Απάντηση στο φίλο που μίλησε για φανατισμό και Μακεδόνες (πρώτο σχόλιο προηγούμενου άρθρου)
Ανώνυμε φίλε μου κατ' αρχάς, σαν διαχειριστής της σελίδας αυτής, σε καλοσωρίζω στην παρέα και ελπίζω να έχουμε τις απόψεις σου για τα θέματα που αναλύουμε εδώ.
Για αυτόν το λόγο άλλωστε ανοίξαμε το site αυτό.
Δημοκρατικό διάλογο θέλουμε και αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που τα σχόλια σας είναι απολύτως ελεύθερα.
Αλλά ας τα πάρουμε απο την αρχή.
Που τον είδες τον φανατισμό;
Διαμαρτυρία μιας κατηγορίας πολιτών ειναι γιατι δεν έχουν την ίδια μεταχείριση που έχουν όλοι οι άλλοι Έλληνες κατα το Σύνταγμα.
Η συμμετοχή μας στην Ελληνική κοινωνία υπο τις παρούσες συνθήκες απαιτεί την εφαρμογή των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων περι ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας του ατόμου, προστασίας της οικογενείας και της ελευθεριας στην απασχόληση. Επειδή για τον κλάδο μας όλα αυτά είναι παντελώς άγνωστα μας αναγκάζουν να διαμαρτυρηθούμε και να οργανωθούμε ανάλογα.
Μέχρι στιγμής πάντως, και πρέπει να μας το αναγνωρίσεις αυτό, εμείς τουλάχιστον οι των ΤΕΙ διαψεύδουμε στην πράξη τον μακαρίτη τον Χριστόδουλο και το ανέκδοτό του για την απάντηση του Έλληνα στο θεό όπου αντί ενός δώρου που ήταν να λάβει ζήτησε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
Εμείς προς την πολιτεία στρεφόμαστε και αρμόδια όργανα της, ένα εκ των οποίων τυχαίνει να είναι και το ΤΕΕ. Αν ήταν και ο Ερυθρός Σταυρός συναρμόδιος που λέει ο λόγος να είσαι απολύτως σίγουρος ότι και αυτός θα ήταν στην λίστα μας.
Έτσι μη έχοντας ούτε επαγγελματικά δικαιώματα (ελέω κατάργησης 318) αλλά ούτε και ασφαλιστικό φορέα αρνούμαι να δεχτώ τον προσδιορισμό μου σαν φανατικός και θέλω να μου πεις πως θεμελιώνεις την άποψη σου αυτή;
Μια ζωή έχω ξέρεις και φοβάμε για αυτά που γίνονται για εμένα χωρίς εμένα (Παπακωσταντίνου).
Μήπως λοιπόν πρέπει να χαίρομαι που χρειάζομαι δύο τρείς ζωές για να πάρω σύνταξη;
Μήπως το να μην με πειράζει που με κρίνουν μόνο οι ανταγωνιστές μου εν απουσία του επαγγελματικού μου φορέα και πάντα τα αποτελέσματα της κάθε επόμενης κρίσης είναι δυσμενέστερα της προηγούμενης;
Μήπως στο ότι τα κόμματα ήρθαν απο μόνα τους, επαναλαμβάνω, ήρθαν μόνα τους και μου υποσχέθηκαν τα πάντα και μετά δεν έκαναν τίποτα, πρέπει να κάνω χαρούλες;
Μήπως το Μαστερ που με κόπο πήρα και άκουσα ότι δεν μετράει γιατί πάντα υπολογίζεται ο αρχικός τίτλος σπουδών;
Ή μήπως επειδή είμαι αμελής στην παράλογη αριθμητική που καλά και σώνει ήθελαν να μου μάθουν εκει μέσα στον ΔΟΑΤΑΠ όπου ισχύει το 4+2=4 για τους Μηχανικούς ΤΕΙ και 5=ΑΠΕΙΡΟ για τους Διπλωματούχους;
Ή να μάθω την εκτός ΔΟΑΤΑΠ αριθμητική που έχει επιβληθεί με το 4=0 λογω έλλειψης επαγγελματικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων;
Θέλεις να πιστέψω ότι δύο χρόνια επι πλέον σπουδών με εξετάσεις δεν μου έμαθαν τιποτα;
Θέλεις να πιστέψω ότι ο Πανεπιστημιακός φορέας που σπούδασα και με βρήκε ικανό για κατοχή τίτλου Master δεν έχει την αρμοδιότητα και την ικανότητα να με κρίνει μετά απο δύο χρόνια σπουδών και εξετάσεις απο ειδικευμένους Πανεπιστημιακούς δασκάλους και έχει ο ΔΟΑΤΑΠ για τον οποίο είμαι ένας ανώνυμος που αναγκάστηκε να κάνει μία αίτηση και που δεν μου έδωσε καμμία απολύτως ευκαιρία να δείξω ποιός είμαι;
Θέλεις να χαίρομαι για την εκτέλεση μου με συνοπτικές διαδικασίες του ΔΟΑΤΑΠ;
Και κάτι για το "νομίζω" που παραθέτεις. Όταν δυο πλευρές διαπραγματεύονται και οι δύο νομίζουν ότι έχουν δίκιο. Φυσικό είναι ξέρεις.
Δεν ξέρω σε ποιά κατηγορία ανήκεις, δεν δήλωσες άλλωστε ούτε ειδικότητα αλλά ούτε και δουλεία, αλλά νομίζω ότι πολλά άλλαξαν στην Ελλάδα απο το 1981 που μπήκαμε στην ΕΟΚ.
