προκειμένου να τελειώσουν το μπουρδελο τους «οι» «λαμπροί» «αυτοί» «Πανεπιστήμονες» «.».

Πανεπιστήμονες του μέλλοντος και του παρελθόντος της Ελλάδας.

Γιατί για το μέλλον μπορεί μόνο υποθέσεις να κάνουμε και μάλιστα με μεγάλη πιθανότητα λάθους (Poisson και βάλε .... πςςςςςςς. .... καλά πετάω ο μάστορας), αλλά για το παρελθόν έχουμε αποδείξεις μόνο για τα χειρότερα τα οποία τεκμηριώνονται από την χρεωκοπία της χωρας που συμβούλευαν.

Μας δίνουν εκεί να καταλάβουμε ότι τα θέματα των εξετάσεων τους είναι ανακυκλούμενα και ως εκ τούτου διαβάζοντας τα περνάς τα αντίστοιχα μαθήματα εκ του ασφαλούς άνευ κόπου και ιδρώτος εις τας εξεταστικάς περιόδους που έλεγαν οι παλαιοί προκειμένου η ευτυχής κοινωνία που τους χρηματοδοτεί αγωγγύστως να απολαύσει μια ώρα αρχίτερα τας υπηρεσίας των (να δείτε που θα μου μείνει κουσούρι το πανεπιστημονικό στο τέλος).

Άν τώρα σε όλο αυτό το σκηνικό προσθέσουμε και τις π@π@ριές του κου Τάσσιου (λαμπρού επιστήμονος κατα τα άλλα), οι αναλύσεις του οποίου περί επιβάρυνσης της ασφάλειας των κατασκευών από τα πιθανά-μελλοντικά αλλά και αόρατα μέχρι στιγμής δικαιώματα των αμόρφωτων ΤΕΙτζήδων (αλλά όχι από την άγρια αντιγραφή που μας δείχνει το e-polytexneio.gr), που έντυσαν όλη την επιχειρηματολογία εναντίον μας τα τελευταία 30 χρόνια-ζωή να έχει, τότε δεν είναι να απορεί κανείς γιατί το κράτος που συμβούλευαν  έγινε και αυτό μπουρδέλο.

Τώρα, εάν βάλεις στην εικόνα ότι:

-Οι καθηγητές, όπως προέκυψε από την συνέντευξη της κας Μιμίκου που είδαμε σε προηγούμενη ανάρτηση (εδώ), αντί να κάνουν μάθημα (και την δουλειά τους θα έλεγα), αναπτύσσουν πολιτική δράση κεφαλοκυνηγού ΤΕΙτζήδων σε ξένο αχυρώνα, χτίζοντας τάξεις σε μια δημοκρατική αταξική υποτίθεται κοινωνία (πολλοί δε από αυτούς ενδεδυμένοι τον μανδύα του αριστερού, προοδευτικού, προστάτες των κατατρεγμένων .. στην θεωρία … γιατί στις ασκήσεις χάνουν ….), εμποδίζοντας την πολιτεία να εφαρμόσει νόμο και σύνταγμα δια μέσου των προσωπικών στρατών από φοιτητές που κάνουν, και

-το μύνημα που εισπράξαμε από την ένταξη του κου Μαρκάτου, πρώην πρύτανη του μπουρδέλου –ΕΜΠ ήθελα να πω- ο οποίος ενώ επί χρόνια επιχειρηματολογούσε ότι η ανώτατη εκπαίδευση επιβάλλεται να είναι μόνο δημόσια ανέλαβε την διεύθυνση γνωστού ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ κολλεγίου (βρείτε το βίντεο εδώ, την σελίδα του κολλεγίου εδώ, και το bonus game-έκπληξη εδώ για να θαυμάσετε τι σημαίνει επιστήμη εσείς οι αμόρφωτοι ΤΕΙτζηδες … εγώ το απόλαυσα όταν το έγραφα) με μια θεόπνευστη συνέντευξη όπου με ακλόνητα επιστημονικά επιχειρήματα τεκμηριώνει (χωρίς την βοήθεια του αξιότιμου κου Hambaul αυτήν την φορά) την ανάγκη του αγώνα που θα πρέπει να δώσει από την θέση του διευθυντή του κολλεγίου για το καλό της παιδείας (Πατουλίδου: ρε γαμώτο..., Ξανθόπουλος: αμάρτησα για το παιδί μου ...., Βέγγος: έλα να δεις τι έκανες …..),