Αν μείνουμε στα θετικά πιστεύω ότι ένα παράθυρο ευκαιρίας για εθνική συννενόηση που προσφέρθηκε ήδη απο τον πρόεδρο του ΤΕΕ κο Αλαβάνο πρέπει όλοι μας να το χρησιμοποιήσουμε και να αρχίσουμε να μιλάμε, τουλάχιστον.
Ο κος Αλαβάνος τόνισε σε μία ομιλία του ότι μας ενώνουν πολύ περισσότερα απο ότι μας χωρίζουν.
Να τονίσω εδώ ότι σε όλη την υπόλοιπη Ενωμένη Ευρώπη οι Τεχνολόγοι Μηχανικοί είναι κανονικά μέλη των Εθνικών Επιμελητηρίων με πλήρη επαγγελματικά και ασφαλιστικά δικαιώματα αλλά ταξινομημένοι σε διαφορετικό ακαδημαϊκό επίπεδο.
Εδώ το γιατι είμαστε υπο διωγμό δεν μπορώ να το καταλάβω.
Να λάβεις υπ' όψιν σου ότι αυτή την στιγμή στην Ελλάδα εγγράφονται ως Διπλωματούχοι Μηχανικοί όλοι οι τριετούς κάτοχοι πτυχίων της Ευρώπης εκτός των ΤΕΙ που σημειωτέον είναι τετραετούς κύκλου σπουδών.
Έτσι με δεδομένες τις συντριπτικές αναλογίες υπέρ των Τεχνολόγων του εξωτερικού μα την Παναγία πιστεύω ότι κάποιος απο το ΤΕΕ (σαν σύμβουλος της κυβέρνησης) είναι λάτρης του Θερβάντες.
Ανεμόμυλους για κάστρα υπερασπίζονται πιά.
Μέχρι όμως να ολοκληρώσουμε την συνομιλία μας σε εθνικό επίπεδο και να καταλήξουμε, επίτρεψε μου να σου πω ότι αφού έχουν περάσει κοντά τριάντα χρόνια χωρίς καμμία απολύτως πρόοδο για εμάς (περιτό να σου το πω γιατί πιστεύω ήδη το ξέρεις οτι ακόμη είμαστε στο στάδιο που σκεφτόμαστε να συζητήσουμε) είναι θεμιτό νομίζω, και απολύτως δημοκρατικό, να επιδιώξουμε την κατοχύρωση των δικαιωμάτων μας με άλλο τρόπο παρακάμπτοντας το ΤΕΕ και τα μέλη του.
Υπερκέραση του αντιπάλου το λένε οι στρατιωτικοί ξέρεις.
Και κάτι τελευταίο για την επιτυχημένη σου όντως αναφορά στο Μακεδονικό και τους φανατισμένους «Μακεδόνες» των Σκοπίων.
Εάν έχεις προσέξει η Ελληνική κυβέρνηση, όπως και όλα τα άλλα κόμματα, έχουν πάρει την απόφαση να συμβιώσουμε ειρηνικά μαζί τους. Τους καλούν λοιπόν να συναντηθούν στην μέση της διαφοράς και τους δείχνουν οτι υπάρχει καρότο μετα το μαστίγιο του βέτο.
Έτσι εάν η πολιτεία και το ΤΕΕ ήθελαν κάτι ανάλογο, να έχουμε συναντηθεί στην μέση δηλαδή συνυπάρχοντας χωρίς κυνηγητά και αποκτώντας κάποια δικαιώματα, δεν θα υπήρχε μόνο το μαστίγιο για τους Μηχανικούς ΤΕΙ που υπάρχει σήμερα και έχει μάλιστα ιστορία τριάντα χρόνων.
Νισάφι πιά.
Και επειδή, απο ότι φαίνεται τουλάχιστον, ούτε το ΤΕΕ αλλά ούτε και η πολιτεία σκέφτεται να συναστηθούμε στην μέση πρέπει ο κλάδος να συνειδητοποιήσει ότι δεν μας θέλουν στην χώρα όσο δηλώνουμε Μηχανικοί.
Και για μεν το ΤΕΕ ουδέν μεμπτό απολύτως. Ανταγωνιστές των μελών του θέλει να αποθαρρύνει και με τις παρούσες πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες καλά κάνει και μπράβο του. Αποδεικνύει για άλλη μία φορά ότι πραγματικοί επαγγελματίες κουμαντάρουν τις τύχες του κλάδου τους.
Αλλά για την πολιτεία είναι πολύ σοβαρό γιατί μπαίνει θέμα δυσλειτουργείας της Δημοκρατίας. Και όταν δεν λειτουργούν οι θεσμοί τότε όλοι έχουν πρόβλημα, ακόμη και οι «βολεμένοι», ενώ στην λαϊκή βάση επέρχεται ρήξη του κοινωνικού ιστού.
Κοινώς οι αδικημένοι σηκώνουν κεφάλι.
Έτσι, όπως καταλαβαίνεις δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με ανάλαφρα κοινωνικά θέματα ανώδυνα για τους πολλούς.
Γειά σου, και πάλι καλώς ήρθες, ελπίζοντας να μείνεις στη παρέα μας.
Να ανταλλάσουμε δυο κουβέντες διαφορετικές βρε αδελφέ.
Αντε και στο επαναγράφειν.