τότε

η πλήρης εικόνα των 29 χρόνων που πέρασαν για τα ΤΕΙ χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα συνοψίζεται ως εξής, χρησιμοποιόντας την γνήσια επιστημονική γλώσσα των εκ του ΕΜΠ ορμώμενων πανεπιστημόνων του μέλλοντος διδαγμένη από τους αυθεντικούς, μοναδικούς σούπερ-ντούπερ ουάου καθηγητές των απεριορίστων επαγγελματικών δικαιωμάτων Πανεπιστήμονες Μηχανικούς του παρελθόντος:

-Από την στιγμή που τώρα ξέρουμε το μπουρδέλο …  επιστημονικά παρακαλώ,
-Την τσατσά την γνωρίζαμε και μας έρχεται στο μυαλό όλων μας με την πρώτη,
-Ο νταβατζής πασίγνωστος, πιστεύω να τον μαντέψετε αυτόματα,
-Τις πουτάνες του πολιτικούς εμείς των ΤΕΙ τους ξέραμε πολύ καλά, και τώρα με την κρίση τους ξέρει όλη η κοινωνία,
-Τους πελάτες τους μάθαμε μιας και κάνουν ότι τους γουστάρει χωρίς ντροπή, ξέρεται από ποιά θέση,

Δεν νομίζω να απορείτε γιατί η χώρα και τα ανώτατα ιδρύματα της πάνε κατα διαόλου; (...ή κατά ΣΑΠΕ-ΣΑΤΕ μεριά .. εάν προτιμάτε μια light αναφορά όπως λέμε ελληνικά εμείς στην Ρούμελη).

Γοιά σας,
Ένας αδούλοτως Μειχανυκώς ... ε, είπα να κάνω κανένα λαθάκι μιας και τα επιστημονικά του ΕΜΠ μου έπεσαν βαριά και μπορεί να παρεξηγηθώ από τους αναγνώστες μας διπλωματούχους. Εμείς πρέπει να είμαστε αγράμματοι. Πάει και τελείωσε. Πρέπει να υπακούσουμε την πολιτική γραμμή της μοναδικής χώρας στον κόσμο που δεν θέλει οι πολίτες της να γίνοναι καλύτεροι. Αυτό επιτρέπεται μόνο σε λίγους και εκλεκτούς. Ξέρεται ποιούς. Οι υπόλοιποι των ΤΕΙ όταν πάρουν μάστερ δεν αναγνωρίζεται, άσχετα εάν το πήραν δίπλα σε διπλωματούχους με τις ίδιες εξετάσεις, και έχει εντός της χώρας την ισχύ μαρουλόφυλλου ή κάτι μέσα σε κορνίζα όπως το δικό μου

(*) Επεξήγηση: Εάν κάποιοι πανεπιστήμονες που διαβάζουν το άρθρο αυτό θύμωσαν σκεπτόμενοι ότι δεν είναι όλοι τους ίδιοι να τους θυμήσω ότι και σε εμάς ισχύει το ίδιο. Με μόνη διαφορά ότι σε αυτούς οι επιστήμονες και οι «επιστήμονες» έχουν τα ίδια απεριόριστα επαγγελματικά δικαιώματα και με ασφάλιση παρακαλώ ενώ εμείς οι των ΤΕΙ είμαστε όλοι μα όλοι στον ίδιο κουβά των μηδενικών δικαιωμάτων και χωρίς ασφάλιση, για να μην ξεχνιώμαστε, και με την στάμπα του αγγράμματου και άχρηστου που αυτοί και μόνο αυτοί μεθοδικά και ακούραστα σμίλεψαν τα τελευταία 50 χρόνια χωρίς να προκληθούν. Αυτά για την τάξη.

(**) Επεξήγηση: Έβαλα όπως είδατε στην παραπάνω την περιγραφή ότι οι των ΤΕΙ έχουν «γενετικό πρόβλημα μάθησης». Ο λόγος είναι ότι όταν ο κος Ευθυμίου πέρασε το ΠΔ 165/2000 που μετέφερε την οδηγια 89/48/ΕΟΚ στην Ελλάδα με δέκα (είπα 10 και σε λίγο θα πω χρόνια....χρόνια....ΧΡΟΝΙΑ) χρόνια καθυστέρηση …. «ξέχασε» …. να συμπεριλάβει το περίφημο Άρθρο 4 της οδηγίας στο οποίο η τότε ΕΟΚ επέτρεπε στους εθνικούς νομοθέτες να αναγνωρίσουν στις χώρες τους την γνώση που αποκτούν οι απόφοιτοι της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με την τριβή τους στην δουλειά. Η έλλειψη λοιπόν αυτής της ρύθμισης εδώ στην Ελλάδα του μπουρδέλου μας λέει πρακτικά ότι σε όλη την Ευρώπη οι απόφοιτοι των σχολών που είναι ομοταγείς με τα ΤΕΙ μπορούν, μαθαίνουν και τους αναγνωρίζεται η εμπειρία σαν συμπλήρωμα σπουδών τους ενώ οι Έλληνες των ΤΕΙ που είναι ισότιμοι και ισοδύναμοι με αυτους όχι. Έτσι, επειδή δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς,  είμαι σίγουρος μετά από 29 χρόνια (είπα 29 χρόνια....29 χρόνια .... 29 ΧΡΟΝΙΑ) χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα, ότι δεν μπορεί παρά να ωφείλεται σε γενετικό πρόβλημα  που έχουν οι  φοιτητές των ΤΕΙ και δεν μας το λένε στα ίσια για να μην κυλήσουμε και άλλο. Την σχετική οδηγία μπορείτε να την βρείτε εδώ ενώ τα δικαιώματα από την εμπειρία που δικαιούνται όλοι οι Ευρωπαίοι Μηχανικοί δεν μπορείτε να τα βρείτε πουθενά στην Ελλάδα για τους απόφοιτους ΤΕΙ.

Να ξέρετε κύριοι του «υπουργείου παιδείας δια βίου χωρίς δικαιώματα» ότι γνωρίζουμε την παρανομία της πολιτείας εις βάρος μας  αφού το μόνο που επιτρέπεται με τις Ευρωπαϊκές οδηγίες  είναι  το πως θα μεταφερθούν και όχι το τι θα μεταφερθεί στην εθνική νομοθεσία. Την παραβίαση αυτή την αποδεικνύει η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τον Συνάδελφο Γιανκούλη που μπορείτε να βρείτε εδώ. Η διεκδίκηση των ωφειλωμένων ήδη άρχισε. Θα σας πρότεινα να χαλαρώσετε. Δεν είναι τίποτα!!! Θα οδηγάμε χαλαρά.

Τώρα προς το παρόν μένει να δούμε τι θα κάνει ο νέος υπουργός κος Αρβανιτόπουλος που ανέλαβε σε μια δύσκολη στιγμή για την χώρα να σημαζέψει τα ασημάζευτα.

Άλλωστε τώρα ξέρουμε ότι τα βρήκε όλα μπουρδέλο και περιμένουμε να τα φέρει στα ίσια τους.

(***) Παρατήρηση χωρίς παραπομπή: Εάν ρωτήσετε ένα πανεπιστήμονα σε πόσο χρόνο θα κατέβει η σελίδα που προσβάλει το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα της χώρας εκ των έσω θα σας απαντήσει: σε χρόνο dt.  Αχ ... δεν αισθάνομαι καλά ... ζαλίζομαι ...πάω να με δει γιατρός....αρχίζω και πανεπιστημιάζομαι ...γρήγορα , χάπια , ενέσεις, βιταμίνες για να συνέλθω .... γρήγορα .... γοια σας, γυας σας, γηας σας ..... (δεν μπόρεσα να κάνω ορθογραφικό λάθος στο –α- και στεναχωρέθηκα-είδατε πανεπιστημιάζομαι και ανησυχώ ο α … γράμματος) .

(****) Ερώτηση που χρήζει απάντησης: Κύριε Αρβανιτόπουλε, ανθρωποκτονία να είχαμε κάνει στα 25 χρόνια η πολιτεία θα μας είχε δώσει χάρη. Με 29 χρόνια στην πλάτη χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα τι ακριβώς έγκλημα κάναμε για να αξίζουμε τέτοιας τιμωρίας;

Και επειδή κάποια άρθρα επιβάλεται να αφιερώνονται, έτσι και αυτό το αφιερώνω στους αρχιερείς του μίσους και της διαίρεσης των μηχανικών που εκτός ότι προκαλλούν χωρίς λόγο νομίζουν ότι ένας χρόνος διαφορά στις σπουδές μας τους επιτρέπει να κρίνουν τις ζωές άλλων και ότι έχουν το δικαίωμα να κατατάσουν συμπολίτες τους στα σκουπίδια.

Αφιερώνω λοιπόν το άρθρο αυτό σε αυτούς, σε αυτούς, και αυτούς (κανται κλοικ στω αφτούς, ..... δυστυχώς δεν μπορεσα να κάνω κλάθος στο –κ-, στο –ν-, στο –τ-, στο –λ- και στο –ι- και έτσι θα ξαναστεναχωρήσω τους θεούς, ξέρετε πιστεύω ποιούς).